Aaargh! Naapurin kissa tulee meidän pihalle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Omat kissat ei pihalle pääse, mutta naapuri pitää kissaansa vapaana ja se käy aina meidän pihalla. Rivari siis kyseessä. Menisinkö valittamaan..?? Ärsyttävää vaan kun noi naapurit on sellaiset söpöt mummo ja pappa..

Me asumme omakotitalossa ja naapurin kissa tulee meidän pihalle päivittäin monia kertoja. Laittaa kyllä välillä oikeasti vihaksi, kun tekee asiansa meidän nurkkiin. Lapset sit hyvällä tuurilla astuu jätöksien päälle. Vielä en ole mennyt sanomaan, mutta se on päivästä kiinni.

Otan osaa...
Meidän naapurissa oli kaksi kissaa jotka kävi aina meidän pihassa, paskoivat sinne, tulivat avoimesta takaovesta sisään, jne. Naapurille sanottiin monesti: nätisti, vähemmän nätisti, hiton rumasti...Isännöitsijälle valitettiin, jne. Sekä minä että 2-3 muuta naapuria jotka kärsivät näistä kissoista.
Noin viikko sitten riemu repesi: kissat muutti maalle :D *jabadabaduu*

oon kuullut että on jotain ainetta (myrkytöntä) jota voi lorotella pitkin pihaa niin kissat karttavat sitä hajua... en kyllä yhtään muista mitä se tökötti on nimeltään. Meillä aidattiin piha niin ei ole enää kissoista riesaa. Yksi kissa erehtyi kerran tulemaan aidan raosta, päästin koiran pihalle niin livakasti lähti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tosiaan menisi jos kissasta ei ole mitään haittaa. Jos vääntäisi torttua hiekkalaatikkoon niin sitten.

no ei siitä sinänsä ole haittaa. en tosin uskalla nukuttaa vauvaa ulkona vaunuissa, kun pelkään että se kissa menee vaunuihin..

Alkuperäinen kirjoittaja ei kissa ihminen:
oon kuullut että on jotain ainetta (myrkytöntä) jota voi lorotella pitkin pihaa niin kissat karttavat sitä hajua... en kyllä yhtään muista mitä se tökötti on nimeltään. Meillä aidattiin piha niin ei ole enää kissoista riesaa. Yksi kissa erehtyi kerran tulemaan aidan raosta, päästin koiran pihalle niin livakasti lähti...

Totta, on olemassa sellaista ainetta joka hajullaan karkottaa kissit. Mutta en ymmärrä mitä kenelläkään voi olla söpöjä kissejä vastaan..

http://www.youtube.com/watch?v=s13dLaTIHSg&feature=user

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kissa ihminen:

Totta, on olemassa sellaista ainetta joka hajullaan karkottaa kissit. Mutta en ymmärrä mitä kenelläkään voi olla söpöjä kissejä vastaan..

http://www.youtube.com/watch?v=s13dLaTIHSg&feature=user

...juu söpöjähän ne on, mutta ei oo kiva että ne paskoo lasten hiekkalaatikkoon, möyhii kukkaistutukset ja saa kytätä ettei ne hyppää vauvan vaunuihin...

Yhteistyössä