aamusta iltapäivään asti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyyhyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyyhyy

Vieras
KUinka paljon siis on hommia iltapäivään mennessä, joka päivä! Kun ihmetyttää miten sitä kaikkee kerkiikään tekee...

aamu
5-6 koko poppoo herää
laitettaan yhdessä petit kasaan, yö vaatteet pyykkiin /kaappiin
päivä vaatteet päälle
pyykinpesukone laulamaan
järkätään alakerta suht siistiksi
rymistellään yläkertaa
hampaitten pesut ja nassun pesut
pienimmälle aamupala ( 10kk)
7.30
ulkovatteet päälle
kävellen esikoinen viään päiväkodille ( ihan on suositeltu hoitoa (adhd-poika)
kävellen takas ja matkan varrella olevaan leikkipuistoon
vauva nukkumaan jää ulos

sisälle keskarille ja itelle aamupalat
SIIVOUSTA JA SIIVOUSTA RUOAN TEKOA jne
11.00
minä ja pienin ja 3vee syödään sapuskat
12.00
3vee päiväunille
13.00
vauva ulos nukkumaan
SIIVOUSTA JA SIIVOUSTA koneella oloa ja muuta mukavaa
14.15
keskari ylös ja välipala
14.45
hakee poikaa päivakodista... tässä nnyt noin suurin piirtein aamusta iltapäivään

KUN EN YMMÄRRÄ kun eräs kaverini ei millään muka kerkiä mitään tekemään, eikä siksi pääse aamulla mihinkään kun on "pyykkipäivä" siivouspäivä
leikkipäivä... mie en kyl ymmärrä tuota ollenkaan.
mites te muut, onko teilläkin viikonpäivät pyhitetty VAIN yhdelle asialle päivässä...

Kyll sitä kerkiää,pakkohan se on.Mä hoidan 4 lasta rv35:lla plus 90 lammasta ja vuohta(10 lypsyssä),plus muut elikot,plus pyykit,ruoanlaitot jne kodin hommat.Mutta sun kaverilla taitaa olla semmonen rutiini että tykkää tehä aamulla kaiken alta pois ja jaotella hommat päivien mukaan.Jokainen tavallaan: )

No kai sitä kerkeää kun viideltä herää...

Esim mulle tuollaiset herätykset on täysi mahdottomuus. Joskus joutunut töihin menemään kuudeksi ja niinä aikoina olin kuin zombi.

Kotona olon yksi ehdoton plussapuoli on kiireettömyys. Se, että saa rauhassa hillua aamutakissa ja juoda pitkään aamukahvia hesarilla. Mieluummin sitten tingin hieman kämpän yleiskunnosta :ashamed:

Tosin hieman kadehdin ihmisiä jotka jaksavat nousta aamuvarhaisella pirteänä ylös ja alkavat heti touhuamaan.

Meillä esim. herätään vasta 9 aikaan ja heti en jaksa alkaa mitään siivousrumbaa, ulos mennään 11 aikaan, sisälle kun tullaan niin ruoka ja päiväunet lapsille. Sillä aikaa sitten yritän siivoilla ja kun muksut herää niin välipalaa ja jatkan siivoiluja. Illalla ehtisin lähteä jonnekin mutta tuskin jaksaisin joten yleensä mäkin lähden sitten johonkin silloin kun en siivoa tms. päivällä. Tosin jos mulla olis auto ja kortti niin saattaisin jaksaa lähteä illallakin mutta bussilla ei jaksa.... :/

Yhteistyössä