8kk vauva ja kitinä/eroahdistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras mamma

Vieras
Onko yleistä noin kahdeksankuisella sellainen kitinä heti, kun jää äidin näköpiiristä tai kun äiti menee esim. toiseen huoneeseen? Välillä alkaa kunnon huutokin.
Mummo oli hoitamassa lapsia meillä, kun olin kipeänä ja aina kun vauva näki vilaukselta minut tai kuuli ääneni, niin alkoi kitinä, muuten tyytyi ihan hyvin mummon hoivattavaksi. En muista esikoisen vauva-ajoilta tämmöistä niin mietiskelin... :) Onko tämä sitä jonkin sortin eroahdistusta? Minä olen vauvaa pääasiassa hoitanut koko ajan, toki isäkin, mutta minä pääasiassa, vaikuttaako asiaan?

Toivottavasti ei teillä pahene tähän tilaan ku meillä.... Meillä lapsella kans alko eroahistus jotain 9kk iässä ja nyt 1v ja koko ajan vaan pahenee. jos meillä on vieraita ihmisiä tai käydään jossain nii on koko ajan minuun takertuneena. Jos mummu vaikka yrittää, että tuletko syliin nii hirveä huuto päälle... Mää en saa mennä yskin vessaankaan vaikka mies on kotona vaan poika huutaa ihan hysteerisesti.. Mut kaikki lohduttaa, että kyl se aikanaan loppuu :)
Näyttää olevan eri lapsilla tosi erilaista. Mut tuo selvästi eroahdistusta on.