6v tyttö on anopilla eikä siellä ole eilisestä lähtien vastattu puhelimeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kivakiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kivakiva

Vieras
mies lähti nyt hakemaan tyttöä, kun anoppi ei edelleenkään vastaa puhelimeen... toivottavasti on vaan unohtanut sen äänettömälle (ei ole ensimmäinen kerta), eilen 16 eteenpäin koitettu soittaa eikä vielä tänäänkään vastannut...

no on siis useinkin unohtanut puhelimen äänettömälle joten ei hirveästi huolestuttu, ja kyllä tyttö siihen osaisi vastata jos anoppi ei jostain syystä pystyisi..

Kännykät ovat kyllä nyky-yhteiskunnan vitsaus koska jotkut käyttävät niitä toisten ihmisten jatkuvaan ympärivuorokautiseen valvontaan. Jos et vastaa puhelimeen olet joko tyly tai jotain on sattunut.

"Soitin sulle kolme kertaa etkä vastannut, meinasin jo soittaa poliisit" - tällainen puhelu tuli mulle viimeksi eilen. Siis mitä helvettiä?

siellä on myös tytön serkku joten hulinaa varmaan piisaa ja ei ole ehkä siksikään muistanut soittaa takaisin. mutta ei vaan ole kovin kiva kuitenkaan kun ei saa kiinni :/

jos kyse on raittiista tervejärkjisestä anopista, niin miksi edes soitella? Se on niin totta, että kännykät on todellinen vitsaus. Itse olin mummolassa kesäisin. Illalla soitin jos muistin. Äiti oli ehkä soitellut, mutta ulkonahan näillä keleillä oltiin eikä vahdittu puhelinta kuten nykyisin.

tuo on kyllä ihan totta, että tuo kännyjkkä on yksi vitsaus. jos siihen et heti vastaa tai niihin tekstareihin, niin tutnuu, että siltä soittajalta maailma kaatuu. mulla on yksi sellainen ystävä, joka on aivan huippu tässä asiassa. jos en ole viestiin vastannut alle viiden minuutin tulee. viesti, että no missä se rouva on kun ei vastausta kuulu, no eipä tekstailla sitten enää plaa plaa... mutta ei se monta päivää koskaan jaksa oll, kun jo viestiä pukkaa

Eikö se ole lapsille kiusantekoa koko ajan soitella ja muistutella itsestään, ja saada lapsi ikävän valtaan aina uudelleen ja uudelleen kun joka päivä soitellaan ja useastikin? Eikö se riitä, että luottaa siihen hoitajaan ja siihen, että soitetaan kyllä jos on jokin hätänä. Illalla nukkumaan mentäessä rauhoittaako se äidin ääni uneen vieraassa paikassa vai saako melkoisen ikävän tunteen aikaan?

Mä olisin mennyt jo aiemmin :)

Mä soitin anopille eilen aamulla klo 10, mutten sanaut häntä kiinni kun puhelin oli pois päältä. 3 tuntia soittelin, mutta aina sama juttu. Koska se ei ole hänen tapaistaan, huolestuin ja lähdin katsomaan onko hänellä kaikki ok.

Jos lapset olisivat olleet hänen luonaan, olisin lähtenyt jo aiemmin.

Kännykät ovat kyllä nyky-yhteiskunnan vitsaus koska jotkut käyttävät niitä toisten ihmisten jatkuvaan ympärivuorokautiseen valvontaan. Jos et vastaa puhelimeen olet joko tyly tai jotain on sattunut.

"Soitin sulle kolme kertaa etkä vastannut, meinasin jo soittaa poliisit" - tällainen puhelu tuli mulle viimeksi eilen. Siis mitä helvettiä?

Tää on niin totta! Ja pitää myöntää että itsekin huolestun aika äkkiä jos aikuiset tyttäreni eivät vastaa tekstariini tai soittooni suht pian. Tosin molemmilla oma juttunsa miksi saattaa pieni huoli olla paikallaankin mun puolelta. Mutta vanhoina kunnon lankapuhelin aikoina ei tullut mieleenkään huolestua jos joku ei vastannut puhelimeen! Sitä vaan ajatteli että no se on jossaa. :D

Mä olisin mennyt jo aiemmin :)

Mä soitin anopille eilen aamulla klo 10, mutten sanaut häntä kiinni kun puhelin oli pois päältä. 3 tuntia soittelin, mutta aina sama juttu. Koska se ei ole hänen tapaistaan, huolestuin ja lähdin katsomaan onko hänellä kaikki ok.

Jos lapset olisivat olleet hänen luonaan, olisin lähtenyt jo aiemmin.

No voi ristus. Jos akku loppuu vaikka kun on kaupungilla tai jossain missä ei pääse lataamaan, niin ei sitä kyllä vaan pysty vastaamaan muutamaan tuntiin.

[QUOTE="Joo";24508935]No voi ristus. Jos akku loppuu vaikka kun on kaupungilla tai jossain missä ei pääse lataamaan, niin ei sitä kyllä vaan pysty vastaamaan muutamaan tuntiin.[/QUOTE]

Kun se homma ei mene noin. Anoppi kertoo AINA menoistaan. Joten oletuksena oli se, että hän ei ole misään kaupungilla tai muuallakaan. Eikä ollut,

Mun äiti huolestuu tosi helposti jos en vastaa kännykkään. Hälle vastaanki aina tai jos e kuule soittoa, soitan takasin heti ku nään puhelun saapuneen. Tämä sen takia, että siskollani on ollut pitkiä poissaolokohtauksia ja on kohtauksen aikana ollut täysin hukassa. Äiti huolestuu liikaa jos ei saa yhteyttä.
Muista ei niin väliä =) SOitan jahka jaksan.

Yhteistyössä