Hae Anna.fi-sivustolta

6 ihmistä näki taivaalla enkelin 22. 1.11 - katso video

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Mikko L, 04.02.2011.

1. toiset Vierailija

eivät maanisuudeltaan ja julistukseltaan ehdi perehtyä muiden kirjoituksiin. Se on sääli ja armahdus, niin toivon.

Kumotaan kumoamisen perään omassa kiihkossa.

Harmi.

2. KH Vierailija

Kiertelin, mitä tarkoitat? Voisitko selventää?

3. Joonas Vierailija

En harmittele KH:n perehtymättömyyttä kun en hänelle kirjoittanut :) KH kirjoitti niin hyvin Mikko L:lle, että pääasia kun jotain kautta tuli asia esiin ja Mikolle mahdollisuus käsittää mikä on ongelman ydin.

Yleisesti olen samaa mieltä että maanisuus ja julistuksellisuus ovat este järkevälle keskustelulla.

4. KH Vierailija

Joonas, minun pitää viimeistään tässä vaiheessa selventää asiaa sinulle. Viestini ei ollut kritiikkiä mistään, vaan annoin selvennystä asiaan.

5. Joonas Vierailija

Ymmärsin että halusit selventää minulle näkemyksesi. Kiitos kuitenkin kun selvensit, sillä kieltämättä jotenkin hämmennyin hetkeksi kommentistasi. Tuntui kuin jokin ei olisi mennyt kohdilleen. En kuitenkaan pannut pahakseni vaan uumoilin juuri jotain tuollaista että keskustelun väliin halusit vain täsmentää minulle jotain ajatustasi joka mielestäsi oli minulla väärin .
    Kaikki ok. Kuten sanoin, kirjoitit hyvin!

6. Mikko L Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Jumala tahtoo että kaikki ihmiset pelastuisivat helvetistä ja tulisivat tuntemaan totuuden Jeesuksessa.

Siksi minun on kysyttävä:Missä vietän iäisyyteni?

Syvyydestä huudan sinua,Herra: huhtikuu 2007

7. Mikko L Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Niin Joonas, monet ihmiset eivät halua uskoa Jumalan tai Saatanaan,taivaan tai helvetin olemassaoloon.

Kuitenkin Raamatun elävä ja Kaikkivaltias Jumala todistaa itsestään ja ihmeistään tänäänkin.Käsittämättömillä teoilla joita tapahtuu kaikkialla maailmassa.

Monille epäuskoisille olisi tehnyt hyvää olla kuulemassa 9.8.2003 Seinäjoen areenalla kun Jumalan kuolleista herättämä nigerialainen past. Daniel Ekechukwu kertoi ainakin 5000:lle ihmiselle kokemuksistaan paratiisissa ja helvetissä.

"Minulle näytettiin että jos ihminen oli maan päällä tehnyt syntiä kädellään ,niin helvetissä häneltä irtosi käsi ja hän huusi ja valitti. Tulijärveen tuomitun käsi irtosi ja liittyi tuskassa kärsivään ruumiiseen takaisin uudelleeen ja uudelleen.. . Jos hän oli maan päällä tehnyt syntiä sukuelimellään ,niin elin irtosi ja liittyi tulijärvessä huutavan ruumiiseen yhä uudelleen".

Suunnilleen näin Daniel kertoi helvetistä, jota enkelit veivät häntä katsomaan senjälkeen kun hänen sielunsa irtosi ruumiista ambulanssissa.

Pitääkö tämä näky paikkansa ? Raamattuhan kertoo helvetistä,jonne tuomittuja ihmisiä vaivataaan loppumattomasti:"Ja Perkele, heidän villitsijänsä ,heitetään tuli-ja tulikivijärveen ,jossa myös peto ja väärä profeetta ovat ja heitä vaivataan yöt päivät ,aina ja iankaikkisesti"Ilm. 20:10

Enkelit myös muistuttivat Danielia anteeksiantamisen tärkeydestä .Daniel oli riidellyt vaimonsa kanssa onnettomuutta edeltävänä iltana ja torjunut vaimonsa anteeksipyynnön.Enkelit kysyivät Danielilta, tietäiskö Daniel missä hän olisi nyt ,jos Jumala ei enää herättäisi häntä henkiin ja lähettäisi takaisin maan päälle pyytämään anteeksi vaimoltaan ja kertomaan kokemuksistaan?

Daniel Ekechukwu kuoli nelisen vuotta sitten auto-onnettomuudessa ja todettiin kahdessa sairaalassa kuolleeksi. Hänestä kirjoitettiin kuolintodistus. Hänen tarinansa josta on kerrottu mediassa,on tiedossa ympäri maailmaa.

