AAAAAAAAAARGH!!!!! *exä porua*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
voi vitunvitunvittu!! mä laitoin exälle viestin et koskas meinaat laittaa rahaa, kun ei viel näy (tän kuun elarit maksamatta... ) ja voi vittu arvatkaa mitä se vastas :$ "katotaan puolessa kuussa tiän sillon vähä paremmin talous vähä kuralla" :o :o :o :kieh: voi saaaaaaaaaa*ana sentää, mun piti ne rahat laittaa yhteen kesälomareissuun mikä on ennen puolta kuuta.

|O |O |O

Voudillehan tuosta pitää ilmoittaa. Ei se auta vaikka talous on retuperällä, elarit pitää siitä huolimatta hoitaa silloin kun on niiden aika. Ottaa kuule mulkin päähän sun puolesta.

Tosi tympeää. Meillä mies jätti AINA maksamatta. Nyt elarit tulevatkin valtion kautta. Mieheltä niitä tuskin koskaan saadaan perittyä, joten veronmaksaja maksaa... siis myös minä....

Alkuperäinen kirjoittaja arjy:
Voudillehan tuosta pitää ilmoittaa. Ei se auta vaikka talous on retuperällä, elarit pitää siitä huolimatta hoitaa silloin kun on niiden aika. Ottaa kuule mulkin päähän sun puolesta.

mutta ku mä oon liian kiltti :| en halua mitään riitaa taas siitä meiän välille kun muuten on niin hyvät välit ja on lapsensa kanssa ja niin pois päin.. jos se ois oikeesti ihan mulkku niin sit varmaan olisin jo tehny niin.

Alkuperäinen kirjoittaja arjy:

että isän talous ei saa olla retuperällä, mutta äidin saa ? noin niiku kärjistäen. ihan inhimillistä, ja jos kerta on "hyvä mies" ja hommat toiminut kaikessa ennen ni turha tuosta nyt ilmoitella minnekään minusta.

Yhteistyössä