7-8kk. unet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoli

Vieras
Voiko tuon ikäisillä vauvoilla olla yhdet pitkät,(2h) päikkärit iltapäivällä, jos menee nukkumaan 20.00 pintaan tai hiukan aikaisemmin? Sillä minua hämmentää tilanne jossa vaavi kuitenkin ulkoillessa välillä nukkuu 15-20 min. ulkonakin, mutta lisäksi nukkuu iltapäivällä pitkät unet. Parvekkeella sitten saattaa nukkua 30min-1h. Tämän jälkeen ei sitten enään suostu iltapäivällä nukkumaan...auttakaa olen hämmentynyt, että mikä olisi hyvä rytmi.Ongelmana vielä se että en aina pääse ulos vauvani kanssa asumme korkeassa talossa ilman hissiä... Eli Voidaanko siis jäädä yhtien unien varaan huolettomasti?

Minun viesti oli varmasti sekava, mutta haluaisin siis tietää, että eihän ole epäterveellistä jos hän nukkuu vain yhdet päikkärit. voisin toki siirtää vaikka neljän pintaan toiset päikkärit. Jospa hän sitten nukkuisi parveke unien(30-1h.) jälkeen toisetkin unet. Meillä on ollut unien kanssa kovat taistelut =( siskoni ehdotti yhtiä unia jo silloin kun vaavini oli 7kk. Hänellä on neljä lasta, mutta tuntuu hurjalle nuo yhdet unet näin pienellä. Lapsi nukkui yhdessä vaiheessa ensiksi vain 30min. ja toisten unien aikaa uudestaan vain 30min. joten olen kokeillut vaikka mitä...

unta.eli jos virkeä eikä kitise ja kiukkua, hiero silmää jne saa unta tarpeeksi.unen tarve kovin erilainen jokaisella vauvalla yhtä kuin aikuisella.meillä 8kk nukkuu 21-07,10-11.30 ja 15-16.30.

unta.eli jos virkeä eikä kitise ja kiukkua, hiero silmää jne saa unta tarpeeksi.unen tarve kovin erilainen jokaisella vauvalla yhtä kuin aikuisella.meillä 8kk nukkuu 21-07,10-11.30 ja 15-16.30.

Yhteistyössä