Meil kohta 9 kk ikäinen neitokainen jonka kanssa on nukkumisien kanssa taiteiltu alusta alkaen. Alkuun nukkui kolmet päiväunet. Nyt noin 2 kk nukkunut 2 päiväunet ja nyt viikon verran on kieltäytynyt nukkumasta toisia päiväunia joten tässä nyt koitetaan pärjättäisiinkö jo yhdillä unilla päivässä. Kerrallaan nukkuu 30 min - 2.5 tuntia. Oon koittanu että klo. 17 jälkeen ei enää nukuta päiväunia, yöunille neiti rupeaa 19-20 riippuu siitä mihin aikaan on päiväunet nukkunu.
Öisin syö vielä kahdesti rintamaitoa (mikä tuntuu et alkaa kohta riittää meikäläiselle valtavan unen puutteen vuoksi). Aamulla on nyt ruvennu heräämään 6.30, sängyllä kyllä pötkötellään viel melkein 7.30 ku en tahdo jaksaa viel niin aikasin nousta.
Olisikko vinkkejä noihin yösyömisiin ja minkälaisia päivärytmejä on samanikäisillä jotka nukkuu yhet päikkärit? Oon miettiny unikouluakin mutta ajatus öisin huudattamisesta ei kyllä kiinnosta yhtään!
Öisin syö vielä kahdesti rintamaitoa (mikä tuntuu et alkaa kohta riittää meikäläiselle valtavan unen puutteen vuoksi). Aamulla on nyt ruvennu heräämään 6.30, sängyllä kyllä pötkötellään viel melkein 7.30 ku en tahdo jaksaa viel niin aikasin nousta.
Olisikko vinkkejä noihin yösyömisiin ja minkälaisia päivärytmejä on samanikäisillä jotka nukkuu yhet päikkärit? Oon miettiny unikouluakin mutta ajatus öisin huudattamisesta ei kyllä kiinnosta yhtään!
Viimeksi muokattu: