5
5,5kk
Vieras
Meillä on aloiteltu kiinteitä ja tottumista alkaa olla jo erilaisiin ruokiin, kuten peruna, porkkana, bataatti, parsakaali, persikka, ananas, luumu, ruusunmarja, vadelma, mustikka ja kohta olen aatellut antaa viljoista kauraa. Meillä päivärymi menee näin
klo. 9.30- 10 heräillään ja tissitellään, keittiöön mennään ottamaan ""aamulounasta"" jotain marja/hedelmäsosetta 1/2 purkkia
Klo.11.30- 12 tissiä ja sitten unille
klo.13 heräilee
klo.14 välipalaksi taas marja/hedelmäsosetta
klo. 15 tissiä ja unille
klo. 16 heräilee
klo.16- 17 päiällinen jotain kasvissosetta 1/2 purkkia jälkkäriksi marja/hedelmäsosetta (ajatuksena olisi korvata kasvissose kasvislihasoseella ja siirtää aamuun kasvisose marja/hedelmäsoseen tilalle)
klo 18.-19 tissiä iltaunille
klo. 18.30-19.30 heräilee
tissittelyä illalla. Illalla tulevaisuudessa olen ajatellut antaa iltapuuron ja tissiä.
Yöunille klo. 22-23 ja yöllä tissiä 1-2 kertaa ja aamulla noin klo. 10 sama alkaa alusta
Yöunille klo
klo. 9.30- 10 heräillään ja tissitellään, keittiöön mennään ottamaan ""aamulounasta"" jotain marja/hedelmäsosetta 1/2 purkkia
Klo.11.30- 12 tissiä ja sitten unille
klo.13 heräilee
klo.14 välipalaksi taas marja/hedelmäsosetta
klo. 15 tissiä ja unille
klo. 16 heräilee
klo.16- 17 päiällinen jotain kasvissosetta 1/2 purkkia jälkkäriksi marja/hedelmäsosetta (ajatuksena olisi korvata kasvissose kasvislihasoseella ja siirtää aamuun kasvisose marja/hedelmäsoseen tilalle)
klo 18.-19 tissiä iltaunille
klo. 18.30-19.30 heräilee
tissittelyä illalla. Illalla tulevaisuudessa olen ajatellut antaa iltapuuron ja tissiä.
Yöunille klo. 22-23 ja yöllä tissiä 1-2 kertaa ja aamulla noin klo. 10 sama alkaa alusta
Yöunille klo