69 syytä 12/6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Menin sunnuntaina aamulla mökille. Olin jo ennen seiskaa siellä. Tein klapikoneella puita, olisihan rahaa ostaa kaikki valmiina, mutta tein fyysisesti töitä välillä, ihan kuntoilun vuoksikin. Ja eihän tämä raskasta ollut. Se puiden kaataminen,karsiminen yms, ne olivat fyysisesti raskaampaa.
Tein klapikoneella töitä ja klapeja tuli.
Olin tehnyt töitä varmaan kolme tuntia kun kuulin naisen äänen; Moi Janne ! Oot Katsoin kuka siellä huutelee ja Elinajan siellä oli.
Sammutin klapikoneen ja traktorin ja menin Elinan luo.
Minä; Moi, mitä kuuluu ?
Elina; Hyppäsi kaulaani ja alkoi suudella minua. Kiitos hyvää kuuluu . Maatilamatkailu juttu on lähtenyt hyvin käyntiin.
Elina; Mitäs sinä, oliko sulla synttärit, vai muistinko väärin ?
Oli joo.
Elina; Tulin antaa lahjan sulle Elina sanoi viehkeä hymy huulillaan.
Mennään sisälle hän pyysi.
Mennään vaan. Mutta menen pesulle katson oon tässä hikoilu monta tuntia.
Menin pesulle ja sieltä tultuani menin makuuhuoneeseen laittaa vaatteita.
Sängyssä istui Elina, päällään musta minihame, mustat sukkahousut ja tiukka toppi.
Vaaleat hiukset hänellä oli saparoilla.
Täällä olisi Janne sulle lahja, jos herran kova paketti olisi mulle sitten.Kun enhän ole ketään löytänyt sun jälkeen. Nostit tason niin ylös Elina nauroi.
Menin sänkyyn puolikova kalu heiluen.
Juuri kun pääsin sänkyyn, Elina syöksyi kaluuni kiinni ja alkoi imeä sitä kiihkeästi ja välillä melkeinpä purren sitä.
Nyt Janne saat pilluani niin paljon kuin haluat Elina sanoi ja vähän ajan päästä nousi ylös, repi sukkahousuihinsa reiän ja istui syliini ja alkoi ratsastaa kalullani niin lujaa tahtia, että ajattelin jos ote kirpoaa niin kaluuni sattuu ja paljon.

Elinan pillu oli yhtä tiukka kuin ennenkin.
Elina ratsasti kiihkoissaan ja sai orgasmin ja sen jälkeen toisenkin. Hän sanoi. Janne, sun kaluhan vaan kovenee kovenemistaan. Tuu mun päälle.
Menin hänen päällensä ja upotin kaluni hänen pillunsa sisään sieltä sukkahousujen reiästä.
Voi, että hänen sukkahousureitensä tuntuivat kädessäni hyvältä.
Kaluni koveni entisestään kun Panin kiihkoissani häntä. Elina huusi orgasmiaan ja hengitti raskaasti.Hän sanoi; Oon sut ennenkin saanut laukeamaan ja saan nytkin.
Odota. Elina poistui makuuhuoneesta ja tuli muutaman minuutin päästä takaisin.
Tällä kertaa Elina oli laittanut päälleen ehkä 15 senttiä pitkän minihameen.
Menin Elinan päälle ja aloin panna häntä kiivaasti. Elinan sääret ja reidet olivat ihanan vaaleat, hänen ihonsa oli silkin pehmeä mitä se on ollutkin.
Nostin Elinan jalat olkapäilleni ja kaluni tikkasi hänen tiukassa pillussaan edestakaisin niin lujalla tahdilla, että hän huusi suoraa huutoa ja itseltäni valui hiki otsalla.
Elina sanoi. Olen tätä säästänyt sulle.
Pane mua peppuun.
Tämän jälkeen hän meni kontillleen eteeni ja aloin vähitellen upottaa sormeani hänen peppuunsa. Panin sormella häntä vähän aikaa ja tämän jälkeen upotin kaluni vähitellen hänen peppuunsa. Voi, että se oli tiukka. Spermatipan tulivat samantien kaluni päähän ja ensimmäinen työntö sisään ja tunsin että spermaa lentää kauhealla paineella hänen peppuunsa.
Kaluni syöksi toisen kerran tämän perään spermaa entistä voimakkaammin.Ja vielä kolmannen kerran.
Mutta mitäpä vielä. Kaluni seisoi entistä kovemmin.
Elina sanoi. Janne, siis häh ?
Minä; Joo, en tiedä itsekään, en ole mitään pillerä ottanut.
Tämän jälkeen kävimme yhdessä pesulla. Kävimme vähän syömässä ja menimme paljuun. Rakastelimme siellä ja Elina ratsasti kaluni päällä siellä pitkään ja kaluni laukesi .

Uusimmat

Yhteistyössä