69 syytä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onni potkaisi ja tuli voitettua iso summa rahaa eurojackpotissa. Rahat tuli melko nopeasti tilille ja tämän jälkeen aloin miettiä mitä teen elämässäni.
Ensimmäinen asia oli poisjäänti nykyisestä työstäni.
Kävin muutaman kuukauden päästä irtisanoutumassa. Tällä välillä maksoin heti ensimmäisenä pankkiin velat pois ja laitoin rahoja muutamiin pankkeihin ja aloin sijoittaa asiantuntijan avulla. Perustin myös firman itselleni joka voisi olla myöhemmin tarpeellinen ns kulissi että mitä teen työkseni mitä usein ihmiset kysyvät.
Aloitin uuden talon rakentamisen suunnittelun ja tilasin tämän avaimet käteen periaatteella. Neliömääärä oli iso, makuuhuoneita 4 plus vierashuone, tietenkin keittiö, tosi iso, samoin iso olohuone, kirjasto huone, vessa, iso sauna,suihkutila ja pannu huone puulle lämmitettäväks,ivaralle sähkö ja uima-allas melkoisen iso ja siihen salitilaa. Plus autotallit, varasoo, liiteri ja uusi traktori, laitteet.
Osti myös sopivan kesämökin minkä löysin läheltä ja pari uutta autoa perheeseemme.
Vaimo alkoi opiskella ja nuorin lapsemme kävi koulua 2 vanhimman miettien tulevaisuuttaan.
Jäin itse kotiin 45 vuotiaana.
Päivät menivät nauttien vapaa-ajasta.Milloin mitäkin puuhaten.
Jonkun ajan päästä sain viestiä eräältä tietämältäni naiselta. Moi mitä sulle Janne kuuluu ? (Nimet muutettu). T: Marika. Lueskelin viestiä. Marika kertoi elämästään tosi avoimesti siihen nähden, ettemme olleet kuitenkaan tekemisissä, hän oli paremminkin sellainen kaukainen hyvä päivän Vaimoni paremmin tuntee hänet kuin minä.
Puhelimeeni tuli häneltä viestejä missä hän kertoi erostaan ja siitä kuinka hänen rahansa olivat tämän seurauksena käyneet vähiin.
Hän pyysi tapaamista kansani ja laitoin hänelle päiviä mitkä käyvät minulle ja mökkimme osoitteen.
Eräässä viestissään hän painotti, että älä kerro vaimollesi mitään en ole hänelle näitä asioita jutellut. Äläkä kerro tulevasta tapaamisestammme mitään . Lupasin olla vaiti. Sovimme päivän milloin tapaamme.
Olin yllättynyt, että Marika oli ottanut minuun yhteyttä. Marika oli vajaa viiksyt, hyvä vartaloinen muodokas pitkät hiukset omaava vaalea nainen.
Torstaina hän tuli mökillemme sovittuna aikana. Katselin kun Marika käveli autoltaan kohti ovea, hän oli pukeutunut mustaan hameeseen mikö oli niin lyhyt etten ollut aiemmin noin lyhyttä hametta kenellekään nähnyt. Takkinsa riisuttuaan hänen paitansa osoittautui samaa kaavaa noudettavaksi. Minulla oli vaikeuksia olla tuijottamatta hänen isoja rintojaan ja hänen paljaita jalkojaan.
Marika jutteli ja kuuntelin ja samalla katselin häntä.
Saanko tehdä sulle Janne ehdotuksen ?
Tee pois vaan sanoin.
En oikein kehtaa sanoa, Marika sanoi.
Sano vaan tokaisin.
Kävisikö sulle Janne, että molemmat saisi jotain mitä tarvitsee toiselta. No mitä tarkoitat sanoin.
Vähän vaikeaa sanoa suoraan Marika sanoi.
Kerro vaan vastasin. Ei tarvitse nolostella.
Marika aloitti juttelemaan nyt erillaila. Voisitko ajatella, että olen sun rakastajatar, saat multa kaikkea mitä ikinä haluatkaan seksissä saada ja sä voisit vähän jelpata mua noissa mun raha jutuissa. Marika oli vaikeana, häntä nolotti tuon rahan sanominen.
Vastasin. Kumpikin asia käy.Ei tarvitse nolostella.
Marika siirtyi viereeni istumaan ja kysyi voitaisko jo nyt rakastella ? Olen käyttänyt sukupuolitautiteseissä, tuossa lappu siitä Marika kaivoi laukustaan lapun. En ole ollut miehen kanssa pariin vuoteen,kun mieheni ei seksiä ole halunnut
Vastasin, että kyllä se käy ja samalla Marika alkoi hyväillä kiveksiäni ja seisovaa kaluani. Itse aloin hyväillä Marikan reittä ja vähitellen käteni meni hänen pillunsa luo ja aloin sormettaa häntä. Hänen pillunsa oli märkä ja tiukan tuntuinen. Marika meni jalkojeni väliin ja alkoi imeä kaluani kiivaasti. Hän imi tosi kiimoissaan kaluani ja vähitellen tuntui, että kohta tulee.
Marika huomasi tämän ja imi vieläkin kovemmin ja tämän jälkeen kaluni ruiskaisi kovalla paineella spermat hänen suuhunsa.
Tuntui tosi hyvältä.
Kaluni jäi kovaksi ja Marika kiipesi syliini ja alkoi ratsastaa kaluni päällä.
Marikan isot tissit alkoi heilahdella seksikkäästi kun Marika ratsasti kalullani.
Pidin kiinni hänen seksikäistä reisistään ja nautin kun sain rakastella hänen kanssaan.
Marika sai orgasmin ja tämän jälkeen pyysin häntä kääntymään ja aloin panna häntä takaapäin pilluun.
Hänen treenattu älyttömän seksikäs perseensä oli siinä silmieni edessä kun upotin kaluni hänen pillunsa sisään.
Pisin kiinni hänen perseestään ja kaluni pani kiivaasti häntä takaapäin pilluun.
Eikä aikaakaan kun kaluni syöksisi spermat pillun sisään

Yhteistyössä