M
Minna
Vieras
Mä oon ostanut kaupasta oikeastaan itseäni varten aina sellaista kandisokeria. Se on hyvää teen kanssa. Ja kuitenkaan ei nyt ihan halvinta sokeria.
Poika alkoi tänään selittää, että se sokeriastia on muuten sitten tyhjä. Kysyin että miten ihmeessä, kun se oli vielä eilen aamulla ihan täynnä. Kertoi, että eilen kun olivat täällä alakerrassa kaverin kanssa, sillä aikaa kun minä olin ylhäällä laittamasa nuorempia nukkumaan päiväunille, olivat menneet ottamaan yhdet sokeripalat. Ja kaverin mielestä se oli ollut niin hyvää, että oli ottanut taskuhinsa kolme kourallista niitä kandisokeripaloja :kieh:
:headwall:
Ensinnäkin, ton mun oman pojan olis pitänyt tietää, että kaapeille ei mennä penkomaan ilman lupaa ja että sokeripaloja ei käydä syömässä muuten vaan :kieh: :headwall: Ja sen olis kyllä pitänyt ymmärtää sekin, että kaveri ei voi ottaa koko kipollista sokeria :headwall: ja sen kaverin olis pitänyt tajuta, että ei voi tyhjentää kyläpaikan kippoja sokerista :kieh:
Mutta mahtaa olla kiva ylläri sen pojan äidille :/ Toinen oli tunkenut ne sokerit taskuunsa, ne on varmaan sulaneet sinne taskuihin eilisessä 28 asteen helteessä :headwall:
No, tiedänpä sitten tästä lähtien senkin, että en anna lapsen kaverien tulla tänne kylään jos olen itse kiinni pienemmissä niin että en voi vahtia.
Sokeri oli siis ylähyllyllä, ne oli kiivenneet pöydän kautta.
Ja miten toi mun oma poikanikin, aaargh, heti kun silmä välttää niin tihutöihin vaikka tasan tietää että se ei ollut luvallista, ja yleensä noudattaa sääntöjä hyvin :kieh: