6-7v poikien joululahjatoiveita!!! Hjelppiä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikon äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nikon äiti

Vieras
Elikkäs mitäs teidän eskari/ekaluokkalaiset pojat toivoo joululahjaksi?? :(Meillä eskarilainen toivoo pyssyä, ja jotain "bioniclejä".. Olen kysellyt pojalta, et oisko mitään lelua/ peliä jolla vois sitten kavereittenkin kanssa leikkiä.. Mut ei kuulemma haluu muuta. Höh, joka joulu sama ongelma..

Meillä 6½ vuotias haluaa legoja, tämä on ollut jo monta vuotta sama, aina tulee uusia paketteja... alkaahan noita olla, mutta mielestäni nää on kuitenkin kehittävämpiä kun jotkut figuuri-jutut...

meillä oli tietokone pelit ja lautapelit ykkösenä. Saa kuitenkin lisäksi legoja (rakentaa kyllä niillä) sekä oikeita työkaluja (ruuvimeisseleitä ym). Oman puukon saa myös.

Mä pistin eskarilaisen miettimään, että onks taisteluroboissa yms. räiskintäleluissa jotain järkeä. Ja eskarilainen itse totesi, että eipä ole nehän on kamalan väkivaltaisia ja yksinkertaisia leluja. Pitkän harkinnan jälkeen toivoo mangneettirakennusjuttuja, rattirelkkaa, lautapelejä ..... ja eskariin lähtiessään totesi, että oikeastaan hän ei toivo mitään lahjaa, joulupukilta saa tulla mitä tulee. Jau luistimet on varmaan ainakin tulossa.

Yhteistyössä