Hae Anna.fi-sivustolta

6 ihmistä näki taivaalla enkelin 22. 1.11 - katso video

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Mikko L, 04.02.2011.

1. Mikko L Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Raamatun väkevä Jumala antoi herätysviestin suomalaisille.Suurikokoinen enkeli ilmestyi kuudelle ihmiselle Virrat-Alavus maantiellä.

Autot olivat peräkkäin pysäköityneenä ja ihmiset näkivät n. 0,5 h kestäneen enkeli- ilmestyksen.

Enkelin siivessä luki:
    “Maan elo on kypsynyt korjattavaksi.“

Tuo taivaallinen viesti tarkoittaa hengellistä herätystä. Se voi yölläkin ajaa synninhädässä olevat ihmiset liikkeelle etsimään elävää Jeesusta.
    Herraa, joka antaa syntielämästä parannuksen tehneille sieluille ylistyksen vaipan masentuneen hengen sijaan.

Pyhän Hengen vaikuttaman herätyksen aikana taivaallista sanomaa ilmoittavat uskovat leikkuumiehet ja naiset niittävät Herran elovainiolla kypsynyttä ihmisviljaa Jumalan valtakunnan aittoihin. Tätä herätystä - joka antaa syntisille hyvän elämänmuutoksen - monet Jumalan lapset odottavat ja rukoilevat.

Kuten Jeesus ilmoittaa omilleen:"Katso,minä sanon teille:nostakaa silmänne ja katselkaa vainoita, kuinka ne ovat valjenneet leikattaviksi... "

Nainen kertoo näkemästään ks video Jumalan enkelin ilmoitus!

Mikko Lahti
    saarnaaja
    Julistuspalvelu Mikael

2. Jos viljan leikkuu on jostain vertaus, niin lähinnä tulee mieleen että viikatehemmo alkaa suomessa piakkoin töihin; tää viestihän ennustaa kuolemaa!

3. ei uskovainen Vierailija

Älkää uskovaiset nyt omiko tätä enkeli ilmestystä itsellenne ja varsinkaan raamatun jumalasta ei voi puhua tässä yhteydessä.Olen itse eronnut kirkosta ja minulla on lukuisia enkelikokemuksia siitä huolimatta.

Rakkaus/Jumala on kaikille,ei vain kristityille tai raamattua lukeville.

4. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Komppaan uteliaisuuttani kyselevää ja ei uskovaista. Aloitus oli myös vastenmielisen saarnaava ja tuomiota julistava.

Petyin kun luulin että videossa olisi ollut se enkeli-ilmestys kuvattuna. Miksei tuosta muuten ole ollut edes Ilkassa? (paikallinen maakuntalehti)

Last edited: 04.02.2011
  5. Aisha Vierailija

Luonnollista. Miksi kaikesta normaalista elämän kauniista asioista pitäisi tehdä numeroa?

Rakkaudella.

6. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Suurimmalle osalle ihmisistä enkelin näkeminen taivaalla ei oo normaalia ja jokapäiväistä. Sillä olis uutisarvoo.

7. vain ja ainoastaan Vierailija

uutisissa uutisella on uutisarvoa. Älä siis yritä olla muiden puolesta puhujana.

8. TOTTA Vierailija

Pitkään olen jo ollut sitä mieltä, että meillä täällä hyvinvointivaltiossa nimeltä Suomi on paljon "kypsää viljaa ja sadonkorjuun aika" on pian käsillä. Kaikesta näennäisestä hyvinvoinnista huolimatta ihmiset ovat kypsyneet täysin elämänsä tyhjyyteen, pintapuolisuuteen, irrallisiin ihmissuhteisiin, henkiseen turvattomuuuteen, kanssaihmisten kovuuteen ja petollisuuteen. Ihmisten sydämessä on suuri hätä eikä sitä mikään sosiaalitoimi pysty täyttämään. Tarvitaan todella jumalallista väliintuloa, joka ainoastaan voi tuoda mielenrauhan elämään ja täyttää henkisen tyhjiön.
    Minulle tuli tätä ajatellesani voimakkaasti mieleen Matteuksen evankeliumi 5:3-12, joka sanoo väin:
    "Autuaita ovat hengessään köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta. Autusita ovat murheelliset: he saavat lohdutuksen. Autuaita ovat kärsivälliset: he perivät maan. Autuaita ovat ne, joilla on vanhurskauden nälkä ja jano: heidät ravitaan. Autuaita ovat ne, jotka toisia armahtavat: heidät armahdetaan. Autuaita ovat puhdassydämiset: he saavat nähdä Jumalan. Autuaita ovat rauhantekijät: he saavat Jumalan lapsen nimen. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden vuoksi vainotaan: heidän on taivasten valtakunta.
    Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä. Matteus 5: 3 - 12)

9. EräsKansanparantaja Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tuli vain mieleeni sellainen ajatus, että enkelit olivat rekrytointi keikalla. Ehkä Taivaassa on kovin yksinäistä, kun ajattelee nykyistä maallisten ilojen, himojen ja väkivallan aikaa. Pietarillekin jäänee aikaa Taivaan portin saranoita rasvailla odotellessaan uusia tulijoita pitkästymiseen asti.

Itselläni ei liene asiaa Taivaan iloihin on sen verran tullut syntiä tehtyä ja mielestäni en ole edes pahimmasta päästä, kun tarkastelee elettyä elämää ja vertaa ihmisten nykymenoon. Itsekkyys ja omanedun tavoittelu on nostettu muiden arvojen yläpuolelle ja kansalaisvastuu vähäosaisista on jäänyt sanahelinäksi vaalipuheissa. Sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot ovat monesti rekrytoijan listalla, mutta kuinka moni työhön pyrkijä voi puhtain mielin sanoa omaavansa ko. taidot.

10. Caris Vierailija

Mitä oikein halusit sanoa? Outo viesti, ei mitenkään stemmannut sen kanssa jolle vastasit? Riidanhaastoako?

11. Caris Vierailija

Ei se kristinusko ole kuin uskonto muiden joukossa. Ei mikään "ainoa oikea tie".

12. TOTTA Vierailija

Raamatun mukaan kristinusko on ainoa oikea tie. "Minä olen tie, totuus ja elämä", sanoi Jeesus.
    Täällä saa vapaasti esittää myös muita vaihtoehtoja.

13. KH Vierailija

Niin raamatun mukaan kerrotaan, että hän sanoi, mutta ei sanonut, että olisi ainoa. Muistaakseni hän sanoi myös, että kukaan ei nouse Isän tykö, kuin hänen kauttaan ja se pitää kaiketi paikkansa, koska hän on tämän osauniversumin hallitsija. Mutta mihinkään pelastukseen, ei välttämättä tarvita Jeesusta, vaan "sitä rakkautta, hyvyyttä, josta Jeesuskin puhui. Siihen ei liiemmin tarvita Jeesusta, ei Ammoja, ei Budhhia tai mitään muutakaan. Mutta jos esimerkiksi lähestyt jotain noista, niin se auttaa samaistumaan heidän "rakkaudelliseen energiaan", joka vie mukanaan.

14. Caris Vierailija

Niin RAAMATUN MUKAAN, mutta Raamattu ei ole yhtään sen kummempi kuin mikään mukaan pyhä kirja. Ei ole mitään todisteita että se olisi muita parempi. Kuka on kieltänyt esittämästä muita vaihtoehtoja? Täällä saa myös esittää kommenteja niihin muihin vaihtoehtoihin, ilman että se tulkataan heti kieltämiseksi.

Hassuja ihmisiä täällä. Kuvittelevat ties mitä muiden kirjoituksista.

15. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Tietysti jokainen on mieleltään mitä on. Älä anna sen olla este. Vain sinä voit olla itsesi kohdalla esteenä:)

16. TOTTA Vierailija

Totta on, että olen kahlannut läpi monenlaiset uskonnot., koska olin kiinnostunut löytämään totuuden. Monta vuotta tutkin buddhalaisuutta ,kävin luennoilla, osallistuin meditaatioryhmiin ja joogaan; olen käynyt äiti Amman tilaisuuksissa ja viettänyt kuukauden Intiassa Amman ashramissa tutustuen hindulaisuuteen. Tuhansia euroja olen laittanut henkisen tietoisuuden kehittämiskursseille ja erilaisiin retriitteihin, ulkomaita myöten. Henkistä kirjallisuutta olen lukenut kilometrikaupalla. Olen opiskellut reikiä, positiivisen ajattelun voimaa ja menneitä elämiä. Kaikki tämä henkinen matkailu oli kyllä hyvin mielenkiintoista ja antoisaa ja olin hyvin innostunut aina kun löysin jotain uutta opiskeltavaa. Mutta lopullista vastausta en kuitenkaan löytänyt, aina piti hakea lisää täydentävää oppia.
    Lopulta minulle kävi kuten Coelhon kirjan Alkemistin päähenkilölle: maailman ympäri kierrettyään hän palasi siihen, mistä oli lähtenyt ja löysi aarteen jalkojensa juuresta. Palasin juurilleni ja löysin oman totuuteni kirkon piiristä, johon olen koko elämäni kuulunut ja jossa myös kävin aina välillä, tosin aika harvoin, mutta joka veti minua puoleensa lapsesta saakka.
    Etsijän tie on joskus vaikea ja mutkainen, mutta mielenkiintoinen. Matkalla oleminen on jännittävää, mutta perillä oleminen tuo rauhan.

