Äärivasemmisto iski taas. Eikö loppua näy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28166826]Kerrotko omin sanoin miten Talvivaara on pilannut luontoa?[/QUOTE]

Voi ei, suljet silmät tosiasioilta.. Olen äärettömän surullinen tästä :(

Mun mielestä vihreiden ja vasemmiston edustajien tulee välittömästi irtisanoutua tuollaisesta poliittisesta väkivallasta. Arhinmäki nyt esille, eikä mitään piilottelua. Isku osoitti, että Espoo ei ole muusta yhteiskunnasta irrallaan oleva rauhallinen lintukoto, vaan asenteiden koventuminen näkyy sielläkin. Poliittisesti motivoituneen väkivallan ja pelon lietsonnan kasvusta on syytä olla vakavasti huolissaan.

[QUOTE="kukkis";28166866]Mun mielestä vihreiden ja vasemmiston edustajien tulee välittömästi irtisanoutua tuollaisesta poliittisesta väkivallasta. Arhinmäki nyt esille, eikä mitään piilottelua. Isku osoitti, että Espoo ei ole muusta yhteiskunnasta irrallaan oleva rauhallinen lintukoto, vaan asenteiden koventuminen näkyy sielläkin. Poliittisesti motivoituneen väkivallan ja pelon lietsonnan kasvusta on syytä olla vakavasti huolissaan.[/QUOTE]

Arhinmäki vanhana huligaanina hyväksyy viherpunikkien harjoittaman väkivallan, eikä tule ikinä sitä tuomitsemaan.

Yhteistyössä