8 RAAJAINEN PIKKUTYTTÖ !!!!!!!!!!!!!!! Kaikkea sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaiks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaiks

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1452345

Huh, ei riitä että tuli katsottua se eilinen 4D dokkari, niin nyt lukee sitten tällaista. Huh huijakkaa. Eipä pääsis tällaista syntymään sivistysvaltioissa, joissa huolehditaan sentään äitien terveydestä ja sikiön-

tuolla intiassa on paljon noita.
Katoitteko sillon dokumentin kun puhuttiin näistä tehtaista(ikean ja jyskin jne jne ja muitakin) intiassa kun teettävät epäinhimillisissä oloissa työtä.
Joutuvat toimimaan ja työskentelemään myrkkyjen ym kanssa ilman suoja varusteita jotka aiheuttavat paljon sairauksia sekä epämuodostumia ja lapsettomuutta.
Toki muuallakin on..mutta onko noilla sitten yhteys..

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Katoitteko sillon dokumentin kun puhuttiin näistä tehtaista(ikean ja jyskin jne jne ja muitakin) intiassa kun teettävät epäinhimillisissä oloissa työtä.
Joutuvat toimimaan ja työskentelemään myrkkyjen ym kanssa ilman suoja varusteita jotka aiheuttavat paljon sairauksia sekä epämuodostumia ja lapsettomuutta.

Intiassa on asukkaita niin paljon, että varmaan kaikkea on enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
No mitäpä se sivistysvaltio pystyy tekemään, jos naisen vatsassa kasvaa tällainen lapsi, eikä nainen halua aborttia tehdä?

Kyllä niiden raskauksien ei varmaan anneta loppuun saakka mennä jos tuollainen näkyy ultrassa. Kuka oikeasti tervejärkinen ihminen edes haluaa synnyttää tuon kaltaisen ihmisen alun?? Pankaapa käsi sydämelle ja sanokaa haluaisitteko itse?Minä en todellakaan

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Mä uskon, että olet oikeassa.

Alkuperäinen kirjoittaja aattelepa ite:
No mitäpä se sivistysvaltio pystyy tekemään, jos naisen vatsassa kasvaa tällainen lapsi, eikä nainen halua aborttia tehdä?

Kyllä niiden raskauksien ei varmaan anneta loppuun saakka mennä jos tuollainen näkyy ultrassa. Kuka oikeasti tervejärkinen ihminen edes haluaa synnyttää tuon kaltaisen ihmisen alun?? Pankaapa käsi sydämelle ja sanokaa haluaisitteko itse?Minä en todellakaan

Oma lapsi on aina oma lapsi. Aiemminkin ajattelin näin. Kun poika kesällä syntyi ja kuoli, olin entistä varmempi siitä, että fyysisillä vammoilla ei ole rakkauteen ja sen määrään mitään vaikutusta.

Ai miten niin? Tuokin tyttö selvisi leikkauksesta hyvin. huomasitko, miten suloiset kasvot? Kyllä minä ennemmin jättäisin synnyttämättä tulevan tyhmän aikuisen kuin vammaisen lapsen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ai miten niin? Tuokin tyttö selvisi leikkauksesta hyvin. huomasitko, miten suloiset kasvot? Kyllä minä ennemmin jättäisin synnyttämättä tulevan tyhmän aikuisen kuin vammaisen lapsen.

samaa mieltä. ja intialaiset eivät ymmärtääkseni hyväksy raskauden keskeytyksiä, varsinkin kylissä asuvat, jotka eivät ole kauhean tietoisia nykylääketieteen saavutuksista, eivät mielellään halua leikkauksiin tai varsinkaan raskauden keskeytyksiin.

Yhteistyössä