Uskova vaimo( puhui myös Seinäjoella) vei miehensä ruumiin tunnetun saarnaajan Reinhold Bonnken rukouskokoukseen . Siellä kolme vuorokautta kuolleena ollut mies heräsi kun Kaikkivaltias Jumala kuuli rukoukset ja teki ihmeen.

"Kaksi viikkoa syljin pois suustani minuun ruumishuoneella pumpattujen kemikalien jäänteitä "kertoi mies.

Danielin murskaantunut ruumis on nyt terve.
    Kiitos elävä Herra ihmeteostasi!! Me näemme että sinä teet ihmeitä ilman määrää.!

Ja näemme senkin että epäuskoinen suomalainen media siivilöi hyttysiä ,mutta laskee kamelin läpi. Vai oliko juttua Hesarissa ,Ilttarissa tai Iltalehdessä Jumalan ihmeteosta?

Huudahtaako maikkarin valkohampainen juontaja tänään värisevällä äänellä :"Nyt on suurempi ja todistettavampi ihme tapahtunut kuin mörkölordin viisuvoitto!Raamatun Jumala herätti auto-onnettomuudessa murskautuneen miehen kuolleista ! Eikä skeptikot pysty kumoamaan vastaansanomattomia todisteita. Nyt olisi James Randin todistettavasta ihmeteosta luvattu palkintoraha Danielin noudettavissa!

Joten epäuskoinen kansa vain soittamaan Seinäjoen helluntaiseurakuntaan ja kysymään:"Vieläkö löytyy past Ekechukwun puhekasettia otsikolla:Minut herätettiin kuolleista"

8. Mikä kumman mahti pitää meidät ihmiset lukkiutuneina omiin pikku ympyröihimme?

En Jummarra...

9. sipinä Vierailija

Oletkos itse vapaa lukkiumistasi omiin pikku ympyröihisi? Vähän epäilen,,

10. Aqualung Vierailija

Osoittaa joko suunnatonta epätoivoa tai naurettavaa lapsenmielisyyttä toistaa tuota nigerialaisen huijarisaarnaajan valetarinaa ja vielä kaupata samaisen huijarin tuotteita. No, virkaveljet pitävät kaiketi yhtä.

11. KH Vierailija

Matt 7:21
    Jeesus: "Ei jokainen, joka sanoo minulle: "Herra, Herra!",
    pääse taivasten valtakuntaa, vaan se, joka tekee minun
    taivaallisen Isäni tahdon."

Mikä on se Isän tahto, mitä Jeesus haluaa meidän tekevän, jotta pääsisimme taivasten valtakuntaan? Huomaa, että Jeesuksen mukaan ulkoinen palvonta, "Herra, Herra" huutelut eivät riitä.

12. Joonas Vierailija

Voi Mikko L ymmärrän. Näet vastaansanomattomana todisteena jonkun tekemän kasetin jossa hän kertoo että Jumala herätti hänet kuolleista.
    Sinusta se on todistettavampi ihme kuin Lordin viisuvoitto. Vaikka lordin voiton saattoi nähdä suorana lähetyksenä reaaliajassa ja kuvanakin.

Luin kirjan jossa jonkun amerikkalaisen pastorin luo tuli enkeleitä monena yönä kertomaan taivaallisita asioista ja käsityksistä. Heti alkuvaiheessa enkelit sanoivat että myös ateistit ja muun uskoiset pääsevät taivaaseen. Tämä pastori kertoi siis itse enkeleiden sanoneen. Kun patori ihmetteli tätä niin enkelit sanoivat jotain sen kaltaista ettei ihmisten uskomukset rajoita Jumalaa. Tämä oli pastorin mielestä käsittämätöntä ja totesi itsekin että hän ei kykene käsittämään kaikkea mitä enkelit kertovat ja että siksi hän kertoo asioita oman käsityskykynsä puitteissa.
    Tässä kohden kirja alkoi kiinnostamaan minua koska ajattelin että tämä ihminen osaa ehkä olla mahdollisimman varuillaan oman rajoittuneisuutensa suhteen ja kertoa mahdollsimman oikein mitä hänelle on kerrottu.
    Olin hiukan pettynyt kun loppukirja olikin sitten sitä aivan samaa saarnaa ja julistamista kuin mitä aina ennenkin ja samoilla tiukoilla rajoituksilla kuin mitä ne yleensä uskovaililla ja kristityillä on. Enkeleillä ei ollut tämän pastorin tulkinnan ja ymmärryskyvyn mikaan mitään muuta sanottavaa kuin se minkä pastori oli itse tiennyt "oikeaksi" jo aiemminkin. Pastori tuli kumonneeksi moneen kertaan kirjassaan jopa sen enkelin sanoman että kaikki pelastuvat uskontoon ja ateismiin katsomatta.

Tosin tämä kirjoittelu kanssasi, tuo mainitsemani kirja ja "utelaisuuttani kyselen" - nimimerkin kysymys:"Mikä kumman mahti pitää meidät ihmiset lukkiutuneina omiin pikku ympyröihimme?
    En Jummarra..."
    saavat minut taas muistamaan omia kokemuksiani rajoittuneesta käsityskyvystä, niin itseni kuin toisten kohdalla, kun jotain menee yli tavallisen kokemuksen ja ymmärryksen.

Luulenpa että Ilmestyskirjan kirjoittajalla oli samanlaisia vaikeuksia vastaanottaessaan näkyjään, vaikka olisivat itse Jumalan ilmoittamia. Samoin on sinullakin Mikko L. samanlaisia vaikeuksia kuin kenellä tahansa, ymmärtää omastasi poikkeavia käsityksiä. Tai rohkeutta ottaa edes selville niistä.

Sellainen on ihmisen mieli. Rajallinen. Ihmisluonteesta ja erilaisuudestamme johtuen joillakin se rajallisuus on enemmän sementtiin valettua kuin toisilla, mutta taitaapa olla että sitä omaa sementtiä on vaikeinta nähdä, siksi näkisin vuorovaikutuksellisen keskustelun eri näkökantojen välillä olevan tärkeää. Siis ihan siksi ettei luutuisi omiin kaavoihinsa ja pyörisi lopulta vain omissa uskomuksissaan jos ón annettu mahdollisuus muuhunkin, kuten sille amerikkalaiselle pastorille.

Mutta jokainen näkee tyylillään ja luonteensa, kulttuuritaustansa niinkuin kasvatuksensakin mukaan. Ja niin on lupa ollakin täällä maanpäällä. Hyvä kuitenkin jos pystyy välillä murtamaan omia rajallisuuksiaan niin ei tarvitse ikuisesti pyöriä tuossa nigerialaisen Danielinkin kuvaamassa helvetissä:
    "Minulle näytettiin että jos ihminen oli maan päällä tehnyt syntiä kädellään ,niin helvetissä häneltä irtosi käsi ja hän huusi ja valitti. Tulijärveen tuomitun käsi irtosi ja liittyi tuskassa kärsivään ruumiiseen takaisin uudelleeen ja uudelleen.. . Jos hän oli maan päällä tehnyt syntiä sukuelimellään ,niin elin irtosi ja liittyi tulijärvessä huutavan ruumiiseen yhä uudelleen".

Tämä kuvaus sopisi hyvin kuvaamaan typistetysti sitä toistoa mitä joidenkin mukaan teemme täällä maan päällä. Ja eikö jo aiemmin VT:ssä kuvattu miten Aatami ja Eeva erotettiin paratiisista tänne kärsimään. Joten uskon vahvasti että helvettimme on täällä maanpäällä ja että teemme sen itse. Omalla rajoittuneisuudellamme. Mutta niin, että kun sen murramme, olemme jossain asioissa viisaampia kuin aiemmin. Kuten Jumala raamatun mukaan sanoi:

"Karkotus paratiisista

18 Maa kasvaa sinulle orjantappuraa ja ohdaketta, mutta sen kasveista joudut ottamaan ravintosi.
    19 Otsa hiessä sinun on hankittava leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinut on otettu. Maan tomua sinä olet, maan tomuun sinä palaat.

Karkotus paratiisista

22. Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"
    23 Niin Herra Jumala ajoi ihmisen pois Eedenin puutarhasta ja pani hänet viljelemään maata, josta hänet oli tehty."
    Raamattu.uskonkirjat.net

Eli me tiedämme hyvän ja pahan mutta meillä ei ilmeisesti ole viisautta ja kokemusta käyttää sitä oikein emmekä siksi voi saada "elää ikuisesti", ennekuin olemme kokeneet ja keränneet viisautta niin, ettemme ole vaaraksi muille ja itsellemme.

Oman näkyni mukaan jonka sain 10 vuotiaana (ilman että olisin koskaan kuullut sellaisesta kuin jälleensyntymä, edes koskien Jumalan inkarnaatiota Jeesuksena), jälleensyntymä on myös käsitettävissä mahdollisuutena eikä rankaisuna. Mutta toki se rangaistukseltakin voi välillä tuntua. Ikävä kyllä se on monelle myös aikamoista helvettiä, ja siksi minusta on ihan hyvä että on erilaisia ihmisiä auttamassa toinen toisiamme. Mutta toinen toisemme väliin rakennetut muurit ja rajoittuneisuudet olisi kyllä hyvä murtaa, meidän itse kunkin, sitten kun sen aika meillä itse kullakin on. Mutta mikäpä kiire tässä. Eiköhän Luoja tiedä mitä tekee :) Muureilla ja rajoittuneisuudella voi olla välttämättömyyden pakosta hyväkin tehtävänsä ja sen kantaja voi olla tarkoituksellakin sillä tiellä suorittaessaan sitä omaa tärkeätä tehtäväänsä.

