Aasialaisista naisista. Piukat paikat

  • Viestiketjun aloittaja kertokaapa uteliaalle
  • Ensimmäinen viesti
kertokaapa uteliaalle
Me kaikki aasialaisia naisia koeajaneet miehet tiedämme, että aasialaisilla naisilla on piukat paikat ja tiukat pimpit, jotka suorastaan lypsävät spermat ulos kullista. Mutta missä Aasian maassa on kaikkein tiukimmat pimpit vai onko niissä eroa? Thaimaa, Vietnam, Filippiinit, Kiina vai Japani? Vai kenties joku muu Aasian maa?

Olen itse saanut thaimaalaista ja se oli tosi tiukkaa, mutta mieltäni askarruttaa, että olisiko jossain muussa Aasian maassa vielä tiukempaakin tussua tarjolla.

 
Naine´n
Voi kulta pieni. Olethan käynyt testeissä sen iloittelun jälkeen? kyseiset naiset eivät ole niitä kaikkein terveimpiä vaikka niin väittävätkin... Kaikella Rakkaudella, Lähimmäisesi.

 
paskan marjat
Kyllä ne suominaiset jotka antavat jokaiselle ulkomaiselle miehelle ovat suurempi terveysriski.

Itse lomailen vuosittain Japanissa, koska siellä saa paikallista naista suomalainen vaalea, pitkä, sinisilmäinen ja isokaluinen viikinki tavattoman helposti, ja nimenomaan niitä erittäin kauniita japanittaria. Kyseessä eivät todellakaan ole ilolinnut vaan ravintoloista ja kaikkialta muualtakin bongatut tavalliset nuoret naiset.
Nämä naiset pitävät kun mies ottaa kunnolla aloitteen käsiin ja lähes jokaisen kaunottaren saa mukaansa. Japanilaiset miehet ovat tavattoman pidättyväisiä joten vaihtelu virkistää paikallisia naisia. Seksi on erinomaista koska aasialainen nainen osaa palvella miestä. Pillu on tavallista tiukempaa ja nainen ottaa siemenet kurkkuun tai perseeseen antaumuksella aivan missä asennossa tahansa.
Suosittelen kaikille suomalasille miehille.

 
paskanmarjakiisseli
^ kyllä oot tainnu kännipäissäs nylkyttää paikallisia maksullisia. Et vaan oo huomannu lompakostas hävinneitä seteleitä... :)

Rohkenen myös esittää vastalauseen ensimmäiseen lauseeseen. Suomalaisista naisista vain pieni osa antaa ulkomaalaisille miehille. Omasta laajasta kaveripiiristäni tunnen vain yhden, hekin naimisissa olivat.
Ja mitä pillun tiukkuuteen tulee, ehkä olet Suomessa päässyt (ehkä osin omien ulkoisten avujesi vuoksi?) tekemään lähempää tuttavuutta vain hieman rupsahtaneiden/synnyttäneiden ja vanhempien naisten kanssa. (en nyt tarkoita että jokainen synnyttänyt on löysä..)
Itse ainakin olen niin tiukka, että oma avomieheni (jolla ei mikään giganttinen varustus) on vehkeet todella hellänä minua n*ituaan. Ajoittain mennyt tiukkuuden vuoksi homman nautinnollisuus.
Joten lopettakaa miehet tuo paskapuhe suomalaisista löysäpilluista kiitos. :)
 
Raaka omena
Alkuperäinen kirjoittaja kalle pääaho:
Turussa ja Hesassa viikottain käyn thai-hierojilla, monissa eri paikoissa ja niistä saa halvalla kokeiltua itse asiaa hieronnan lisäksi. Hieronta maksaa siinä 20-25 euroa ja kädet ja suu päälle siinä 15-20 euroa lisää. Suurin osa ottaa klunssin nieluun. Itse tiukkaa asiaa tai molempia tiukkoja saa kun varsinaisen hieronnan lisäksi maksaa 25-40 euroa. Niin ja kokemuksen mukaan joka paikassa saa sitä itseään ja ilman kumia.
Ei tarvitse edes itse kysellä vaan asia otetan esiin intiimihieronnan kuluessa ja miehen kiihtyessä. Ovat ne aasialaiset tiukkoja järjestäin.
Moderaattosi, miksi et poista tällaisia mainoksia?
 
