V
"vieras"
Vieras
Oli 7kk kun lopetin yöimetykset, sitä ennen söi kerran yössä ja jatkoi heti syömisen jälkeen unia. Ja sen jälkeen on nukuttu siis täydet yöt. Nyt on alkanut kerran-pari yössä huudella, vetää itsensä pinnasängyssään aivan kiinni laitoihin ihmeasentoihin ja pitää aina siirtää pois jumittamasta. Nukkuu pari tuntia ja homma toistuu. Käsitin, että eroahdistus on nyt pahimmillaan? Mietinkin, että pitäisikö siirtää takaisin perhepetiin vai annanko olla pinniksessä? Oli 7kk kun siirtyi siihen nukkumaan, sitä ennen nukkui mun vieressä. Pinnasänky on kiinni meidän sängyssämme.
Kauanko teillä on tämä vaihe kestänyt ja mitä olette yöllä tehneet? Itse siirrän vaan oikeinpäin sängyssään ja annan jatkaa äninäänsä, nukahtaa aina jossain vaiheessa. Tuntuu että jos alkaisin nyt nostamaan syliin tms, niin heräisi vaan ihan kunnolla.
Kauanko teillä on tämä vaihe kestänyt ja mitä olette yöllä tehneet? Itse siirrän vaan oikeinpäin sängyssään ja annan jatkaa äninäänsä, nukahtaa aina jossain vaiheessa. Tuntuu että jos alkaisin nyt nostamaan syliin tms, niin heräisi vaan ihan kunnolla.