Aaag, naapuri koittaa kovin saada mun miehestä kaveria...

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Tossa meitä vastapäätä olevassa kerrostalossa asuu mua ja mun miestä muutaman vuoden vanhempi mies, tyttöystävänsä/vaimonsa ja niitten vauva.
Nyt toi mies on jostain saanut mun miehen puhelinnumeron käsiinsä, ja jutellut tossa kadulla mun miehen kanssa muutamaan kertaan. Mä en niitä tunne, mutta mies on ihan kyllästynyt tohon tungettelevaan naapurin mieheen. Kyselee millon mitäkin, oli koittanut tulla meillä käymään kahvilla, pyytää mieheltä (ilmaseks tietenkin, kun hänen mielestään ovat kavereita ja naapurin pitää saada ilmaseksi) työjuttuja, jne.
Lähettelee viestejä muutaman kerran viikossa "Morooo, tuutko kahville/pelaamaan/tekemään jotain?", jne. Eilen illalla tuli 23 aikaan viesti, että "ootko hereillä vielä, teillä on valot!".
Tulee ulos aina, kun näkee, että minä ja/tai mies (lapsen kanssa) mennään ulos, jne...
Äääärrrsyttävää....! Ja tuo kun ei kuulemma ole mikään älynväläys tuo ihminen...

Aivan. Se on iseknyt silmänsä sun siippaan! :heart:
Tämä on aika yleistä nykyään, niin monet naimisissakin olevat miehet ovat täysiä kaappihomoja. Ei mee kauaakaan niin ne jyystävät toisiaan hiestä märkinä jossain autotallissa eikä tämä ole edes vitsi. Sopii käydä missä tahansa homojen senssipalstoilla katsomassa kuinka paljon ukkomiehiä siellä on hakemassa seksiseuraa.

[QUOTE="linda";26030594]Jättäisin vain vastaamatta viesteihin. Kyllä se jossain vaiheessa tajuaa ettei tungettelu ole tervetullutta..kait.[/QUOTE]

Ei oo tähän mennessä auttanut, pari kuukautta tota viestittelyä nyt jatkunut, ja koittanut soittaa välillä. Mies ei oo kertaakaan vastannut mitään, ja ulkonakin jos on osunut tielle, mun mies koittanut vaan nopeesti päästä eroon... Ei se tunnu tajuavan :kieh: Nyt mies just sano, että joutuu mennä tekemään sille yhden työjutun (tää on molemmista riippumaton, pakollinen juttu... ja sattuma.), että josko sen jälkeen pääsis siitä eroon...

[QUOTE="vieras";26030610]Tämä on aika yleistä nykyään, niin monet naimisissakin olevat miehet ovat täysiä kaappihomoja. Ei mee kauaakaan niin ne jyystävät toisiaan hiestä märkinä jossain autotallissa eikä tämä ole edes vitsi. Sopii käydä missä tahansa homojen senssipalstoilla katsomassa kuinka paljon ukkomiehiä siellä on hakemassa seksiseuraa.[/QUOTE]

Kyllä, onneks sä tunnet mun miehen noin hyvin, että tiedät jo hyvissä ajoin tälläset jutut ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;26030633:
Kyllä, onneks sä tunnet mun miehen noin hyvin, että tiedät jo hyvissä ajoin tälläset jutut ;)
Kaikkien niiden tuhansien seksiseuraa homopalstoilta etsivien ukkomiesten vaimot tuntevat varmasti miehensä erittäin hyvin myös. Älä ole sinisilmäinen, herää ja päästä kissa ulos.

Ok..ikävä tilanne tosiaan. Jospa mies on jollain tasolla kehitysvammainen, eikä tästä syystä hallitse sosiaalisia normeja. Jospa miehesi lähettäisi vaikka yhden viestin, jossa tekisi ystävällisesti mutta tiukasti selväksi että ei halua olla tekemisissä.

[QUOTE="vieras";26030639]Kaikkien niiden tuhansien seksiseuraa homopalstoilta etsivien ukkomiesten vaimot tuntevat varmasti miehensä erittäin hyvin myös. Älä ole sinisilmäinen, herää ja päästä kissa ulos.[/QUOTE]

Totta joo ;) Ja näistä muutamasta miljoonasta ihmisestä just sen muutaman tuhannen joukossa on mun mies ;) Tietysti mä sua uskon, paremminhan sä mun miehen tunnet, kun minä :heart: :laugh:

[QUOTE="linda";26030659]Ok..ikävä tilanne tosiaan. Jospa mies on jollain tasolla kehitysvammainen, eikä tästä syystä hallitse sosiaalisia normeja. Jospa miehesi lähettäisi vaikka yhden viestin, jossa tekisi ystävällisesti mutta tiukasti selväksi että ei halua olla tekemisissä.[/QUOTE]

Nii, voi olla... Tosin vaikuttaa kyllä ihan "normaalilta" tuossa mielessä, ajaa autolla, käy töissä, lapsi, oma asunto (joo, mä tiedän, kehitysvammaisten kanssa työskennelleenä, että niin voi olla myös kehitysvammaisilla), jne... Ainoa tossa nyt vaan on se, että tuntuu takertuvan tohon mun mieheen...

