9v liian pieni olemaan yksin kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tuttavani soitti äsken, tuli puheeksi kun hän tapaa miesystäväänsä, joka on 9v tytön yh-isä, että tyttö jää kännykän turvin yksin kotiin nukkumaan kun hänen isänsä ajaa 20kn päähän tanssipaikalle tapaamaan tuttavaani.
Mun mielstä 9v on liian pieni tuollaiseen!
mitä mieltä te olette..

tuttavani vielä kehui että ei sillä mitään hätää varmaan siellä ole, kun on varmaan tottunut (!!!!!!!!!) ja isä pääsee 15min kotiin jos tyttö soittaa...vaan jospa ei tyttö viitsikään "häiritä" tansseihin lähtenyttä iskää...jos kokee syyllisyyttä soittamisesta.
Voi HELEVATAN HELEVATA!!!
ja kaikenlisäksi vielä tämä tuttavani totesi että "ei ole katto lellitty...."
*haukkoo henkeään*

Mä en uskalla poikiani jättämään yöaikaan ollenkaan keskenään (10v ja 11v), pelkään et jotain sattuisi ja pojatkin pelkäävät yksin pimeässä. Päiväsaikaankaan eivät koskaan montaa tuntia yksin ole.

kaverin tyttö o hoitanu sisaruksiaan jo tos iäs yöllä(ja äiti siis töissä ei treffeil)!!ja välis o päiväl ja illalki sisaruksiensa kanssa...eikä o mitenkää kovin aikuismainen 9v...!

Mulle ei tulisi mieleenkään jättää lapsia vielä iltaisin itsekseen, vaikka esikoinen on jo kuitenkin 12v. Saavat olla itsekseen ihan tarpeeksi koulun jälkeen siihen saakka, kun me tulemme töistä.

Mulla on poika 11v,ja se pelkää olla yksin kotona..Tunti menee ok,mutta sitten alkaa soittelu missä oot,kauanko menee ja mua pelottaa vähän...

Asutaan keskellä ei mitään,naapuriin matkaa 300m..

En kyllä itse jättäs.. Siis ku ei ikinä tiedä mitä tapahtuu.. tulipalo esimerkiksi ni siinä sitä ollaa.. =(
Eikö voisi yhtää lähempänä tavata tai pyytää jotain lapsenvahdiksi? Säälittää tyttö, ei kuitenkaan osaa nukkua hyvin vaan pelkää että mitä jos isi ei palaakaan.. Ajatelkaas nyt jos se ajaa kolarin kotimatkalla, siellä on tyttö kännykän turvissa.. =(

Yhteistyössä