aaaapuaaa, mikä mun mahaan yhtäkkiä iski?? ehkä vähän yök

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Nyt sattuu aivan helvetillisesti häntäluun takaa (suolesta), kauhee paineentunne, mutta ei tuu ees pierua. Kävin normaalisti isommalla hädällä pari tuntia sitten, ja sen jälkeen tää iski. Mun tekee pahaa, ja mua sattuu. Se oikeen vihloo. Kävin pytyllä, joku pieni pökäle tuli, ja ilmaa pirusti, mutta ei mitään muuta. Ei ollut kovaa kakkaa, ei llöysää, ihan samanlaista ku ennenkin. Vähän niinkun mahakin sattuis. Sattuu tuo perse ihan tälläin istuessakin, ennen tota äsköstä vessareissu se sattu ku puukolla ois isketty välillä, en pystynyt liikkumaankaan O.o
Karppaillut oon nyt kolmatta päivää, vaikuttasko se? Otanko aamulla levolacia?

kuulostaa vähän endometrioosin oireelta(tosin vain yhdestä niistä monesta).. Jos kipu on vihlovaa ja tuntuu peräsuolessa asti? Istuminen sattuu sekä jos pomppii sun muuta?

joo, sattuu istuminen (tai ei nyt enää nii paljon, mutta tuntuu kuitenkin, välillä enemmän, välillä vähemmän) ja liikkuminen.
Mikä tuo sitten on, tuo endometrioosi? Mikä siihen auttaa? Mistä se on tullut?

Endometrioosin rinnastan syöpäkasvaimiin. Siinä kohdun limakalvoa kasvaa kohdun ulkopuolella, joissain tapauksissa jopa rinnoissa asti. Sanotaan, että endometrioosi lievänäkin on merkittävä tekijä lapsettomuuteen.

No mun mä en oo lapseton, mulla on puoltoista vuotias lapsi. Ja tää tuli nyt ihan yhtäkkiä tuo kipu eilen sen jälkeen, kun olin käynyt kakkalla.
Pukama? Ummetus? Miten ne oireilee?

Yhteistyössä