Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja s:miks lypsät etkä imetä?
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja s:miks lypsät etkä imetä?
Siskon pojalle on menossa, pakkaseen... Oma tyttö saa omansa tissistä.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja s:miks lypsät etkä imetä?
Siskon pojalle on menossa, pakkaseen... Oma tyttö saa omansa tissistä.
miks ei sisko imetä omaansa?
Alkuperäinen kirjoittaja juub:Ai teillä on navetassa tietokone? Vai kannettavallako surffaat? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Imettää toki, mutta on vissiin menossa jonneki ei ens viikonloppuna mutta sen jälkeisenä ja sillon on hyvä olla pakkasessa maitoa.
Siskolla on joka toinen viikonloppu vähän lapsivapaata, joskus jättää tuon nuorimmaisenkin hetkeksi äidillemme (tai mulle) hoitoon. Yleensä vai nuo kaksi vanhempaa, mutta nyt jää nuorinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Imettää toki, mutta on vissiin menossa jonneki ei ens viikonloppuna mutta sen jälkeisenä ja sillon on hyvä olla pakkasessa maitoa.
Siskolla on joka toinen viikonloppu vähän lapsivapaata, joskus jättää tuon nuorimmaisenkin hetkeksi äidillemme (tai mulle) hoitoon. Yleensä vai nuo kaksi vanhempaa, mutta nyt jää nuorinkin.
Hänkö ei pysty omaa maitoansa pakastamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Näkeepähän samalla minkälainen maidontuotanto on tällä hetkellä...
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Minä olin äsken samoissa hommissa, tosin vauva sylissä sohvalla kun tän palstan jutut saa pikemminkin kaiken herumisen vaan loppumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Näkeepähän samalla minkälainen maidontuotanto on tällä hetkellä...
Mitäs tällä tarkoitat?
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Näkeepähän samalla minkälainen maidontuotanto on tällä hetkellä...
kyllähän sinä ninaTT innokkaana imetys"fanaatikkona" varmasti tiedät ettei pumppausmäärä kerro maidontuotannosta yhtikäs mitään, eikös niin?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Dodii, tuli pullo täyteen, 130 ml.
Eli vissiin menee enempi kiinteitä tänään ku yöllä/aamulla ottanu nii vähän tissiä että tuommonen määrä tuli nii nopsasti vaikka en oo muutamaan päivään taas lypsänny...
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Dodii, tuli pullo täyteen, 130 ml.
Eli vissiin menee enempi kiinteitä tänään ku yöllä/aamulla ottanu nii vähän tissiä että tuommonen määrä tuli nii nopsasti vaikka en oo muutamaan päivään taas lypsänny...
Melkein kadehdin teitä jotka pumpulla saatte maidon irtoomaan. Mä koetin vimmatusti, täpötäysi rinta kainalosta alkaen ja kivisti, tulos oli 40ml maitoa. Ei heru niin ei heru. Neiti saa kyllä imastua tyhjänoloisestakin rinnasta maitonsa.