M
Mallioppilaasta surkimukseksi
Vieras
Mä oon 29 ja "kaikki" mun koulukaverit ja lukioaikaset tutut tekee jotain "hienoa". Ne on project managereita ja kaikenlaisia asiantuntijoita ja mitä lie. Musta ei ois tollaseen. Oikeesti oon vaan niin tyhmä, etten tajuu maailman politiikasta ja tapahtumista melkein mitään. Monesti en ymmärrä elokuvan juonia jne.
Mä olin koulussa kympin oppilas ja sain melkein joka kerta stipendin parhaasta keskiarvosta, kun se oli jaossa. Mutta ei koulumenestys merkkaa mitään. Mul on hirveen huono yleissivistys. Ja koska mulla on jonkinasteinen lukihäiriö (oon tosi hidas lukemaan), niin en jaksa vaivautua edes seuraamaan maailman asioita, koska se on niin vaivalloista.
Miksi musta tuli niin tyhmä
? Mul on kyllä ollut nuoresta pitäen masennustyyppistä ja ahdistusongelmaa... Onko ne tehny musta tämmöseen vihanneksen?
Mä olin koulussa kympin oppilas ja sain melkein joka kerta stipendin parhaasta keskiarvosta, kun se oli jaossa. Mutta ei koulumenestys merkkaa mitään. Mul on hirveen huono yleissivistys. Ja koska mulla on jonkinasteinen lukihäiriö (oon tosi hidas lukemaan), niin en jaksa vaivautua edes seuraamaan maailman asioita, koska se on niin vaivalloista.
Miksi musta tuli niin tyhmä