aaargghhh!!!! (turhuuksien turhuus)

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
kamala nälkä!!!! ilmeisesti se kesä nyt sitten mun kohdalla kunnolla alkoi kun ei päivällä ruoka maistu ja illalla kun viilenee voisi tyhjentää kaikki kaapit :p

tarvinnee tuosta laittaa vielä pitsa uuniin ja lapset äkkiä nukkumaan jotta pääsen herkuttelemaan, nam =)

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
kamala nälkä!!!! ilmeisesti se kesä nyt sitten mun kohdalla kunnolla alkoi kun ei päivällä ruoka maistu ja illalla kun viilenee voisi tyhjentää kaikki kaapit :p

Sama vika täällä, eikä tää laiska paska käynyt tänään kaupassa :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:

Sama vika täällä, eikä tää laiska paska käynyt tänään kaupassa :headwall: :headwall: :headwall:

kiva tietää et tääl on muitaki "laiskoja paskoja" kuin minä
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Mikä sen biisin nimi on mis on toi Levoton strutsi?

tiiätkö ku en meinaa itekään koskaan muistaa :ashamed: sen biisin nimi pitäis olla levoton strutsi ;) oliskohan se toi "matkalla motowniin"?

niin ja Leevi rules aina!!!!

Pitää kattoo mitä mul on koneella. Ei ainakaa ollu suoraan että tämä biisi sisältää levottoman strutsin. Tod näk kyl ensitahdeista sen muistaa.

Juuuuuuuuu. Joko sul on sauna lämmin ja yrttihauteet oottamassa??? Ja seikkailumieltä? :hug:

Mikä sen biisin nimi on mis on toi Levoton strutsi?

tiiätkö ku en meinaa itekään koskaan muistaa :ashamed: sen biisin nimi pitäis olla levoton strutsi ;) oliskohan se toi "matkalla motowniin"?

niin ja Leevi rules aina!!!!

Pitää kattoo mitä mul on koneella. Ei ainakaa ollu suoraan että tämä biisi sisältää levottoman strutsin. Tod näk kyl ensitahdeista sen muistaa.

Juuuuuuuuu. Joko sul on sauna lämmin ja yrttihauteet oottamassa??? Ja seikkailumieltä? :hug:

Joka ilta
;)

ok. Niin mä muistelin et se on se.

Leevillä on niin pirskatin monta hyvää biisiä tuon lisäksi että on vaikea kyllä valkata sieltä parasta. Kivaa että täällä on joku muukin Leevin "fani" =)

ja sit tohon alkuperäiseen asiaan. Tää pitsa on älyttömän hyvää :p

Leevillä on niin pirskatin monta hyvää biisiä tuon lisäksi että on vaikea kyllä valkata sieltä parasta. Kivaa että täällä on joku muukin Leevin "fani" =)

Joo no meikä tykkää Juicesta ja Halavatun Papoista ja just näistä kotimaisista Leevi, Eput, Popeda, Yö jne jne jne jne

Niin ja mä söin äsken ruisleipää jossa päällä keijua, metukkaa, juustoa, sinappia ja kurkkua. En viittiny alkaa paistaa makkaraa ja lihapiirakkaa uunissa...

Joo no meikä tykkää Juicesta ja Halavatun Papoista ja just näistä kotimaisista Leevi, Eput, Popeda, Yö jne jne jne jne

juice ja eput menettelee mut Yö, Popeda myöskin Klamydia (oikeassa mielentilassa) saa mut lurittelemaan tahdissa mukana
;) Ja jostain syystä Leevi saa mut aina siivotessa hyvälle tuulelle =) Nykyään soitan aina sitä jos kämppää tarvii laitella, on miehelleki hyvä varoitusmerkki siitä että nyt siivotaan ku leevi alkaa soimaan :laugh:

jep, mäkin kattelin sun profiilia ja nyt on pakko tyhmänä kysyä et missä on Ylä-Savo? onks se ees lähelläkään Savonlinnaa? Sielläpäin? :ashamed: Mä tykkään savonlinnasta kaupunkina, kesäisin siellä aina perheen kanssa mökkeiltiin.

Uusimmat

Yhteistyössä