13. Joosua Vierailija

ohi, tämä vaatii sanomaan jotain ennenkuin sulkeutuu. No minä vain otin tuon quoten tuolta, siksi avasin.

14. Joonas Vierailija

Tarkennan joitakin kohtia joita voi käsittää ainakin kahdella tavalla.

Tuo etteivät ihmisten uskomukset rajoita Jumalaa tarkoitti siis ettei esim. uskovaisten käsitys siitä ketkä pääsevät taivaaseen sido Jumalaa uskomaan niin.
    Pastorin mielestä ei ollut käsittämätöntä ettei uskovaisten käsitys sido Jumalaa vaan se mitä enkeli väitti, että kaiken uskoiset , myös ateistit, pääsevät taivaaseen.

15. Joonas Vierailija

Kaikenlaisia hämäryyksiä sitä tuleekin kirjoittaneeksi. Kirjan nimeä en muista enkä tiedä onko se minulla enää, mutta vinkin kirjasta sain täältä.

16. aina soppii Vierailija

eppäillä kuhan muistaa epäilyksen tulevan oman elämän epävarmuudesta.

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 855
    Hyvä Joonas, sä olet paljon parempi saarnamies kuin Mikko L. Poitsulta taisi mennä luu kurkkuun. Jos oot uskovainen ;D (tiiän, kuhan vaan näön vuoks kyselen) niin olet semmonen joita saisi olla enemmän. Mikko L:n tyyliset tekee hallaa krstinuskolle.

Aina kun Mikko L avaa sanaisen arkkunsa niin se karkottaa mut aina vain kauemmas kristinuskosta. Ei oikeen hyvä ominaisuus saarnamiehellä.

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 855
    Mä sydämestäni toivon että nuon käy niille katolisille pedifiilipapeille ja lestadiolaisille pedofiilisaarnaajille.

19. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 855
    Vittu, Sjoen seurakunta sai just miinuspisteitä...jos hihhulisaarnaaja Mikko L on heidän leivissään niin uskottavuus meni koko seurakunnalta.

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 855
    Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki Joonakselle.

21. uutisia Vierailija

Olisikohan sittenkin huijaus vai ei? Tässä eräs mielipide perusteluineen:

Virrat-Alavustien enkelinäky taitaa olla huijaus

Selvitin tuossa juuri että se Virrat-Alavus välisellä tiellä tehty enkelinäky on sitten ilmeisemmin huijausta. (olette varmaan kuullut siitä) Tai ainakin minä tulin siihen lopputulokseen. Katsoin sen youtubessa olevan todistusvideon siitä tänään, ja näky on videon mukaan tapahtunut 22.1 klo 23.00-23.30. Netistä löytyi sen naisen koko nimi joka videossa todistaa. No kokeilin huviksi että löytyykö facebookista tuon naisen profiilia ja löytyihän se. Tunnistettava kuvakin vielä oli ja kaikki pystyi lukemaan profiilia. Selailin sitten sitä ja havaitsin että 22.1 klo 23.19 kyseinen nainen oli tehnyt facebookkiin päivityksen. (tai ainakin ymmärrän sen että tuo päivitys on sellainen että kyseisen naisen on täytynyt tehdä se itse) Eli eipä ole voinut olla sitten tienpäällä näkemässä enkelinäkyjä ! Voitte käydä katsomassa itse oletteko samaa mieltä (tietysti on mahdollista että jotkut muut näki enkelin, mutta miksi kukaan muu ei tunnusta…)

(Nyt Jumala varmaan kostaa minulle kun paljastelen täällä tällaista, mutta toisaalta, haluaisiko Jumala kenenkään valehtelevan suurista ennustuksista…. )

peräisin: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=9&t=10331

22. Mikko L Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

23. milla k Vierailija

kuusi ihmistä näki taivalla enkelin.
    miksi?
    miksi näytettiin näille henkilöille enkeli?
    onko sulla mikko teoriaa tähän, miksi?

24. blueQ Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    20
    Missä on sinun ja Jumalasi rakkaus?

Voi vain kysyä, kuka on julistuksesi takana?

25. Komppaan tätä Vierailija

Pimeuden Herralta se tuommoinen rakkaudettomuus tulee eikä Jumalalta, oletko Mikko varma Herrastasi?

Miksi Mikko sinäkin olet niin rakkaudeton? Miksi Jumalasi on niin rakkaudeton?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri