6-vuotiaani ei halua että jouluna meille tulee pukki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mam

Vieras
Voi vitsi...
Mitä teen. Jätän illan kohokohdan =pukin tilaamatta ja kunnioitan lapseni mielipidettä vai tilaanko kuitenkin valkoparran kotiin ?
Poju taitaa hieman jännittää/ pelätä. Viime vuonna ei ainakaan pukin vierailusta tykännyt, piilotteli sohvan takana.
Tuntuis niin kolkolta vaan kaksin lahjat jakaa. Mutta toisaalta lapsi sanoi että olis kiva jos pukki vaan jättäis paketit terassille...
ongelma tämäkin ! Miten tekisit ?

Joulun kohokohta kenelle? Sulle, ei lapsellesi, jos hän pukkia kammoaa. Tuo "lahjat terassille" on vallan mainio kompromissi.

Mua ärsyttää, että vanhemmat ajattelevat, että lasten velvollisuus on tuoda joulumieli taloon.

Mä jättäsin kyllä tilaamatta..
Itsekin ton ikäsestä lähtien en enää halunnut meille joulupukkia. En tiedä miksen (tai en muista) mutta jos pukki olisi kaikesta huolimatta ilmestynyt, olisi mun joulu ollut pilalla :ashamed:

Jättäisin tilaamatta.
Meille ei pukkia tule nyt siitäkään syystä, että esikoinen melkein 6 v ei enää usko pukkiin, enkä halua hänen paljastavan asiaa pikkuveljelle...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Lahjat terassille ja joku ulos kilkuttamaan kelloa. Poika voi sielunsa silmin nähdä Joulupukin lentämässä taivaalla porojen vetämässä reessä.

Tää olis paras...Mutta kun ei ole naapuria !
Itselleni en pukkia ja rahanmenoa halua, mutta mietin vaan että mistäs sen pukin repäset jos poikani mieli aattoiltana muuttuu ! ...sitä tässä märehdin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Lahjat terassille ja joku ulos kilkuttamaan kelloa. Poika voi sielunsa silmin nähdä Joulupukin lentämässä taivaalla porojen vetämässä reessä.

Tää olis paras...Mutta kun ei ole naapuria !
Itselleni en pukkia ja rahanmenoa halua, mutta mietin vaan että mistäs sen pukin repäset jos poikani mieli aattoiltana muuttuu ! ...sitä tässä märehdin.

sanot vaan että * kappas.. pukki heitti lahjat terassille..*ja hymyilet ninku onnellisen äidin kuuluukin..

ja mukaan voit raapustella kortin pojalle tai jotain missä "pukki" toivottaa hyvää joulua ja kertoo olevansa kiireinen että ei ehtinytkään käydä ihan sisällä...

Yhteistyössä