17. ei uskovainen Vierailija

Lähestyminen ja samaistuminen ei riitä,samoin kuin ei riitä "elämänsä antaminen jeesukselle" tai meneminen jeesuksen tykö saamaan syntinsä anteeksi,tai ottaminen jeesus sydämeensä,mitä ikinä tämä tarkoittaneekaan,vaan on kyse kirjaimellisesti siitä että "minä olen tie totuus ja elämä" joka tarkoittaa että on elettävä jeesuksen elämä ja sitten noustava kuolleista! Tämä kaikki on symbolista mitä raamatussa sanotaan,mutta se on elettävä ja koettava KONGREETTISESTI,mikäli havittelee yhtään sitä Jumalan kirkkautta osakseen mitä raamatussa ja muissa puheissa niin auliisti luvataan.
    Jeesus kuoli ristillä,tarkoittaa että ihmisen poika,ihminen,ego kuolee,ennenkuin valaistuminen on mahdollista,eli taivaaseen astuminen! Kulkekaa se TIE ja tulkaa sitten puhumaan armosta ja muusta.Kuka antaa armon ja kenelle? kenellä on armon valtuudet?

18. 'wink' Vierailija

No mutta...luulisi sinunkin jo aikoja sitten kuolleen ristillä ja saaneen Jumalasi armon osaksesi. Mikäs sinua on täällä pidätellyt -vai etkö kenties olekaan niin varma asiastasi? Pelkäätkö, ettet nousekaan kuolleista, kuten esikuvasi?

Kuten äsken juuri totesin, sinäkään et tuota tietä ole kulkenut. Mikä sinusta tekee siis muita pätevämmän puhumaan "armosta ja muusta"?

19. Quusi Vierailija

>Perustele?

Hyökkäys toista vastaan on selkeää tietämättömyyttä japelkoa. )!

20. ei uskovainen Vierailija

Juuri noin on käynyt,mitä mainitsit =) Olen jo noussut "kuolleista".
    Omakohtainen armo antaa pätevyyden puhua armosta.Se armo on ensin itse KOETTAVA ja sitten siitä voi realistisesti ja autenttisesti puhua,mutta tuo pätemis kohta on ihan sinun spekulointiasi johon en ota kantaa.

21. TOTTA Vierailija

Egon on kuoltava, sitten voi vasta kokea ylösnousemuksen, silloin " Henki on voittanut lihan halut ja himot"

22. 'wink' Vierailija

"Pätemiskohta" ei toki ole minun spekulointiani. Itsehän juuri tässäkin sanot, että olet pätevä aiheesta puhumaan, sillä olet kulkenut tien.

Et kuitenkaan malttanut nousta taivaaseen, vaan mieluummin puhut kokemuksestasi
    keskustelupalstalla?

23. ei uskovainen Vierailija

Kyllä sanoin,mutta sinä tulkitsit pätemiseksi,siinä on ero.Puhun täällä vain faktaa,mitkään pelit ei kiinnosta.
    Täällä(MAApallolla) ollaan vielä kuten näkyy,mutta sekin on valinta,voin lähteä jos niin päätän,vielä en ole päättänyt ;) koska on jotain mitä haluan vielä kokea.

24. Hei haloo Vierailija

Eihän wink pätemisestä ole puhunut, SÄ ymmärsit sen siten. Pätevä voi olla esimerkiksi johonki työhön, onko tuon työn tekeminen susta silloin "pätemistä"? Kerro mitä on kuoleman tuolla puolen. Mitä näit?

25. 'wink' Vierailija

Juuri näin.

Ei taida tuo kuolleista nouseminen suurta muutosta ihmisissä saada aikaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri