aarrrg..... mikä mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
raivostuttaa mun mies, se tekee meillä ruuan ja minä yleensä kaiken muun. no joskus se tiskaa. No nyt se välillä kuvittelee että minä teen ruuankin valmiiks kun häntä väsyttää, niin hänen täytyy nukkua koko ilta kun tulee töistä........... siis kyllä minuakin väsyttää mutta ihan samalla tavalla minunkin on kotihommia tehtävä. minulla poika.

nut hän vielä tahtoisi toisen lapsen.... siis että vielä toisen.... että minä saisin lisää tekemistä.... minun pitäs siivota lisää, ihankun ei nykyset sotkut jo riitä.....

kun yrittää keskustella, hän kyllä kuuntelee mutta hänellä ei ole muka mitään sanottavaa, tai ei hän keksi mitä pitäs sanoa.... siis aaarg.....

Niin... meillä mie hoidan ruuan tekemisen ja siivoomisen ja lastenhoitamisen jne. tuohan se toinen edes sen ruuan pöytään... meilläkii tekee välillä yli12 tunnin päivää niin ei käy edes mielessä että hän alkas sitten jotain ruokaa tekemään tai siivoomaan yms. Toki joskus siivoo sekin ja hoitaa lapsia, mutta kyllä miusta tuommoset hommat kuuluu suurimmaksi osaksi sille joka siellä kotona on...

mutta kun en itsekkään ole täyspäiväisesti kotona, opiskelen, 8h/pv. miehellä normaali työpäivä, eli ei tee mitään 12h työ vuoroja. ja itsellä opiskelu ei tosiaan mitään istumista vaan ihan metallihommia.

Niin, onhan se rankkaa.. itekkii alotan ens viikolla lähihoitajakoulun ja hoidan lapset ja kodin samalla kotona.. 3x vk on koulua 2 iltana 5h/ilta ja lauantaisin 8h. ja paljon tulee läksyjä.. Ehkä teidän pitäisi keskustella asiasta..

Entäs jos kokeilet vaikka semmosta, että et yksinkertasesti siivoo tai tee mitn muuta kun lapsen hoidon.. kahtoo millon se hoksaa että hänenkii tarviis jotain tehä. luulis tympiintyvän siihen että ei oo puhtaita vaatteita sun muuta..

Et sit tee toista lasta jos et jaksa. En mä ainakaan jaksaisi opiskella ja hoitaa kahta lasta ja kotia siinä vielä. Ihan tarpeeksi on mulle kahdessa lapsessa ja kodinhoidossa. Sit ku menen töihin, niin mies joutuu myös osallistumaan kotihommiin. Sen olen sille sanonut monet kerrat et yhteinen koti ja yhdessä tehdään sit ku en enää ole kotona. Jos mieheni olis tuommoinen et ei suostu mitää tekeen niin en toista lasta olis uskaltanut tehdä.

mä opiskelen ja mies käy töissä.Kyllä silti meillä minä olen se joka hoitaa kodin ja lapsen.Ja tuun hoitaan vielä tän toisenki lapsen.Mies osallistuu sillä että käy suihkussa pojan kanssa ja satunnaisesti syöttää iltapuuron.Eikä mun mielestä siinä oo mitään ihmeellistä, monet miehet ne vaan on sellasia.Ei toikaan muuta tekis kun istus koneella.Se on vähän siitä omasta asenteestakin kiinni, mä oon ottanu sen asenteen et nää on mun hommia ja sillä selvä.Toki jos oon kipee tai nyt raskaana jos hirveesti väsyttää niin osaa mieskin ne hommat tehä.Sun kannattas kyllä miehes kans noista asioista puhua jos sua noin paljon rassaa.Eikä tietenkä sun tarvi ryhtyä mihinkä lapsentekoon jos sä et halua etkä jaksa toista lasta hoitaa!

Yhteistyössä