I
IhaNainen
Vieras
Mun oikeasti tekis mieli murhata toi koira!! Mä en jaksa enää uutta pelleilyä, just saatiin toi toinen koira lopettamaan näykkiminen, niin nyt seuraavaks paljastu viikko sitten lakanoidenvaihdon yhteydessä että toi toinen idiootti merkkailee sitä sänkyä! V*ttu, se on ihan uus kallis sänky josta ei oo viel ees puolia maksettu, ja petarista ja sängyn reunoilta löyty about 15 kuivunutta pikku pissamerkkiä!! Ja kaiken kruunuksi, äsken, se makkarin ovi oli ehkä 15sekunttia auki, ja se koira pääs sinne vahingossa ekaa kertaa sen jälkeen ku toi löydös tehtiin, niin eiköhän se s**tanan rotta kussu sinne heti ensitöikseen.
Mä en jaksa enää, tällä hetkellä tuntuu vaan siltä et kuristan ton koiran tai lahjotan johonkin naapuriin. Anteeksi purkautuminen mutta just nyt tekis vaan mieli huutaa ja heitellä tavaroita.
Mä en jaksa enää, tällä hetkellä tuntuu vaan siltä et kuristan ton koiran tai lahjotan johonkin naapuriin. Anteeksi purkautuminen mutta just nyt tekis vaan mieli huutaa ja heitellä tavaroita.