7v poika haluaa Star Wars-synttärit, ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälp!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjälp!

Vieras
Itse en tajua koko Star Warsista yhtään mitään, mutta poika on aivan hulluna varsinkin Lego Star Warseihin yms..
Kakkukuvan sain hommattua Star Wars-aiheisen mutta sitten mitään muuta sen aiheista kamaa en ole löytänyt mistään niin että voisi koristella..
Nyt tarvitsisin kaikkia ideoita miten järjestää Star Wars-synttärit?

no ei ole koskaan ennen ollut meillä mitää teemajuhlia, ihan peruskotisynttärit aina. Nyt eka kerran pyytää tälläistä niin aattelin et mitin pikkuideoilla sais järkkäiltyä..

Meillä myös haluttu tuota aihetta. Ollaan pidetty tavis kotisynttäreitä, joihin on ympätty Star wars-juttuja. Esim. leikit muunnettu Star wars aiheisiksi: aasin häntä --- kiinnitä valomiekka Luken käteen, tietokilpailu ---- kysymykset Star wars aiheiset, naamiaiset ---- Star wars aiheiset, R2D2-Robotti kauko-ohjattavasta autosta ja ohjauskilpailu sille jne. Pöytään "lautasliinarenkaat" netistä tulostetuista Star wars-kuvista, kakku Star Wars aiheinen, kakun päälle tai juomiin laivallakin myytävät valoa hohtavat tikut "lasermiekoiksi", kutsu Star wars-kuvilla ja teksteillä. jne jne. Meillä nämä pienet jipot ovat hyvin riittäneet ja hauskaa on ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
Meillä myös haluttu tuota aihetta. Ollaan pidetty tavis kotisynttäreitä, joihin on ympätty Star wars-juttuja. Esim. leikit muunnettu Star wars aiheisiksi: aasin häntä --- kiinnitä valomiekka Luken käteen, tietokilpailu ---- kysymykset Star wars aiheiset, naamiaiset ---- Star wars aiheiset, R2D2-Robotti kauko-ohjattavasta autosta ja ohjauskilpailu sille jne. Pöytään "lautasliinarenkaat" netistä tulostetuista Star wars-kuvista, kakku Star Wars aiheinen, kakun päälle tai juomiin laivallakin myytävät valoa hohtavat tikut "lasermiekoiksi", kutsu Star wars-kuvilla ja teksteillä. jne jne. Meillä nämä pienet jipot ovat hyvin riittäneet ja hauskaa on ollut.

Se on lightsabel, eli valosapeli!

http://www.google.fi/search?hl=fi&lr=lang_fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&tbs=lr%3Alang_1fi&q=star+wars+syntym%C3%A4p%C3%A4iv%C3%A4t&aq=1&aqi=g2&aql=&oq=star+wars+synt&gs_rfai=

Alkuperäinen kirjoittaja hjälp!:
Itse en tajua koko Star Warsista yhtään mitään, mutta poika on aivan hulluna varsinkin Lego Star Warseihin yms..
Kakkukuvan sain hommattua Star Wars-aiheisen mutta sitten mitään muuta sen aiheista kamaa en ole löytänyt mistään niin että voisi koristella..
Nyt tarvitsisin kaikkia ideoita miten järjestää Star Wars-synttärit?

Monet pienet 7 vuotiaaat pojat kuolevat ihan oikeasti sodassa. Monista pojista tehdään lapsisotilaita. Sota ei ole leikkiä. Sodassa kuollaan ihan oikeasti. Syntymäpäivänä iloitaan elämästä ei sen lopettamisesta.

itse asiassa kannattais ostaa kaksi valomiekkaa ja järjestää kaksintaisteluita kilpailu. se joka voittaa kaikki saaa pikku patunka ja kyl se kai joitaki poikii piristää ainaki mun tietääkseni ;D

Meillä oli merirosvoaiheiset synttärit tuossa iässä, ja kyllä ne pojat ihan itse järjesti ohjelman. Lähtivät karhujahtiin viereiseen metsään, kellä oli miekka, kellä pyssy, kellä vain oksanpätkä. Karhua ei kaadettu, mutta hauskaa oli.

Yhteistyössä