ihme valittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Raaka omena:
Alkuperäinen kirjoittaja kalle pääaho:
Turussa ja Hesassa viikottain käyn thai-hierojilla, monissa eri paikoissa ja niistä saa halvalla kokeiltua itse asiaa hieronnan lisäksi. Hieronta maksaa siinä 20-25 euroa ja kädet ja suu päälle siinä 15-20 euroa lisää. Suurin osa ottaa klunssin nieluun. Itse tiukkaa asiaa tai molempia tiukkoja saa kun varsinaisen hieronnan lisäksi maksaa 25-40 euroa. Niin ja kokemuksen mukaan joka paikassa saa sitä itseään ja ilman kumia.
Ei tarvitse edes itse kysellä vaan asia otetan esiin intiimihieronnan kuluessa ja miehen kiihtyessä. Ovat ne aasialaiset tiukkoja järjestäin.
Moderaattosi, miksi et poista tällaisia mainoksia?
Mikä helvetin mainos tämä muka on, kyllä noita palveluja saa kaikista Suomen suuremmista kaupungeistä. Vähän sama jos joku kirjoittaisi mersu on paras auto, ja toinen alkaa huutamaan miksette poista tälläistä mainosta.

Oletko huolissasi omasta vai yleensä suomalaisten naisten puolesta? Jos vaikka oma äijä lukee ja huomaa kuinka halvasti saa hyvän intiimihieronnan ja palvelut joita oma muija ei anna edes rahalla omalle äijälle (yhden illan tuttavuuksille yleensä kyllä).

 
Raaka omena
Alkuperäinen kirjoittaja ihme valittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Raaka omena:
Alkuperäinen kirjoittaja kalle pääaho:
Turussa ja Hesassa viikottain käyn thai-hierojilla, monissa eri paikoissa ja niistä saa halvalla kokeiltua itse asiaa hieronnan lisäksi. Hieronta maksaa siinä 20-25 euroa ja kädet ja suu päälle siinä 15-20 euroa lisää. Suurin osa ottaa klunssin nieluun. Itse tiukkaa asiaa tai molempia tiukkoja saa kun varsinaisen hieronnan lisäksi maksaa 25-40 euroa. Niin ja kokemuksen mukaan joka paikassa saa sitä itseään ja ilman kumia.
Ei tarvitse edes itse kysellä vaan asia otetan esiin intiimihieronnan kuluessa ja miehen kiihtyessä. Ovat ne aasialaiset tiukkoja järjestäin.
Moderaattosi, miksi et poista tällaisia mainoksia?
Mikä helvetin mainos tämä muka on, kyllä noita palveluja saa kaikista Suomen suuremmista kaupungeistä. Vähän sama jos joku kirjoittaisi mersu on paras auto, ja toinen alkaa huutamaan miksette poista tälläistä mainosta.

Oletko huolissasi omasta vai yleensä suomalaisten naisten puolesta? Jos vaikka oma äijä lukee ja huomaa kuinka halvasti saa hyvän intiimihieronnan ja palvelut joita oma muija ei anna edes rahalla omalle äijälle (yhden illan tuttavuuksille yleensä kyllä).
No kyllä jotkut sitte jaksaa olla tosikkoja! Pointtini tolla viestilläni oli että miks moderaattori ei poista tuollaista kun on paljon lievempiäkin juttuja poistanu!

Ja oma äijä kyllä tietää missä kotikaupunkimme thai-hierola on; senhän ny tietää kaikki paikkakuntalaiset! Säkö sitte tiedät mitä mä miehelleni teen? Vai niin, no hyvä. Itse et taida saada muuta kun maksullista.
 
Raaka omena
Niin ja enneku sanot mitään, vaikka mieheni tietää jo ennestään missä sitä thai-hierontaa ja muuta siihen liittyvää saa, niin ei sen ole koskaan siellä täytyny käydä.
 
Raaka omena
Ja vielä yks lisäys...

Kun puhuin mainonnasta, ajattelin lähinnä nuoria teinipoikia jotka lukevat tätä. Paskat mä välitän jos aikuiset miehet keskenään kehuvat maksullisia hoitoja, mutta älkää yllyttäkö kokemattomia kloppeja maksullisiin.
 
Opettaja13
Alkuperäinen kirjoittaja Raaka omena:
Ja vielä yks lisäys...

Kun puhuin mainonnasta, ajattelin lähinnä nuoria teinipoikia jotka lukevat tätä. Paskat mä välitän jos aikuiset miehet keskenään kehuvat maksullisia hoitoja, mutta älkää yllyttäkö kokemattomia kloppeja maksullisiin.
Oppivat vielä uusia temppuja?
 
ihmeellisiä viestejä
Onko joissakin tällä palstalla vierailevissa miehissä jotakin vikaa, vai onko teillä ollut vain tavattoman huono onni tapaamienne naisten suhteen?

Esimerkiksi tämä väite:

Alkuperäinen kirjoittaja paskan marjat:
Kyllä ne suominaiset jotka antavat jokaiselle ulkomaiselle miehelle ovat suurempi terveysriski.

Minä tunnen pari suomalaista naista, jotka ovat "antaneet" ulkomaiselle miehelle, mutta he molemmat seurustelivat (toinen espanjalaisen ja toinen islantilaisen miehen kanssa) ja antoivat vain tuolle yhdelle ulkomaiselle eli omalle kumppanilleen. Eiväthän he mitenkään voineet olla terveysriski kenellekään siksi, että heidän miehensä eivät olleet syntyneet Suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ihme valittaja:
Oletko huolissasi omasta vai yleensä suomalaisten naisten puolesta? Jos vaikka oma äijä lukee ja huomaa kuinka halvasti saa hyvän intiimihieronnan ja palvelut joita oma muija ei anna edes rahalla omalle äijälle (yhden illan tuttavuuksille yleensä kyllä).
Eiköhän jokainen "muija anna omalle äijälle" normaalissa parisuhteessa nyt vähintäänkin intiimihierontaa, suihin ottoa ja "normaalia" rakastelua eri asennoissa ja paikoissa, monet vielä paljon muutakin mukavaa.
 
tilastonikkari
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeellisiä viestejä:
Eiköhän jokainen "muija anna omalle äijälle" normaalissa parisuhteessa nyt vähintäänkin intiimihierontaa, suihin ottoa ja "normaalia" rakastelua eri asennoissa ja paikoissa, monet vielä paljon muutakin mukavaa.
Aika harva nainen ottaa esimerkiksi spermat suuhunsa, osa ei edes kasvoille, nielemisestä puhumattakaan. Samoin peppupanot ovat suurelle osalle naisia tabu. Aasialainen intiimihieroja ja ilolinnut yleensäkin nuo temput tekevät jo peruspaketissa.
 
Luxusbööna
Oikeasti, säälin miehiä jotka joutuvat käymään huorissa. On se niin kova pala, kun suomalainen nainen on itsenäinen, koulutettu, kaunis, osaava, pärjää työelämässä, ja vaatii laatua eikä anna pillua kaiken maailman peräkammari- luusereille.

Onneksi meille löytyy myös ihania, komeita, luotettavia suomalaisia miehiä, jotka ovat tosi hyviä sängyssä.
 
Lydia,
"Aika harva nainen ottaa esimerkiksi spermat suuhunsa, osa ei edes kasvoille, nielemisestä puhumattakaan. Samoin peppupanot ovat suurelle osalle naisia tabu. Aasialainen intiimihieroja ja ilolinnut yleensäkin nuo temput tekevät jo peruspaketissa."

Niin juuri. Ja miksi? Koska niille ressukoille MAKSETAAN siitä!! Ettekö tolvanat tajua. Onko kiva käyttää hyväkseen köyhiä naisia? Luuletteko että ne naiset HALUAA että te surkeat suomimiehet panette niitä perseeseen? Ei, vaan se on vähän pakko, tai parittaja hakkaa paskat pihalle.

 
*o*
Alkuperäinen kirjoittaja Lydia:
"Aika harva nainen ottaa esimerkiksi spermat suuhunsa, osa ei edes kasvoille, nielemisestä puhumattakaan. Samoin peppupanot ovat suurelle osalle naisia tabu. Aasialainen intiimihieroja ja ilolinnut yleensäkin nuo temput tekevät jo peruspaketissa."

