69-asento

  • Viestiketjun aloittaja Jarkko 27
  • Ensimmäinen viesti
mii
Alkuperäinen kirjoittaja Jarkko 27 :
Kuinka moni nainen tykkää 69 asennosta ?
Otatteko sperman suuhun ?
Nielettekö ?
Saatteko orkut nuolemalla ?
- 69:ssä on liikaa ärsykkeitä ollakseen ihan TOP10
- mun mies haluaa loppuhuipennuksen sisääni ihan toiseen paikkaan, olen joskus ottanut suuhunkin, kun ehkäisy ei ole ollut kunnossa
- ...
- en saa nuolemalla, vaikka naidessa ja solona saan ihan helposti. Olen miettinyt, pitäisikö mulla olla tästä ongelma.

PS. saatteko nuo luettelomerkit toimimaan tuosta boxin päältä. Minä en - saa sitäkään ...
 
Tilutar
Alkuperäinen kirjoittaja Jarkko 27 :
Kuinka moni nainen tykkää 69 asennosta ?
Otatteko sperman suuhun ?
Nielettekö ?
Saatteko orkut nuolemalla ?
Tykkään kylki 69:stä
En saa nuolemalla ainakaan 69:ssä
Voin ottaa jos olen OIKEIN kiihkeä
Pakko niellä jos on paljon ja ottaa suuhun loppuun asti.
 
Xy
Oma naiseni ei tykkää 69:stä, koska ei pysty keskittymään omaan nautintoonsa.
Ottaa spermat suuhun.
V'älillä nielee, välillä ei.
Saa orkut lähes aina nuolemalla. Saa ja on aina saanut myös naimalla.
 
N46
En kauheesti tykkää, juuri sen takia että siinä on "liikaa". Kun otan mieheltä suihin, haluan keskittyä vain siihen ja vain hänen nautintoonsa (toki siitä nauttii itsekkin ja kiihottuu). Ja kun mies nuolee minua, haluan vain nauttia.

 
minni 20v
imen aina ensin poikakaverilta sperman suuhun ja tottakai nielen ettei sottaa , sitten naidaan niin poikakaveri kestää tosi kauan ja saan monta orkkua...kantsii kokeilla.Minni
 
N35
Kuinka moni nainen tykkää 69 asennosta ?
Tykkään sekä antaa että saada suuseksiä, mutta kuten joku muukin täällä, en erityisemmin tykkää saada ja antaa samaan aikaan. Kylki 69 on kyllä asentona ihan kiva muuten.

Otatteko sperman suuhun ?
Kyllä vaan ja nielen. Olen aina tehnyt näin. Helppoa ja siistiä. En edes tiedä missä vaiheessa ja minne ne voisi muutenkaan "laittaa".

Nielettekö ?
Kyllä, kst. yllä.

Saatteko orkut nuolemalla ?
Olen kerran saanut orkun nuolemalla, mutta saan orkun aina yhdynnässä. En ole tykännyt saada suuseksiä ennen kuin vasta hiljattain yli 30vuotiaana.

 
henna
Kyllä minä tykkään 69 tosi paljon.Ihanaa kun saa miehen kovan kalun suuhunsa
ja mies samaan aikaan nuolee minun pimppiä.Varsinkin niin että mies nai minua suuhun.Puristelen samalla miehen palleja ja hivelen sormella hänen anaaliaan,joskun työnnän sormen sinne sisälle.Tottakai otan spermat suuhun ja nielen joka ikisen tipan.Minä en oikein saa naidessa orgasmia,mutta kun minua nuollaan laukean aivan varmasti.Ei vaan ole nykyisin enää kunnon nuolijoita...................)))))))
 
Pekka
Alkuperäinen kirjoittaja henna:
Kyllä minä tykkään 69 tosi paljon.Ihanaa kun saa miehen kovan kalun suuhunsa
ja mies samaan aikaan nuolee minun pimppiä.Varsinkin niin että mies nai minua suuhun.Puristelen samalla miehen palleja ja hivelen sormella hänen anaaliaan,joskun työnnän sormen sinne sisälle.Tottakai otan spermat suuhun ja nielen joka ikisen tipan.Minä en oikein saa naidessa orgasmia,mutta kun minua nuollaan laukean aivan varmasti.Ei vaan ole nykyisin enää kunnon nuolijoita...................)))))))
Voi juku sentään, juuri noin minäkin haluan. Nuolla naisen kosteaa pillua ja samalla nainen ottaa kalun suuhun ja imee viimeset pisarat sieltä.... ;))))
 
Jussi
Henna!
Kyllä täällä olisi kun tietäisi mistä sut löytäisi. Minä tykkään juuri noista asioista mitä keroit! Tykkään vielä enemmän jos olet poslari, pieni kiitorata ei ole pahitteeksi.Ihan kävi palleja kutittaa kun luin sun tekstiä.
 
Mies
Eikä vieläkään yhtään kuminkäyttäjää ole ottanut kantaa asentoon 69, miten se tehdään.
Peräänkuulutan sitä, että onko tosiaan kumi-ihmisten seksikäyttäytyminen pelkkää lähetyssaarnaajaa ilman suuseksiä? Niin rajoittunutta?
Vastatkaa nyt hyvät ihmiset.
 
Nainen43
Asento on kiva, mutten pysty keskittymään siinä omaan nautintoon. Mieheltäni otan suihin ja loppuun asti ja nielen, on vähemmän sotkuakin. Mies on kyllä tosi tyhjä suihinoton jälkeen, kestää kyllä tovin ennen jatkamista. Tosin mieheni ei kait osaa kunnolla nuolla minua. Minuakin kyllä ihmetyttää miten homma käy kumin kanssa, maistuu varmaan vielä pahemmalle.
 
pimppi-pave
totuus on ettei ole lämpimän kostean pimperon voitttanutta vaikka kuinka imeskelisi tattia niin haluan laittaa sen ihanaan pieneen koloon ja tuntea sen puristuksen ja hiljakseen paneskella tunnin verran !
 
Nuolijalija
Naisen pimpin maku (kun on puhdas) on parasta. Siihen jää koukkuun.
Mahtavan tuntuinen kun terska menee nielun ohi, siemennestettäkään ei silloin erikseen tarvitse niellä. Huippua.
 
Seidi
Kyllä minä tykkään 69 tosi paljon.Ihanaa kun saa miehen kovan kalun suuhunsa
ja mies samaan aikaan nuolee minun pimppiä.Varsinkin niin että mies nai minua suuhun.Puristelen samalla miehen palleja ja hivelen sormella hänen anaaliaan,joskun työnnän sormen sinne sisälle.Tottakai otan spermat suuhun ja nielen joka ikisen tipan.Minä en oikein saa naidessa orgasmia,mutta kun minua nuollaan laukean aivan varmasti.Ei vaan ole nykyisin enää kunnon nuolijoita...................)))))))
Kyllä puhut asiaa on ihanaa kun pillua nuollaan ja mies imee klitorista ja mulla miehen kalu suussa on ihanaa kun mies venyttää häpyhuulia lutkutan miehen kalua ja nostelen persettäni ja työnnän sen miehen naamaan kiinni orgasmit tulee
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä