Aamupano

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kata69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kata69

Vieras
On aikainen aamu. Aurinko nousee. Heräilen jo,mutta sinä nukut vielä. Katselen hetken,kun nukut vieressäni. Suutelen sinua suulle,nenänpäähän,poskille,näykin korvanlehtiä. Ynähdät tyytyväisenä. Tulen päällesi,kun makaat selällään. Nuolen rintaasi,laskeudun alaspäin. Kovettuneet nännini osuvat vatsaasi,nuolen vatsaasi. Liikun alaspäin. Otan kalusi huulieni väliin. Imen,nuolen kuin tikkaria ja upotan kullisi suuhuni. Nautit! Minun tekee kovasti mieli sinua! Kalusi on paisunut äärimmilleen. Laskeudun päällesi. Asetan kullisi sisääni ja ratsastan villisti. Rintani heiluvat hervottomasti. Alat hyväillä rintojani. Siirrät kätesi lantiolleni. Olemme laukeamassa yhtä aikaa. Laukeamme yhtä aikaa,sinä sisääni. Upeaa,huohotamme sylikkäin. Ihanaa kulta!

Suutelemme pitkään ja painan Sinut itseäni vasten. Tunnemme kuinka kosteat vartalot kohtaavat. Haluan maistaa Sinua.. Maistaa ihanat rakastelun maut. Käyt selällesi ja maistan koko vartalon.. Aina sormista varpaisiin.. Olet tosi kuuma ja kiihkeä.. Välillä kova kaluni hipaisee vatsaasi.. Väriset ihanasti kun kosketan..

Olen aivan kovana ja runkkaan itseäni.. Kats ja nautin kun hyväilet itseäs tunteella. Kiihottaa kovin minua. Suutelen ja silitän hiuksias.. Näykin olkapäitä ja korvalehtiä. Kädet hyväilee vartaloas.. Hiveln rintojen kaarta ja maistan hellästi nännejä.. Ihanan kovat. Sormet hyväilee reisien sisäpintaa ja varovasti koitan kosteaa kumpua.. Saanhan maistaa..

Venyttelet viel sängyssä ja tulen viereesi. Hyväilen käsivarsia ja jalkojas.. Silitän reisien sisäpintaa.. Kumarrun suutelemaan ja maistamaan huulias.. Kielet leikkivät villisti ja puren samal kaulaa.. Hyväilen vatsaa ja maistan olkapäitä.

oletko panoa vailla? Oletin että sinä olet yhden naisen mies. Et sinä voi kaikkia naisia tyydyttää/pelastaa vaikka kuinka haluaisit ; )

Väliaika tietoa:
Mies aktiivisena mutta niin omituiseen aikaan. Pe aamu 5,30 la aamu 4-5 mais ja viime yönä 2 mais. Hemmetti hukkaan menee kuin en ehdi herätä kunnolla. No perjantain lähestyminen toi orkun pitkästä aikaa : D

oletko panoa vailla? Oletin että sinä olet yhden naisen mies. Et sinä voi kaikkia naisia tyydyttää/pelastaa vaikka kuinka haluaisit ; )

Väliaika tietoa:
Mies aktiivisena mutta niin omituiseen aikaan. Pe aamu 5,30 la aamu 4-5 mais ja viime yönä 2 mais. Hemmetti hukkaan menee kuin en ehdi herätä kunnolla. No perjantain lähestyminen toi orkun pitkästä aikaa : D

Kyllä sitä vois vierastakin välillä panna. Ihan vaan muistojen verestysmielessä.( et miltäs se vieras maistuu!) En toki luulekkaan pystyväni,"vaikka kuinka haluaisin"! Periaatteessa kyllä olen yhden naisen mies, mutta..... Esimerkiksi fistaus olisi hyvinkin kiinnostavaa, kas kun vakisuhteeni ei sitä suvaitse. Voisisis koklata.....

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä