S
Siiri_79
Vieras
Meilla on sellainen tilanne, etta vauva on muutaman kk paasta 7 kk ja minun pitaisi menna takaisin toihin. Asumme Keski-Euroopassa ja taallahan aitiyslomat on tunnetusti lyhyet (mullakin olisi ollut vaan 3 kk, mutta sain anottua viela 4 kk lisaa). Tama 7 kk on kuitenkin maximiaika tai tyopaikka menee. Lapsen isa olisi jaamassa lapsen kanssa kotiin ainakin vuodeksi. Itseani hirvittaa lahtea toihin ja jattaa nama kaksi kotiin, vaikka tiedankin etta he parjaavat. Mies on ollut alusta asti lahes koko ajan kotona, pari kk tulee kaymaan valilla toissa ennen kotiinjaamista.
Onko kenellakaan ollut samankaltaista tilannetta? Eniten mietin sita etta miten itse raaskin lahtea toihin. Tosin tama on ainoa keino, joten vaihtoehtoja ei ole. Miehen tyo Suomessa pysyy, vaikka vanhempainvapaalla onkin. Taloudellisti asiat on ok.
Olisi kiva kuulla kommentteja aiheesta!
Onko kenellakaan ollut samankaltaista tilannetta? Eniten mietin sita etta miten itse raaskin lahtea toihin. Tosin tama on ainoa keino, joten vaihtoehtoja ei ole. Miehen tyo Suomessa pysyy, vaikka vanhempainvapaalla onkin. Taloudellisti asiat on ok.
Olisi kiva kuulla kommentteja aiheesta!