Äääää kurkku on niin kipeä😫 Ensin oli silmätulehdus ja nyt kurkku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
ääää en jaksa😫 Mulla oli viikko sitten silmätulehdus (punaiset silmät ja keltaista mätää silmissä ja tosi kipeät) ja sain siihen tipat ja se taisi mennä pois. Nyt kurkku on niin kipeä että nieleminen on tosi vaikeaa. Yritän juoda kahvia ja teetä ja on tosi kivuliasta vaikka otin jo Buranan.

tuntuu että kohta korvissakin on jotain.

Liittyykö tämä kurkkukipu silmätulehdukseen?

Mitä mä nyt teen? Ei ole nuhaa eikä kuumetta.

Ettei olisi angiina. Meehän lääkäriin ni jos on ni antibiootit vois auttaa. Itel oli paljon angiinoita lapsena. Sillonkun olin pieni ja samassa huoneessa ollut poika piereskeli yöllä ja luulin et mun angiina johtui sen piereskelyistä olin vihainen sille. Paranemisia sinne

Ettei olisi angiina. Meehän lääkäriin ni jos on ni antibiootit vois auttaa. Itel oli paljon angiinoita lapsena. Sillonkun olin pieni ja samassa huoneessa ollut poika piereskeli yöllä ja luulin et mun angiina johtui sen piereskelyistä olin vihainen sille. Paranemisia sinne
Kiitos! Mä kävin tänään lääkärissä kun siis on mahdoton niellä mutta sylkeä on vähän pakko. Se on joku tulehdus, sain nenäsuihkeen (nenä ei ole kyllä tukossa), jotain kurlattavaa nestettä ja kurkkupastilleja.
Siinä kaikki. Katsotaan lähteekö se tällä pois. Särkylääkettä on pakko ottaa.

Rakas päiväkirja.... Tänään aamulla toisessa silmässä oli taas keltaista mätää ja molemmat punoittaa. En jaksa... Mä laitoin taas silmätippoja. 😫

en usko että tämä liittyy mitenkään koronarokotteisiin. Siitä on niin kauan kun otin ne kolme rokotusta ja en ole saanut koronaa. Ja tämä on eka kerta kun sairastelen vuosiin.

Nieleminen on todella kivuliasta ja vaikeaa jos en ota Buranaa ja sekin vaikuttaa tietyn ajan ja kestää kauan että se alkaa edes vaikuttamaan.

Nyt katson kellosta miten kauan kestää että Burana alkaa vaikuttamaan ja kurkkukipu vähenee.

Rakas päiväkirja.... Tänään aamulla toisessa silmässä oli taas keltaista mätää ja molemmat punoittaa. En jaksa... Mä laitoin taas silmätippoja.

en usko että tämä liittyy mitenkään koronarokotteisiin. Siitä on niin kauan kun otin ne kolme rokotusta ja en ole saanut koronaa. Ja tämä on eka kerta kun sairastelen vuosiin.

Nieleminen on todella kivuliasta ja vaikeaa jos en ota Buranaa ja sekin vaikuttaa tietyn ajan ja kestää kauan että se alkaa edes vaikuttamaan.

Nyt katson kellosta miten kauan kestää että Burana alkaa vaikuttamaan ja kurkkukipu vähenee.
Oletko allerginen vai onko asunnossasi hometta?

En ole allerginen eikä ole hometta. Normaalisti en ole ollenkaan sairaana mutta nyt on ollut jo juhannuksesta tämä outo virus.

50 minuuttia meni särkylääkkeen ottamisesta että pystyin taas niellä ja sain syötyä aamupalan.

Rakas päiväkirja.... Tänään aamulla toisessa silmässä oli taas keltaista mätää ja molemmat punoittaa. En jaksa... Mä laitoin taas silmätippoja. 😫

Sun täytyy ostaa uusi tyyny ja silittää tyynyliina. Vaihda ne joka aamu.

Yhteistyössä