Niin juuri. Ja miksi? Koska niille ressukoille MAKSETAAN siitä!! Ettekö tolvanat tajua. Onko kiva käyttää hyväkseen köyhiä naisia? Luuletteko että ne naiset HALUAA että te surkeat suomimiehet panette niitä perseeseen? Ei, vaan se on vähän pakko, tai parittaja hakkaa paskat pihalle.
Voidaan vaikka maksaa seksistä sinulle niin silloin sinunkin suupieleet menisivät ylöspäin ;)
 
tilastonikkari
Alkuperäinen kirjoittaja Lydia:
"Aika harva nainen ottaa esimerkiksi spermat suuhunsa, osa ei edes kasvoille, nielemisestä puhumattakaan. Samoin peppupanot ovat suurelle osalle naisia tabu. Aasialainen intiimihieroja ja ilolinnut yleensäkin nuo temput tekevät jo peruspaketissa."

Niin juuri. Ja miksi? Koska niille ressukoille MAKSETAAN siitä!! Ettekö tolvanat tajua. Onko kiva käyttää hyväkseen köyhiä naisia? Luuletteko että ne naiset HALUAA että te surkeat suomimiehet panette niitä perseeseen? Ei, vaan se on vähän pakko, tai parittaja hakkaa paskat pihalle.
Suomalaiset prostituoidut eivät ole köyhiä, heillä on keskimääräistä suuremmat tulos, ja siksi he tätä työtä juuri tekevät. Parittajilla ei ole mitään tekemistä suurimman osan suomen prostituoitujen kanssa, he ovat itsenäisiä yrittäjiä. Myös suurin osa thai-hierojista toimii yksityisinä yrittäjinä ilman "herraa".
Suurin osa miehistä pitää julmetusti siitä että saa laueta naisen suuhun tai kasvoihin tai että nainen antaa silloin tällöin peppuseksiä. Jos tätä ei oman naisen kanssa tapahdu, niin sitä haetaan prostituoidulta joka homman hoitaa ilman naamaa rullalla.
 
...
Onhan se hyvä, että pienikullisillekin on joku varma tiukkareikä. Muuten sellaisen naisen löytäminen on ihan hakuammuntaa. Isokullisia taas ei liian pienet kiinnosta. Ahdasta on jo normipillussakin.
 
jooh kyllä
Suomalaiset prostituoidut eivät ole köyhiä, heillä on keskimääräistä suuremmat tulos, ja siksi he tätä työtä juuri tekevät. Parittajilla ei ole mitään tekemistä suurimman osan suomen prostituoitujen kanssa, he ovat itsenäisiä yrittäjiä. Myös suurin osa thai-hierojista toimii yksityisinä yrittäjinä ilman "herraa".


Niinhän sinä haluat uskoa, ettei omatuntosi kolkuttaisi.
 
jooh kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja jooh kyllä:
Suomalaiset prostituoidut eivät ole köyhiä, heillä on keskimääräistä suuremmat tulos, ja siksi he tätä työtä juuri tekevät. Parittajilla ei ole mitään tekemistä suurimman osan suomen prostituoitujen kanssa, he ovat itsenäisiä yrittäjiä. Myös suurin osa thai-hierojista toimii yksityisinä yrittäjinä ilman "herraa".


Niinhän sinä haluat uskoa, ettei omatuntosi kolkuttaisi.
Älä katso nyt liikaa niitä seksiorjadokkareita tai sarjoja. Suomessa kokemuksen mukaan naiset, jopa thai-hierojat tekevät hommaa omaan laskuun. Ei ole parittajia, vaan homma hoidetaan useimmin naisen kotona. Palkka on hyvin koulutetun naisen tasoa tai enemmänkin, vaikka korkeampaa koulutusta ei ole. Prostituutio Suomessa on keino tienata nopeasti ja hyvin ilman koulutusta, vaikka ei se tietenkään helppo ala ole. Harvemmin naiset tosin kieltäytyvät palvelun antamiselta rumemman tai vanhemmankaan miehen kohdalla, jos tämä ei käyttäydy väkivaltaisesti, sillä ihminen tottuu erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä olemiseen jos tämä muuten käyttäytyy asiallisesti. Tälläistä olen itse prostituoiduilta kuullut. Prostitoituhan ei ole mikään huora, vaan huora on pettäjänainen. Prostituoitu on taas seksityöläinen.
Maailmassa on siis seksiorjia, mutta Suomen prostituoiduista suurin osa on itsenäisiä tai kaverikimpassa työtä tekeviä yrittäjiä.

 

Yhteistyössä