6 henkiset perheet huom!!! (tai isommatkin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PangPang
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PangPang

Aktiivinen jäsen
06.08.2004
2 272
0
36
Miten ihmeessä ne on hitsiläinen ennen vanhaa mahtuneet pieniinki mökkeihin isojen lapsi laumojen kanssa?? :o Mua ahdistaa ihan tosissaan kun tuntuu että meidän perhe tarttis surkeesti isomman talon :( tuntuu että koko ajan saa olla siivoomassa, muuten sit taas en viihdy kotona, jos kaikki on hujan hajan.. ei näin ollut silloin kun oli 2 lasta.. nyt neljännen myötä on alkanut tuntumaan että tää talo on auttamatta liian pieni.. ainakin 1 huone ois tarkoituskin tuonne ylös jossain vaiheessa lisää tehdä, mutta aaaaghhhh, mä tahdon ympärilleni tilaa lisää...

Millaisissa taloissa/ asunnoissa te muut 6 henkiset perheet asutte???

me asutaan väliaikaisesti 67,5 neliöisessä 2h+tk. Joo on ahdasta! toivottavasti pian ilmaantuu isompi kämppä etten ratkea. Meitä siis minä ja viisi muksua. ja isukkikin aina välillä!

Pienessä talossa. Kaksi huonetta lapsille, eli kaksi muksua/koppi. Oma makuuhuone, wc/pesutila, kodinhoitohuone ja yhdistetty olohuone-ruokailutila-keittiö. Luulisin, että n. 120 neliötä.

Tunnelmallista!

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Pienessä talossa. Kaksi huonetta lapsille, eli kaksi muksua/koppi. Oma makuuhuone, wc/pesutila, kodinhoitohuone ja yhdistetty olohuone-ruokailutila-keittiö. Luulisin, että n. 120 neliötä.

Tunnelmallista!

Tää on vähän kuin meillä.. siis onko rintamamiestalo??? :)

103 neliön neljän huoneen ja keittiön rivari. kaks vessaa ja kaks kerroksinen. esikolla oma huone, keskimmäiset samas ja nuorin toistaiseksi meijän kans samassa. Jossain vaiheessa huoneiden vaihto et isompaan makkariin kolme lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja online:
me asutaan väliaikaisesti 67,5 neliöisessä 2h+tk. Joo on ahdasta! toivottavasti pian ilmaantuu isompi kämppä etten ratkea. Meitä siis minä ja viisi muksua. ja isukkikin aina välillä!

no laitoit kyllä paremmaksi.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:

Tunnelmallista!

Vanhaakin vanhempi entinen hirsimökki, muistaakseni alun alkaen 1900-luvun alusta. Tosin samaa ei ole enää kuin talon paikka ja kellari ;)

Alettiin remontoida, mutta homeen vuoksi jouduttiin purkamaan kaikki vanha.

Tunnelmallista!

Vanhaakin vanhempi entinen hirsimökki, muistaakseni alun alkaen 1900-luvun alusta. Tosin samaa ei ole enää kuin talon paikka ja kellari ;)

Alettiin remontoida, mutta homeen vuoksi jouduttiin purkamaan kaikki vanha.

ok :) mä niin tahtoisin uutta.. oon jotenkin niin kypsä näihin ainaisiin remppoihinkin.. ja kun rintamamiestalon yks miinus on vähäinen kaappitila.. ja sitä meillä tosiaan tarvittais.. onhan noita ullakoita.. mutta kaappeja mä tarviin |O ja kun niitä sit ostaa, vie ne neliöitä.. :snotty: voi pyh!

Alkuperäinen kirjoittaja online:

no laitoit kyllä paremmaksi.. :whistle:

niinpä, meillä 3 vanhinta toisessa makuuhuoneessa ja kaksi nuorinta mun kanssa toisessa, ja koska on tupakeittiö ja olohuone siis keittiön kanssa samassa tilassa niin sekin tosi pieni. mut kyllä täs selviää, näin kesällä varsinkin kun muksut melkein aina ulkona. mut kyllä oon kovasti koittanut löytää isompaa tästä läheltä. päädyttiin tähän asuntoon moninaisten käänteiden jälkeen n. puoli vuotta sitten ja alkaa raja tulla jo vastaan.

Yhteistyössä