5kk vauva, levoton nukkuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unipussi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unipussi

Vieras
Meidän 5kk poika on kovin levoton nukkumaan, onkin monsti päivällä ärtynyt, kun on niin väsynyt. Joskus olen ihmetellytkin, että miten poikaan ei tule mustelmia, kun siihen tahtiin hyörii ja pyörii yöt sängyssään.
Hampaita on tulossa kaksi ja mietinkin, että kuinka kauan hampaiden tulo voi vaikuttaa tuohon uneen esim? Meillä tuota yölevottomuutta on kestänyt nyt jo toista kuukautta.
Ja siis pojalla on todettu maitoallergia ja allergia puoli on kunnossa.

Onko muilla levottomilla nukkujilla ollut unipussia käytös? Onko ollut apua.

Kiitos vastauksestasi :)

Ootko kokeillut nukuttaa eri huoneessa . Joskus vauva saattaa hyöriä vain siksi kun kuulee / vaistoaa äidin lähellä .:) Meillä ainakin kaikki nukkui vauva aikana paremmin kun vauva nukkui omassa huoneessa. Itsekään enään heräillyt joka tuhinaan . :heart: :heart:

en ole kokeillut :) nukkuu meidän kans samassa huoneessa. Omassa sängyssä kylläkin. En tiiä, kuinka mä sitten heräisin sen itkuun,jos nukkuu toisessa huoneessa- sitä murehdin. Kai sekin jotensakki onnistuisi..

Meillä on ollut pakko siirtää molemmat lapset juuri tuon kiehnäämisen takia omaan huoneeseen siinä n.puolivuotiaina. Itse siis heräilin ihan turhaan vauvan pyörimiseen.Muutama yö meni opetellessa,en oikein osannut nukkua,mutta sitten helpotti (äitillä siis ;) ) Lapset,varsinkin tuo toinen on edelleenkin 5v levoton nukkuja,pyörii,kiehnää ja potkii seinää ja sängynlaitoja unissaan.

Meillä 2,5kk tyttö nukkuu sängyllä vieressäni. On ollut viime aikoina levoton, mutta unipussi ja haalari ovat auttaneet. En enää nukuttaisi tyttöä ilman noita. Saan itse nukuttua paremmin, kun tyttö on vieressä. Kehtoon jos laitan, saan koko ajan pelätä mm. uteliaita kollikissojani... Meillä mennään vielä jonkun aikaa näin, pian opettelen laittamaan tytön kehtoon myös öisin nukkumaan.