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;26030697:
Nii, voi olla... Tosin vaikuttaa kyllä ihan "normaalilta" tuossa mielessä, ajaa autolla, käy töissä, lapsi, oma asunto (joo, mä tiedän, kehitysvammaisten kanssa työskennelleenä, että niin voi olla myös kehitysvammaisilla), jne... Ainoa tossa nyt vaan on se, että tuntuu takertuvan tohon mun mieheen...

Jos se vaan haluaa pelikaveria ja teistä vaan tuntuu et se takertuu. Miksi miehesi ei voi mennä sen kans pelaan? Laitteleeko se joka päivä niitä viestejä vai liioitteletko sä?

ööö, täällä kehoitetaan luomaan tukiverkkoja, tutustumaan naapureihin, luomaan ystävyyssuhteita toisiin lapsiperheihin, olemaan aktiivisia, eikä jäämään kotiin ihmettelemään yksinäisyyttään. Kertokaahan miten H****tissä kontaktit luodaan kun teille ei kelpaa mikään, mistä hitosta se voi tietää, että te olette täysiä ääliöitä ettekä halua tutustua naapureihin. Anteeksi hieman tiukka sävy, mutta kyllä ihmetyttää... No, toivottavasti pian tajuaa, että ette ole tutustumisen arvoisia, vaan että täältä löytyy kyllä ihan kivojakin lapsiperheitä!

• Tykkää
Reactions: feger ja Birgitte
Alkuperäinen kirjoittaja ällistynyt;26030714:
ööö, täällä kehoitetaan luomaan tukiverkkoja, tutustumaan naapureihin, luomaan ystävyyssuhteita toisiin lapsiperheihin, olemaan aktiivisia, eikä jäämään kotiin ihmettelemään yksinäisyyttään. Kertokaahan miten H****tissä kontaktit luodaan kun teille ei kelpaa mikään, mistä hitosta se voi tietää, että te olette täysiä ääliöitä ettekä halua tutustua naapureihin. Anteeksi hieman tiukka sävy, mutta kyllä ihmetyttää... No, toivottavasti pian tajuaa, että ette ole tutustumisen arvoisia, vaan että täältä löytyy kyllä ihan kivojakin lapsiperheitä!
db

[QUOTE="vieras";26030711]Jos se vaan haluaa pelikaveria ja teistä vaan tuntuu et se takertuu. Miksi miehesi ei voi mennä sen kans pelaan? Laitteleeko se joka päivä niitä viestejä vai liioitteletko sä?[/QUOTE]

Voi olla. Siis kun mun mies nyt vaan ei jaksa sitä ja sen seuraa. Menisitkö sä pelaamaan (tai jotain muuta tekemään) sellasen ihmisen kanssa, kenen kanssa et välitä olla? Et varmaankaan?
Muutaman kerran viikossa tulee viestiä/puhelua, suurinpiirtein joka toinen päivä. En siis liiottele.

:flower:
Haluatko sä tutustua joka ainooseen ihmiseen paremmin, vaikka ne vaikuttais (ja tietäsit niiden olevan) miten idiootteja tahansa, tai jostain syystä sellasia, joihin et tahdo tutusta, tai olla tekemisissä sen enempää, kun on pakko esim. töitten takia, niinku tässä tapauksessa?

Oon kyllä aika lailla samoilla linjoilla. Kuinka se tutustuminen sitten pitäisi hoitaa?

Oon kyllä aika lailla samoilla linjoilla. Kuinka se tutustuminen sitten pitäisi hoitaa?

Eli sun mielestä kuuluu ja täytyy tutustua joka ainooseen ihmiseen mahdollisimman hyvin? Kiva sulle, hyvä että on laaja tuttavapiiri.
Mua (eikä myöskään mun miestä tässä tapauksessa kuulemma) kiinnosta tutustua ihan jokaiseen. Mut ehkä me ollaan sitten tosi outoja. Eipä haittaa meitä. Molemmilla kavereita paljon, niinku ystäviäkin. Lisää saa toki tulla, mutta oikeesti nyt vaan on olemassa ihmisiä, joihin ei sen enempää tahdo tutustua, kun mitä on pakko. Näin ainakin mulla.

No minusta siinä ei ole mitään väärää, että haluaa tutustua naapureihin, mutta tuon naapurin käytös ei ole enää normaalia vaan kuulostaa vainoamiselta.

Samanhenkisiä ihmisiä voisi löytää esim. nettipalstoilta tai perhekerhoista, puistoista jne.

[QUOTE="linda";26030784]No minusta siinä ei ole mitään väärää, että haluaa tutustua naapureihin, mutta tuon naapurin käytös ei ole enää normaalia vaan kuulostaa vainoamiselta.

Samanhenkisiä ihmisiä voisi löytää esim. nettipalstoilta tai perhekerhoista, puistoista jne.[/QUOTE]

Näin mäki ajattelen. Ois ihan ok, että vaikka ulkona nähdessä juttelis jotain, tai kysyis, tuutko käymään kahvilla, tms. Mutta että pitää kytätä, näkyykö meillä valot, ja iskeä ittensä samaan aikaan ulos, kun mekin mennään. Ja se, että puhelimella piinaa lähes joka päivä... Ei ihan tervettä mun mielestä...

Yhteistyössä