Hae Anna.fi-sivustolta

6 ihmistä näki taivaalla enkelin 22. 1.11 - katso video

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Mikko L, 04.02.2011.

1. Elämän polku Vierailija

Tällä palstalla esiintyy paljon Suuria Ajattelijoita ja Minätiedänkaikenparemmin Mestareita, kertokaa nyt ihmeessä, mikä auttaisi nykyajan ihmisiä, jotka ovat eksyksissä ja täysin ilman syvempää elämän tarkoitusta.
    Kritiikkiä kyllä osataan esittää, mutta yhtään rakentavaa ehdotusta ei ole vielä tullut.

2. Mikko L Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Elämän tarkoitus?

OLisiko se raha ja rakkaus? Onnellinen elämä ja autuaallinen kuolema?

Vai Raamatun Jumalan hyvän suunnitelman etsiminen ja löytäminen ajallista ja iankaikkista elämää varten?

” Onko tämä se vuosi jolloin suuri rakkaus ilmestyy elämääni ja unohdan kaikki nämä pettymykset ja sekoiluni? Jospa onnetar potkaisisi ja pääsisin vihdoinkin haastaviin hommiin ja hyväpalkkaiseen duuniin, pois näiden pikkusieluisten nipottajien keskeltä,” miettii janoinen sielu tuulisella työpaikalla.

Tulevaisuudesta on kysymys. Raamatun mukaan Herra tuntee ihmiselämän kaikki vaiheet ja päättää hänen tulevaisuudestaan. Kaikkivaltias valmistaa ihmisen äidin kohdussa ja tekee hänen elämäänsä suunnitelman. Kuten Herra ilmoitti profeetta Jeremialle:” Jo ennenkuin minä valmistin sinut äidin kohdussa, minä sinut tunsin, ja ennenkuin sinä äidistä synnyit ,minä sinut pyhitin, minä asetin sinut kansojen profeetaksiJer.1:5.

Profeetta Jeremian raskaana tehtävänä oli kertoa vanhurskaan Jumalan tuleva tuomio synnissä elävälle Juudan kansalle, kuten kaikille parannuksentekemättömille syntisille.

Kuitenkin Herra ilmoittaa julistajansa suulla myös tulevaisuudesta ja toivosta, katuvan kansan kääntymisestä ja uudesta liitosta ,joka ilmestyy Jeesuksessa, ks. Jer.31. Elävä Herra siis valmistaa suunnitelman jokaisen ihmisen elämään. Sinunkin.

Entä sinä lukija? Oletko etsinyt, löytänyt ja toteuttanut Jumalamme hyvää suunnitelmaa ohikiitävässä elämässäsi? Vai vaellatko lihan himoissa ja hengen velttoudessa kuluttaen vähäisen voimasi ja tulevaisuuden toivosi turhuuden markkinoilla?

3. Angel Vierailija

4. juu niinkuin jumala Vierailija

Jumala puhuu ihmisen suulla,ei ihminen Jumalan suulla,koska ihminen ei voi Jumalaa ymmärtää kuin vain oman ymmärryksensä verran.
    Jumalassa ei ole sanoja ollenkaan,Jumala On,mutta Jumalan ilmentymiä olemme me kaikki.Miksi näin simppeli on niin vaikea ymmärtää?

5. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä ja nautin jopa lihan himoista eri tarkoituksineen( Viljapossupaistikin on erittäin hyvää)!
    Kenekään tulevaisuutta ei rakenna opus nimeltä raamattu, siellä kirjahyllyssä, eikä mikko lahti, sen rakentaa henkilö itse!

6. Ja... Vierailija

...paskan suoltaminen jatkuu...

7. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Minusta tuo ei ole ollenkaan simppeliä. Mikä on Jumala, miten Jumala määritellään? Mitä tarkoittaa lause "Jumala on"? Mitä Jumala on?

8. wonderful Vierailija

Sinäkin olet Jumalan ihmeellinen luomus ja ilmentymä (vaikka et sitä myöntäsikään).

9. Joo Vierailija

Määrittele viestisi paremmin! Mistä olet lukenut tuon kliseen, jonka kirjoitit tänne?

10. wonderful Vierailija

Raamatusta

11. juu niinkuin jumala Vierailija

Jumala on rakkaus.Ja sanokaa minun sanoneen,siitä tulee uusi "uskonto",kun kaikki muut uskonnot kaatuu omaan mahdottomuuteensa.

12. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Mitä on rakkaus?

13. tulevaisuus Vierailija

Ainakin rakkaus on pyyteettömyyttä ja hyväksymistä :) se voi jopa itse tunnistaa,,

14. vierailija Vierailija

Uutta tietoa sivulla :

Seurakuntalainen - Uutinen - Neljä autokuntaa näki enkelin

"Yritin pysyä erossa tästä asiasta, mutta omatuntoni ei anna minulle rauhaa!
    Minun on pakko tunnustaa, että olin paikalla näkemässä tätä ilmiötä, enkä voi vieläkään uskoa sitä todeksi.
    Olen viime päivät painiskellut valtavien mielenmyrrellysten keskellä, sillä en ole uskovainen ihminen. Olen tähän asti suhtautunut hyvin skeptisesti kaikkiin tällaisiin ilmestyksiin, mutta nyt on hämilläni ja aika paljon myös peloissani tapahtuneesta. En tiedä mitä ajattelisin, koska se maailmankuva, johon olen tottunut, meinaa romuttua täysin!

Auttakaa, hyvät ihmiset! Mitä minun pitäisi nyt tehdä???
    SeppoJii | 27.02.2011 10:09

Minulla on myös kännykällä otettuja valokuvia, mutta en osaa ottaa niitä puhelimesta ulos.
    Muutenkaan en haluaisi ainakaan omalla nimelläni niitä levitellä, sillä olen varma, että minut leimattaisiin hulluksi.
    SeppoJii | 01.03.2011 08:48"

15. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Oliskohan paikallaan ensin ilmoittaa havannostaan:
    Suomen Ufotutkijat ry - F U F O R A

Suomen Ufotutkijat ry - F U F O R A

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 853
    Kun Seppo Jii tuossa sanoo jotta ei ole mikään uskovainen, ei tarvikkaan olla, ei mikään ihmisryhmä voi omia enkeleitä vain itselleen.

17. Tuntematon esine? Vierailija

Ei kannata, ei se ollut tuntematon esine vaan enkeli ;)

18. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sitten se olikin humanoidi.

19. jörmy vaan Vierailija

Hei,

tolla sivulla on paras paketti koko enkeli-touhusta "faktojen" osalta.

Siis jos meinaan uskallatte katsoa : Juha Norolampi

se on uskisten sivu !

Siin oli muuten jonku Mikon video "Elämä voi muuttua", kuinka ALS oli muuttanu se elämän..onpa hirvee tauti, mut kaveri oli sujut sen kans ku oli löytäny Jumalan !

20. Kuulin justiinsa radiosta mukavan jutun:

Piru ja sen kaveri kävelivät kerran raitilla. Heitä vastaan käveli ihminen, joka kesken kaiken kumartui ja poimi jotain pientä maasta, jatkoi sitten matkaansa. Pirun kaveri kysyi pirulta: Mitä tuo ihminen löysi? Palan totuutta, vastasi piru rauhallisesti. Pirun kaveri oli hetken hiljaa ja jatkoi sitten: Mutta eikö se yhtään harmita sinua? Piru hymyili rennon itsevarmasti ja sanoi: Ei mitään hätää. Minä annan heidän tehdä organisaation sen ympärille!"

21. Tuntematon esine? Vierailija

heh, oiskohan noinkaan? Humanoidi on avaruusolento, mutt humanoidit ei killu taivaalla ilman alustaan? Enkelit killuu. Kantsii pitää humanoidit ja enkelit erillään ettei mee jutut ja tutkimukset sekasin?

22. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    "Humanoidi tarkoittaa mitä tahansa olentoa, joka muistuttaa ruumiinrakenteeltaan ihmistä. Humanoidi voi olla esimerkiksi ihmisapina, robotti tai mytologinen olento"

Humanoidi ? Wikipedia

23. Kirjoitan Vierailija

Oletko nimimerkki TOTTA kristitty, joita tänne silloin tällöin poikkeaa?

Kirjoitat kuin buddhalainen, joten mikä ero uskonnoilla on oikeastaan?

Monella on vaikeita ongelmia ns. egon ja lihan halujen kanssa, mutta monella niitä ei ole.

Monella ego on ns. kuollut, eikä heillä ole lihan haluja ja himoja, joten väittäisin, että meitä on suuri joukko, jotka olemme ns. kokeneet ylösnousemuksen.

24. Enkelipostia Vierailija

Humanoidin "siivessä" tuskin lukee: " Viljavainiot vaalenneet".

25. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Miksei voisi lukea?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä