69 syytä 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jatkoin Marikan kanssa sivusuhdettamme. Nautimme toisistamme viikosta riippuen kerran, kaksi tai kolme neljä kertaa viikossa. Miten milloinkin.
Yksi ilta puhelimeeni tuli viesti. Terve. Tässä on Sanna, oon Marikan hyvä ystävä ja Marika pyysi, että jos voisit tavata minut.
Ajattelin että no katsotaan millainen nainen Sanna on ja laitoin mökin osoitteen hänelle ja huomenna aamusta olisin paikalla. Tulee jos tulee.
Aamu ysiltä tulee mökin pihaan musta auto ja sieltä nousee nainen ja kävelee ovelle. Avaan oven ja kättelen . Moi olen Janne. Nainen sanoo . Oon Sanna Marikan kaveri.
Tule sisään ja kävelen edellä mökkiin olohuoneen sohvalle istumaan.
Kati tulee perässä. Katselen häntä. Tiukat leggingsit jalassaan ja tiukka paita päällä. Pitkä nainen, varmaan 175 cm Melko isot rinnat ja peppu on iso, mutta nainen vaikuttaa sporttiselta. Pitkät tummat hiukset.
Sanna alkaa jutella.Olen kuullut Marikalta, että sinun kanssasi minun kannattaa jutella. Marika oli kysynyt minulta saako hän sanoa kaverilleen, että olen auttanut häntä ja voisinko auttaa hänen kavereitaan vaikka samallaisella järjestelyllä kun meillä on.
Sanna alkoi jutella minulle ongelmistaan. Hän on eronnut ja ilman miestä. Ja ilman rahaa, ero oli vienyt rahaa. Ajattelin, että jaahas vähän kuin Marikan tilanne.
No mitä ehdotat kysyin Sannalta.
Sanna teki suoran ehdotuksen minulle. Saat panna kanssani niin paljon kuin haluat ja ihan mihin haluat, jos vaan saadaan yhteisymmärrys tuosta toisesta jutusta.
Sanoin Sannalle heti, että käy ja voit unohtaa rahahuolesi. Teimme järjestelyn asiasta ja tämän jälkeen sovimme, että hän juttelee Marikan kanssa vielä asioista ja viestii sitten minulle kun haluaa tavata.
Seuraavana päivänä sain viestiä Sannalta , hän halusi tavata minut samana päivänä. Pyysin häntä mökille kello 15.00.
Ongelma olisi, kun Marika tulisi kello 18.00., no ajattelin, että Sanna lähtee ennen sitä ja enköhän jaksa molemmat naiset. Menin ennen kolmea mökille ja Sanna tuli sinne kolmeksi. Sanna tuli autosta ja päällään hänellä oli mustat sukkahousut,hame ja takki. Takin alta paljastui todella tiukka paita joka korosti hänen isoja rintojaan ja hän oli seksikäs näky.
Tässä on minulta tämä testi paperi Sanna sanoi ja antoi paperin missä on sukupuolitautiasioista testitulokset.
Okei. Minulla ei tuollaista ole. Mutta käykö tuo sinulle sanoin. Käy Sanna sanoi ja tuli istuun syliini ja alkoi suudella minua.Sanna kuiskasi korvaani. Syön pillereitä, joten ei tarvi kondomia ja alkoi suudella intohimoisesti minua. Pidin kiinni Sannan reisistä ja me tuntuivat Sannan reidet on upeat, isommat kuin Marikan tai vaimoni. Samoin hänen peppunsa on isompi. Kaluni oli kovana ja tunsin että kohta pääsen Sannan pillun sisään ja vähitellen Sanna alkoi ratsastaa kaluni päällä. Hitaasti hän ratsasti pitkään kalullani. Hän sai useamman kerran orgasmin ja tämän jälkeen hän pyysi, että laukeaisin hänen sisäänsä.
Ei mennyt kauaa kun alkoi tuntua, että kohta tulee ja vaihdettuamme asentoa menin Sannan päälle ja aloin panna häntä kiivaasti ja pian kaluni ruiski spermat pillun sisään.
Tämän jälkeen juttelimme tunnin ajan käytännön asioita ja Sanna lähti suihkuun ja kotiinsa.
Puolen tunnin päästä ajoi Marika pihaan.
Marika tuli samantien eteeni ja alkoi suudella minua.
Marikalla oli päällään farkut ja takki. Hän näytti kauniilta kuten aina.
Marika kysyi nauraen. Nautitko Sannasta ?
Mihin vastasin, että kyllä nautin. Tähän Marika sanoi, että kohta nautit vieläkin enemmän.

Menimme makuuhuoneeseen. Marika pyysi minua riisumaan ja sanoi, että hän tulisi kohta.
Odotin sängyssä ja kohta Marika tuli sänkyyn.Tällä kertaa hän oli alasti.
Hän näytti kauniilta ja seksikkäältä. Aloimme suudella ja tämän jälkeen pyysin häntä vaihtaan asentoa ja hän tuli päälleni ja aloin nuolla hänen pillua, mikä oli posliiniksi ajettu. Hän alkoi ottaa suihin minulta. Kaluni seisoi kivikovana. Nuolin Marikan klitorista ja imin välillä sitä. Sormetin häntä ja hän sai kaksi orgasmia. Tämän jälkeen hän imi kaluani yhä himokkaammin ja tunsin kuinka kaluni alkoi syöstä spermaa hänen suuhunsa.
Vaihdoimme asentoa ja menin hänen päällensä ja upotin yhä kovana olevan kaluni hänen pillunsa sisään. Tuntui Tuntui, että hänen posliini pillunsa kiihotti minua ja kaluni oli kovempana kuin koskaan. Panin kiivaasti Marikaa ja noin kymmenen minuutin päässä kaluni syöksi spermaa useamman kerran hänen pillunsa sisään. Tuntui hyvälle ja Marikasta tuntui hyvältä.
Tämän jälkeen Marika ehdotti /, että saat myös peppua jos tahdot ja tahdoinhan minä. Aloin hyväillä Marikaa, hänen pilluaan, pyysin häntä naamani päälle ja aloin sormettaa hänen pilluaan. Marika alkoi ottaa suihin minulta ja melko nopeasti kaluni oli taas kovana.
Hyväilin Marikan pillua ja samalla laitoin sormen hänen pepun sisäänsä. Aloin hitaasti sormettaa hänen peppuuaan ja vähän ajan päästä sormetettuani hänen pillua ja peppuaan Marika sai orgasmin.
Tämän jälkeen vaihdoimme asentoa ja Marika meni peppu pystyssä sängyn reunalle ja menin hänen taakseen ja aloin vähitellen upottaa kaluani hänen pepun sisään. Hänen peppunsa tuntui tosi tiukalta ja varovasti upotin kaluni hänen peppuunsa. Tämän jälkeen aloin hitaasti panna häntä ja kohta lisäsin nopeutta ja kaluni kovettui entisestään kun katsoin Marikaa takaapäin. Hänen seksikäs peppunsa näytti tosi kiihottavalta ja vähän ajan päästä r
uiskin spermat pepun sisään.

Uusimmat

Yhteistyössä