Aa, menee hermot tohon 10kk vauvaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää

Vieras

Viimeviikon oli kipeänä, korvatulehduksessa ja kova flunssa. Pari päivää oli ihan terve, iloinen oma itsensä. Nyt on kaksi päivää ollut huonotuulinen, suorastaan rääkynyt, väsyneempi kuin normaalisti, syönyt tosi huonosti ja räkää on alkanut taas tulla. Ja sitä tulee, ja tulee, ja tulee, ja tulee... Pitäiskö viedä uudelleen näytille, vai johtuukohan ihan vain näistä lämpimistä keleistä tai hampaista? Hampaita pitäisi kyllä olla poskiin tulossa...

Menee hermot 10kk vauvaan??!!??

Pitäskö hakee apua??
Mitäs sit kun uhmaikänen?? Pieksätkö sen?

Hyi häpee ja hae apua ja pian.

Terv: 3v uhmakkaan ja 10,5kk vauvan äiti

Alkuperäinen kirjoittaja ??+:

Pitäskö hakee apua??

ja siksi et sairastaa.. sä olet ällöttävä

Loppujen lopuksi on lyhyen aikaa pieni se vauva, koita jaksaa ja kyllä se voi johtua helteistä, hampaista mistä vaan, anna joku suppo sille jos helpottais, onhan niitä jotain kotilääkityksiä ton ikäisille.

Voi hyvin olla, että ab ei ole tehonnut ja tarvitsee uuden kuurin. Kipinkapin uudestaan lääkäriin, niin saadaan lapsi kuntoon. Ja joku muu hoitamaan lasta, kunhan pahin helpottaa, niin äitikin saa hermonsa taas kuntoon...

Menee hermo kun toinen on kipeä ja pienellä on huono olla?
Käytä pikkuinen lääkärissä, ettei uutta tulehusta ainakaan ole tekemässä korviin..
Ja juu, silloin kun se lapsi on kipeä, on luonnollisesti huonolla tuulella, ja sinun tehtäväsi luonnollisesti on hänen oloaan helpottaa.

Pitäskö hakee apua??

Entäs kun murkku, sekin aika koittaa. tosin murkkujenkin kanssa pärjää kun kasvatus aloitettu pienestä ja lasta/nuorta kuullaan.

Alkuperäinen kirjoittaja niin sääli:

Pitäskö hakee apua??

Entäs kun murkku, sekin aika koittaa. tosin murkkujenkin kanssa pärjää kun kasvatus aloitettu pienestä ja lasta/nuorta kuullaan.

niinpä.. voi ap rukka

Taas palstaa "parhaimmillaan", hirvee lynkkaus päällä, jos ap:ta väsyttää ja tympäsee lapsen sairastaminen, niin mun mielestä se on kyllä varsin ihhimillistä ja täältä ainakin lähtee sympatiat myöskin äidille :hug: Käytä vaan varuilta huomenna lääkärissä niin saa ainakin varmuuden että onko antibiootit tehonnut.

Ok, vähän hutiin kirjoitettu. Alan vaan olla aikalailla väsynyt, kun olen kuunnellut jatkuvaa raivoamista viimeiset 2 vuorokautta putkeen. Pois lukien ne ajat, kun nukkuu. Ja huutaa silloinkin, unissaan. Mikään ei kelpaa, mikään ei ole hyvin, eikä missään ole hyvä.

Täydellisellä äidillä ei saisi mennä koskaan hermo varsinkaan jos lapsi on alle 1v tän palstan mammojen mukaan!
Voi hyvää päivää, kyllä te kanssa"siskot" ootte sitten typeriä :kieh:

Mulla ainakin on mennyt monta kertaa hermo kun 1v lapseni on kiukutellut tai sairastellut. Se on IHAN NORMAALIA eikä tarkoita sitä että lastaan pieksisi tai kohtelisi huonosti vaikka itseä kiukuttaakin!!!! :huom:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Taas palstaa "parhaimmillaan", hirvee lynkkaus päällä, jos ap:ta väsyttää ja tympäsee lapsen sairastaminen, niin mun mielestä se on kyllä varsin ihhimillistä ja täältä ainakin lähtee sympatiat myöskin äidille :hug: Käytä vaan varuilta huomenna lääkärissä niin saa ainakin varmuuden että onko antibiootit tehonnut.

Peesi!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja 9+ kk tytön äiti:
Menee hermo kun toinen on kipeä ja pienellä on huono olla?
Käytä pikkuinen lääkärissä, ettei uutta tulehusta ainakaan ole tekemässä korviin..
Ja juu, silloin kun se lapsi on kipeä, on luonnollisesti huonolla tuulella, ja sinun tehtäväsi luonnollisesti on hänen oloaan helpottaa.

Ja luonnollisesti olen kaikkeni tuon lapsen eteen tehnyt, mutta kun MIKÄÄN ei ole hyvä.

Kylläpä nyt hyökkäsi kaikki äkäiset täydelliset äiti-ihmiset kimppuun. Te olette onneksi niin helvetin täydellisiä, ettette ole koskaan väsyneitä kuunneltuanne 2vrk raivomista, vaikka olette tehneet kaikkenne. Onnea teille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok, vähän hutiin kirjoitettu. Alan vaan olla aikalailla väsynyt, kun olen kuunnellut jatkuvaa raivoamista viimeiset 2 vuorokautta putkeen. Pois lukien ne ajat, kun nukkuu. Ja huutaa silloinkin, unissaan. Mikään ei kelpaa, mikään ei ole hyvin, eikä missään ole hyvä.

Tiedän tunteen. :hug: Meidän kuopus 9kk sairasti just vauvarokon ja sitä ennen pukkasi kaksi hammasta samaan aikaan. Kitinää, narinaa, hampaiden kiristystä. Lisäksi siihen vielä tosiaan 3v9kk uhmailija, joka temppuilee välillä oikein kunnolla. :/

tuota toivottavasti tosiaan tarkoitit että menee hermot sairastelun vuoksi ei lapseen... :ashamed:
suosittelen lääkäriin vientiä pikapikaan jos huutanut putkeen 2 vuorokautta, meillä tuon ikäisenä oli norovirus ja kova yskä valvotti sekä lasta, että minua viisi viikkoa, siltikään ei tullut mieleen, että menisi hermot lapseen vaan lähinnä oli huoli siitä että mitäs nyt...
väsynyt saa olla, mutta silloin pitää pyytää apua, sun hermoilu ei ainakaan helpota/rauhoita lasta...

pikaista paranemista pikkuiselle...

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

Kiitos Katja :) Ihanaa, että joku edes ymmärtää! :) Mutta nyt kyllä paljastit, ettet ole niin täydellinen kuin nämä muut täällä, kun ymmärrät, että voi olla väsynyt ;)
Joo, me mennään huomenna näytille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

voi sua rukkaa...

Voi mitä jeesustelijoita taas paikalla, ihan kun se olisi joku tabu ja synti että äitiä ottaa päähän se vauvakin joskus. (Ei sitä kuitenkaan tarvitse lapselle näyttää, ei ap ainakaan puhunut niin tehneen)

Kautta aikojenhan niitä on kaikenmaailman ravistelijoita ollut, me fiksut ihmiset emme sellasta tee mutta yhtälailla meilläkin niitä negatiivisia tunteita on ja silloin purraan hammasta yhteen.

ymmärrän kyllä ap.ta on mullakin pinna ollut kireänä tuossa vaiheessa kun lapsi oli 9-11 kk välillä. Kolmivuotiaan kanssa pinnaa koetellaan MEILLÄ jatkuvasti.

Yhteistyössä