Liityin nyt tänne, koska koen todella ylivoimaiseksi ongelmaksi 8kk tyttäreni syömisen. Soseita aloitettiin maistamaan 4kk iässä, lusikalle alkoi avaamaan suuta vasta 6kk iässä. Kertaakaan ei ole saatu syötettyä edes purkillisen verran soseita. Sairasti kuukausi sitten oksennustaudin, jonka jälkeen ei edes avaa suutaan lusikalle. Kaikki konstit ollaan kokeiltu, mutta mitään muuta ei sostu syömään kuin maitoa ja vellejä pullosta.
Neuvolasta eivät ole neuvoneet mitenkään vaikka epätoivoisesti olen yrittänyt kysellä mitä tehdä.
Sormissakin vain pyörittelee ruokaa, mutta ei halua sitä suuhun laittaa. Lusikkaa pyörittelee käsissään ja syö sitä vain jos se on tyhjä.
Minulla alkavat voimat ja usko loppua tähän tilanteeseen...
Mistä voisin kysellä neuvoja, kun en tiedä enää kenen puoleen kääntyä kun neuvolastakaan ei ole osattu mitään sanoa..
Neuvolasta eivät ole neuvoneet mitenkään vaikka epätoivoisesti olen yrittänyt kysellä mitä tehdä.
Sormissakin vain pyörittelee ruokaa, mutta ei halua sitä suuhun laittaa. Lusikkaa pyörittelee käsissään ja syö sitä vain jos se on tyhjä.
Minulla alkavat voimat ja usko loppua tähän tilanteeseen...
Mistä voisin kysellä neuvoja, kun en tiedä enää kenen puoleen kääntyä kun neuvolastakaan ei ole osattu mitään sanoa..