Aargh, kiehahti appivanhempiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Vaikka yleensä ne on ihan mukavia ja tullaan hyvin toimeen, mutta eilen mulla meni vähän yli :kieh: ja oikeesti tää on ihan pikku asia, mutta mua nyt ärsyttää kaikki |O
Kyselin siis eilen, että tuleeko kuukauden sisällä(toivottavasti) syntyvän vauvan ristiäisiin miehen siskon ja veljen seurustelukumppanit, ei ne nyt kauaa ole serustelleet..mutta silti. Anoppi sano että katto nyt ovatko ees yhdessä enään ja appi siinä nyökkäili... :kieh: Eikä siinäkään mitään, eihän en välttämättä ole mutta pitääkö noin ääneen sanoa kun kummatkin(siis se sisko ja veli) oli siinä paikalla?
Ja eniten mua ehkä ärsyttää se, että nyt tiiän varmaksi että noin ne on ajatellut silloinkin, kun me on alettu seurusteleen..ja varsinkin kun mentiin kihloihin 3kk seurustelun jälkeen..nin on siellä varmaan kahvipullia vedetty väärään kurkkuun.

Ja siis tosiaan, ihan pikku juttuhan tuo..mutta eikö sitä vois edes vähän uskoa lastensa seurusteluun?

Niin ja miehen veljeltä kun kysyin vitsillä, että mitäs mieltä se "emäntä" on tän veljen tulevasta laivareissusta niin appiukko äkkiä korjas, että tuskin se mikään emäntä vielä on |O

Huh, helpottaa :laugh:

minkälaiset seurusteluhistoriat sisaruksilla on entuudestaan? Jos on ollu paljon lyhyitä suhteita niin en ihmettele et noin sanoivat, mutta jos takana on vain pitkäkestoisia suhteita niin oli aika asiaton kommentti ( myöskin jos kyseessä on nuoria ihmisiä )

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
minkälaiset seurusteluhistoriat sisaruksilla on entuudestaan? Jos on ollu paljon lyhyitä suhteita niin en ihmettele et noin sanoivat, mutta jos takana on vain pitkäkestoisia suhteita niin oli aika asiaton kommentti ( myöskin jos kyseessä on nuoria ihmisiä )

Molemmat on seurustellut kerran aikasemmin...ja nuoriahan ne on. Tai onhan se veli jo 22.

Yhteistyössä