8-vuotias vaimo kuoli hääyönä saamaansa sisäiseen verenvuotoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voi sun helvetti kun on taas puurot ja vellit sekaisin.

Kyse EI OLE islamista, vaan ennemminkin vanhoista heimotavoista, jotka joissain maailmankolkissa vielä elävät sitkeinä. Samoilla heimoilla on monia muitakin tapoja, jotka eivät kuulu islamiin, vaikka muslimeja ovatkin.

Hyvä yritys pikkuystäväiseni, mutta johan itse Muhammed otti itselleen 8-vuotiaan Aisha vaimon. Hän muistaakseni aika vahvasti liittyi tähän islamin uskoon jotenkin... hmm, vai eikun olikos se niin että hän oli tän koko sekopää uskonnon perustaja, itse itsensä nimittämä profeetta joka on kirjoittanut koraanin "allahin nimissä" jne.?

[QUOTE="vieras";28968030]http://www.hs.fi/m/ulkomaat/Joka+kolmas+nainen+maailmassa+joutuu+v%C3%A4kivallan+uhriksi/a1378778150855[/QUOTE]

Mitkähän on luvut miesten osalta?

No voi sun helvetti kun on taas puurot ja vellit sekaisin.

Kyse EI OLE islamista, vaan ennemminkin vanhoista heimotavoista, jotka joissain maailmankolkissa vielä elävät sitkeinä. Samoilla heimoilla on monia muitakin tapoja, jotka eivät kuulu islamiin, vaikka muslimeja ovatkin.

Tiedätkö ylipäätään islamista yhtään mitään?

Nimenomaan islamilaisessa kulttuurissa uskonto liittyy kaikkeen. Tapoihin, päivittäisiin asioihin, lainsäädäntöön, elämään, kaikkeen. Toiset heimot käyttäytyy toisin kuin toiset mutta silti se on se ISLAM joka näiden sairaidenkin tapojen takaa löytyy.
Kuten jo sanottukin niin kai tiedät itse "profeetta" Muhamedin jo suosineen lapsia vaimoinaan että silleen...

Yhteistyössä