AAAAAARRRRRGGGHHHH!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LowRider
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LowRider

Aktiivinen jäsen
14.08.2007
3 399
0
36
|O Yritin sitten minäkin vaihtaa kuvaa profiiliin, poistin olemassa olevan kuvan ja latasin tilalle uuden.... Kun katsoin, niin sama kuvahan, minkä yritin vaihtaa siellä möllöttää edelleen!!!! |O Miten mä voin olla näin tumpelo tietsikan kanssa vaikka vuonna papu suoritin tietsikan A-kortinkin... :ashamed: No v***t, olkoon Ressu -pappa 14 v ihan rauhassa siellä profiilissani, kiva kuvahan sekin on.... Sori kun huusin taas.... :ashamed:

Muoks 6.9. klo 17:23 mun oli oman mielenrauhani takia poistettava tästä ne kaksi kuvaa, jotka olivat hetken näytillä... Profiilissa edelleen toinen kuvista eli nuorin lapsistani.

Jep, mä rauhoituin jo.

Mikä kuva profiilissa oli tarkoitus olla? Oma koneeni jostain syystä ei suostunut näyttämään uusia kuvia. Ei omassa, eikä toisten profiileissa... parani kyllä itsekseen.

vauvan näin kuvassasi...

Alkuperäinen kirjoittaja Ressu75:
Jaa?! No sitten, vauvahan siellä pitää ollakin nyt, kun yritin vaihtaa, mutta miksi se sitten minulla näytti vanhan kuvan..?? :o

Jostain F-nappulasta piti kai päivittää. Emmää muista :D

Jaa?! No sitten, vauvahan siellä pitää ollakin nyt, kun yritin vaihtaa, mutta miksi se sitten minulla näytti vanhan kuvan..?? :o

Sun selaimen välimuisti poimi profiiliin sen vanhan kuvan eli aina kun tekee nettisivuille muutoksia, niin kannattaa painaa "päivitä" tai "refresh" tms.

Sori kun tuun sörkkimään tähän ketjuun, mutta en kyllä uskaltaisi laittaa alushousuissa olevan lapsen kuvaa nettiin. Just luin, kuinka kaikki pervot kyttää palstoja ja kerää ihan viattomina lomakuvina laitettuja kuvia koneelleen.

Hauska kuva on kyllä, mutta mieti vielä.. B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sun selaimen välimuisti poimi profiiliin sen vanhan kuvan eli aina kun tekee nettisivuille muutoksia, niin kannattaa painaa "päivitä" tai "refresh" tms.
Jep, painoin päivitä niin tuli se oikea kuva esiin
=) Kiitos kaikille avusta!

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Sori kun tuun sörkkimään tähän ketjuun, mutta en kyllä uskaltaisi laittaa alushousuissa olevan lapsen kuvaa nettiin. Just luin, kuinka kaikki pervot kyttää palstoja ja kerää ihan viattomina lomakuvina laitettuja kuvia koneelleen.

Hauska kuva on kyllä, mutta mieti vielä.. B)

Joo, tottahan se on, itsekin olen noita vanhempia lapsia varoitellut netin vaaroista, mutta ajattelin vain tämän ainoan kerran hauskan kuvan laittaa iloksenne.

=) Etkä sä mitään sörkkimään tullut, asiallinen varoitus.

Yhteistyössä