äääääähhhhh, tyhmäääääää!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
tekis mieli vaan vetää peitto korviin ja nukkua viikko :kieh:

tää on ollu kaikenkaikkiaan ihan paska päivä.
mulla oli aivan karmee nälkä, mies lähti kauppaan ja kun sillä oli kestänyt kaksi tuntia se vartin reissu mulla palo käämit ja tein pekonipastaa, sipulit kärtsäs ja spagetti jäi ärsyttävästi raa´aksi. no, söin sit hampaat irvessä sitä palaneen makusta soossia kun isäntä tulee kotio pizzan kanssa jota mä en sit enää jaksanu syödä :headwall: :headwall: :headwall:
isäntää alko ärsyttää ku oli turhaan ostanu sen pizzan ja sit sekin oli huonolla tuulella :xmas:
no, mä sit ajattelin et tänään tulee braveheart, et herkutellaan kainalokkain ja katsotaan leffaa kun lapsi nukkuu. unohdin et miehellä on jääkiekkotreenit joihin se lähti kamalalla kiireellä ja tulee vasta kymmenen jälkeen.
lapsen isä soitti päivällä et tuo lapsen kuuden maissa, ei oo näkyny. se tekee tän joka kerta, en tajua miks se sanoo mitään aikoja kun ne ei koskaan päde.
kaikki on ihan perseestä. argh. :xmas:

kiva et jotain huvittaa :D

5v saapui kamalan raivarin saattelemana kotiin.
heittää tyynyn lattialle, huutaa et halua tyynyn, haluaa sellasia unikavereita mitä ei todellakaan saa (ovat mummulassa/iskällä tms), ei voi nukkua, haluaa nukkua, ei halua peittoo, haluaa peittoo, itkee ja vinkuu ja kutittaa ja hiertää ja mä en haluakaan yhtään unikaveria, äitiiiiii anna mun unikaveri se MENI tonne toiselle puolen huonettaaaaaa, mä en haluu mitään unikaveriaaaaaaaa, mun pehmolelussa on reikääääääääää, mä en haluuuuuuu et siinä on reikääääääääää..........

ja ei, en todellakaan lähde tohon puljaamiseen mukaan...!
tekee tosi hyvää tällasen päivän päätteeks toi kotikiukuttelu mun hermoille vaikka tiedossa olikin kun iskältä taas tulee... :whistle:

Yhteistyössä