Hae Anna.fi-sivustolta

Aamu TV

Viestiketju osiossa 'Eläkkeellä' , käynnistäjänä piie, 28.01.2014.

1. piie Vierailija

Odotin innolla MTV3.n aamuohjelmien alkamista. Olin niin tottunut ohjelmaan jo työaikana ja pitänyt siitä, Lauri Karhuvaara oli mieluisa juontaja, samoin Jesse Kamras oli odotettu ja moni, moni muu. Nyt eilen ohjelma palasi tauolta ja minä petyin pahan kerran. En pitänyt ohjelmasta yhtään eikä mieleni muuttunut edes tänä aamuna. Kuinkas te toiset aamuohjelmien katsojat, mitä piditte muutoksista?
    Minä olen jatkossa TV1, seurassa aamukaffeella.

2. miepämie Vierailija

En pysty katsomaan koska en pidä latesta lainkaan. Kun miestä katsoo tulee kiusaantunut olo.
    En käsitä kuinka mies on muka toimittaja, lipoo ja läsyttää ihan liikaa ähkien ja puhkuen. Tuskin pitäisin Raakkelin käkätyksestäkää, luultavasti antaa laihdutusvinkkejä latelle.

3. Aamuvirkku Vierailija

Samaa mieltä olen maikkarin aamu-TV:stä. Olen nyt parina aamuna vilkaissut, mutta "pakko" on vaihtaa kanavaa. Tänään katsoin Studio 55:n kokonaan, aihe oli niin mielenkiintoinen, ja Karhuvaara juontajana ihan ok., samoin Veijalainen.

4. yks tavis multifilosofi

Saadut tykkäykset:
    12
    Maikkarin uusi Aamu tv on täysi floppi...

YLE:llä on aivan loistavan hyvä - sitä voi ja viitsii katsoa... asiallinen ja hyvät sivistyneet juontajat

5. toinen aamuvirkku Vierailija

En katso mitään aamuohjelmia, joskus satunnaisesti Studio 55:n, jos siellä on kiinnostava aihe.
    Silloin tallennan sen.
    Yleensä aamuisin katson tallennuksia.

6. tatjaana Vierailija

Luulin aina, että Ylen aamutv on kuiva, mutta nykyään ktason sitä pelkästään, sillä uusittu maikkarin aamutv se vasta kuiva onkin. Aivan liian asiallista keskustelua. Unettavat ja hyökkäävät juontajat.Leppoisaa aamuheräilyä ei enää ole.Pulpetissa istutaan ja Jesse joutuu kiertämään keittiöissä. Huh huh. Good bye.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri