Aamulla väsyttää, päivällä väsyttää, illalla väsyttää, yöllä väsyttää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nukkumaija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nukkumaija

Vieras
Tai no joo, nukun öisin. Onkohan se tää helle mikä tekee ton väsymyksen, vieläkun eilinen oli kuuma päivä ja taas ens viikolla ja sunnuntaina edessä noita 30 tai ylikin asteen helteitä :( ei jotenkin jaksais enää, mut pakkohan se on. Väsyttää vaan kokoajan.

Minua väsyttää aamulla, päivällä ja illalla, mutta kas: yöt kukun pirteänä aamuyölle saakka. Sitten taas seuraavana aamuna väsyneenä herätys, väsyneempänä töihin, superväsyneenä kotiin hoitamaan vauvaa, ja TAAS valvotaan yöt.

Yöllä on viileämpää, joten kai sitä toiset nukkuvat paremmin - ja toiset virkistyvät.

Totta, toiset voi virkistyä kun on viileämpää. Ikävää kyllä sekin varmasti on. Itse olen nyt nauttinut siitä kun pystyy nukkumaan öisin, viime viikolla se oli lähes mahdotonta kun oli niin kuuma ja jos se sama alkaa taas ens viikolla niin huh huh :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tintti83:
Minua väsyttää aamulla, päivällä ja illalla, mutta kas: yöt kukun pirteänä aamuyölle saakka. Sitten taas seuraavana aamuna väsyneenä herätys, väsyneempänä töihin, superväsyneenä kotiin hoitamaan vauvaa, ja TAAS valvotaan yöt.

Yöllä on viileämpää, joten kai sitä toiset nukkuvat paremmin - ja toiset virkistyvät.

Jep. Väsyttää. Kyllä ketuttaa kun ei uni tule sillon kun pitäis. Ja v*tuttaa sitten taas ens yönä pyöriä hereillä, kun ei voi edes tajuta, miksi se uni ei tule. :kieh:

Multakin on helle vetäny voimavaroja aika lailla. Vanhat konstit kyllä on toiminu. Vaihdoin paahtoleivän ruisleipään ja join enemmän vettä, niin kyllä piristi vähän.

Tykkään kyllä kesästä ja helteestä hirmuisesti - silloin kun saan olla maalla tai veden läheisyydessä. Mutta kaupungilla toimistossa, missä on ilmastointi sökönä, niin sais kyl syksy tulla jo.

Yhteistyössä