Aasialaisista naisista. Piukat paikat

  • Viestiketjun aloittaja kertokaapa uteliaalle
  • Ensimmäinen viesti
onnekainkaikista
Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää;8459079:
Tyypillinen suomalainen nainen.

Tuohon kun vielä lisää "maksa nämä ja nämä laskut, millon viet mut syömään, osta tommonen, mikset osta, annan pillua vain selälläni,mttaa välillä sykkeeni" jne paska niin eipä tarvi ihmetellä miksi KOMEAT, KOULUTETUT ja KILTIT suomalaismiehet hakeat aasiasta vaimon itselleen.
 
Herkkupeppu
Ei aina tarvitse lähteä meren taakse saalistamaan, Suomessakin on laatuyksilöitä tarjolla. :D

Aito rakkaus saa itsenäisenkin naisen pitämään huolta miehestään. ;) Meillä on yhteiset rahat, kumpaakin hemmotellaan vuorollaan, kummallakin on tuloja. Päätökset tehdään yhdessä.

Hellin miestäni päivittäin. Rakastan hoitaa häntä: laitan hänet suihkussa jakkaralle istumaan, pesen hänen hiuksensa hellästi samalla kun hän lepuuttaa kasvojaan rinnoillani. Hän myös pesee minut huolella. Rakastelemme usein ja nautimme kumpikin toisistamme. Minulla on hyvin tiukka emätin, eikä sitä tarvitse seksin lisäksi jumpata mitenkään. Joskus ehdotan miehelleni peppuseksiä, vaikka hän ei siitä erityisesti innostukaan, varmaankaan siksi, kun seksi on muutenkin täysin tyydyttävää. Seksi on usein vähän rajua, kun innostumme niin kovasti. Suuseksiä on myös tarjolla, usein juuri ihanan kuumassa suihkussa. <3

Minua ei alisteta, enkä ole kotiorja. Meillä ei myöskään riidellä kotitöistä, vaan ne hoidetaan yhdessä. Nautin kuitenkin myös siitä, kun saan kokata miehelleni hänen mieliruokiaan ja tarjota hänelle kylmän juoman pitkän päivän päätteeksi. Vastaavasti sitten minua muistetaan ihan spontaanisti tuomalla kukkia tai ihan vaan ihanalla hieronnalla.


Mieheni on hellä, pitkä, leveäharteinen, komea, tummahiuksinen, rehellinen suomalainen uros. :D

Oijoi, taidanpa mennä sänkyyn odottamaan kultaani töistä kotiin. :)
 
onnekkainkaikista
Ei aina tarvitse lähteä meren taakse saalistamaan, Suomessakin on laatuyksilöitä tarjolla. :D

Aito rakkaus saa itsenäisenkin naisen pitämään huolta miehestään. ;) Meillä on yhteiset rahat, kumpaakin hemmotellaan vuorollaan, kummallakin on tuloja. Päätökset tehdään yhdessä.

Hellin miestäni päivittäin. Rakastan hoitaa häntä: laitan hänet suihkussa jakkaralle istumaan, pesen hänen hiuksensa hellästi samalla kun hän lepuuttaa kasvojaan rinnoillani. Hän myös pesee minut huolella. Rakastelemme usein ja nautimme kumpikin toisistamme. Minulla on hyvin tiukka emätin, eikä sitä tarvitse seksin lisäksi jumpata mitenkään. Joskus ehdotan miehelleni peppuseksiä, vaikka hän ei siitä erityisesti innostukaan, varmaankaan siksi, kun seksi on muutenkin täysin tyydyttävää. Seksi on usein vähän rajua, kun innostumme niin kovasti. Suuseksiä on myös tarjolla, usein juuri ihanan kuumassa suihkussa. <3

Minua ei alisteta, enkä ole kotiorja. Meillä ei myöskään riidellä kotitöistä, vaan ne hoidetaan yhdessä. Nautin kuitenkin myös siitä, kun saan kokata miehelleni hänen mieliruokiaan ja tarjota hänelle kylmän juoman pitkän päivän päätteeksi. Vastaavasti sitten minua muistetaan ihan spontaanisti tuomalla kukkia tai ihan vaan ihanalla hieronnalla.


Mieheni on hellä, pitkä, leveäharteinen, komea, tummahiuksinen, rehellinen suomalainen uros. :D

Oijoi, taidanpa mennä sänkyyn odottamaan kultaani töistä kotiin. :)

Laisiasi on nykyään niin vähän, että normaalit suomimiehet joutuu lähtemään aasiaan etsimään kunnon naista.. Eikös olekin niin, että kun kohtelet miestäsi noin, hänkin kohtelee sinua AIVAN eri tavalla kuin perus mies naistaan??
 
Viimeksi muokattu:
onnekkainkaikista
että piti n.9 vuotta heittää elämää hukkaan suomalaisten naisten kanssa. Minun kaveripiirissä yhä useammalla ja useammalla miehellä vaihtuu suomalainen puoliso aasialaiseen. Miksiköhän? No siksi kun suomessa ei enää ole kuin harvoja kunnon naisia. Aika surullista se, että normaali suomalainen mies ei kelpuuta ketään suomalaisnaista, kun ei pidä niitä enää minään, vaan hakee aasiasta vaimon.

Aasialiset vaan on niin monta miljoonaa kertaa parempia, kuin suurin osa suomalaisista naisista.
 
onnekkainkaikista
Suomalaisen naisen kanssa elämästä nautin. Tuohon "onnekkainkaikista" nimimerkille kommentoin vain että HÖPÖHÖPÖ!!

sehän on makuasia, sano jo Maija kun munaa nuoli aikoinaan..Toiset haluaa Suomalaisen, toiset aasialaisen..Itse olen sitä mieltä että: Once you try Asian, you never go back to Caucasian :D Olen ensi kertaa eläissäin uskollinen nyt. Se johtuu siitä, että pieni aasiattareni tekee kaiken mahdollisen eteeni, kaikessa. Olisi tyhmyyttä pettää. Kukaan muu ei voi tarjota minulle yhtä paljon kuin hän. Suomalaisten kanssa n.9 v oon seurustellut ja lähes kokoajan sai olla puutteessa ja maksaa kaikki laskut ja muut jutut. Ehkä mulla on vaan sitten ollut 2 paskinta suomalaista naista, en tiedä.

Aasialaiset tytöt= Avain aitoon ja kestävään onneen B]
 
Viimeksi muokattu:
sivhos
Terveisiä ravintolaillan päätöksestä.Tyhjin käsin palasin .Mutta tuo aasialaisten naisten suosio suomalaisille miehille.Onko näin,suomalainen nainen on niin kovis,ettei tavallinen suomalainen mies halua alistua suomalaisen naisen ikeen alle?
Entä aasialaiset naiset?Ovatko he aasialaisen miehen kovan ikeen alla,että mikä tahansa kelpaa,kun vaan pääsee pois aasian miehen orjan asemasta?Näinkö on?
Pitäskös meikäläisenkin kallistua aasialaisen puoleen,ei vittuile,elvistele,.Täytyy laittaa harkintaan.Mitään lapsukaista en halua,vaan aikuisen naisen.
Kokemusta on kaukoidän naisesta.Jostain syystä soomineito taitaa jäädä tilalle 2.Kokemukseni on noin 20 v. sitten.
Nykysoominaiset ovat jollain tapaa sekoja.Ei tollasten kanssa uskalla perustaa mitään persettä,anteeksi,perhettä.Tällasta olen kuullut nuosten aikuisten miesten sanomana.
Nuoret soomalaiset naiset varsinaisia juoppoja,väkivaltaisia typeryksiä.
Valitettavasti näin taitaa olla.
 
Ketku
Joo, faktahan on se, että aasialaiset naiset lyövät suomalaiset naiset, valaat, läskiperseet mennen tullen. Luonne on kultainen, seksi lähes taivaallista. 100-0!!! Onneksi Aasiassa riittää meille jokaiselle suomipojalle naisia! Ei muutaku haku päälle. Unohtakaaa lopullisesti nalkuttavat, ylipainoiset idiooti-suomivalaat!!
 
tyttö vaan..
Joo, faktahan on se, että aasialaiset naiset lyövät suomalaiset naiset, valaat, läskiperseet mennen tullen. Luonne on kultainen, seksi lähes taivaallista. 100-0!!! Onneksi Aasiassa riittää meille jokaiselle suomipojalle naisia! Ei muutaku haku päälle. Unohtakaaa lopullisesti nalkuttavat, ylipainoiset idiooti-suomivalaat!!

No huhhuh mitä tekstiä!
 
Viimeksi muokattu:
Vm58
Joo, faktahan on se, että aasialaiset naiset lyövät suomalaiset naiset, valaat, läskiperseet mennen tullen. Luonne on kultainen, seksi lähes taivaallista. 100-0!!! Onneksi Aasiassa riittää meille jokaiselle suomipojalle naisia! Ei muutaku haku päälle. Unohtakaaa lopullisesti nalkuttavat, ylipainoiset idiooti-suomivalaat!!
Se tämä elintaso nostaa neitosten elopainoa. 70-luvulla nuoret naiset oli luonnostaan hoikkia.
 
Viimeksi muokattu:
hehkutusta
Mistä sitten johtuu, että aasialaiset naiset ovat kaikkein tyytymättömimpiä suomimiehiinsä? On useita tutkimuksia ulkomaalaisten naisten ja suomalaisten miesten avioliitoista ja niistä onnettomimmat on nimenomaan näiden aasiasta tuotujen morsmaikkujen kanssa. Ja nimenomaan heidän omasta mielestään.

Pääsääntöisesti se on myös niin, että yleensä juuri sellaiset suomalaismiehet joutuvat hakemaan aasialaisen vaimon, jotka eivät länsimaalaista naista saa. Mahtuu mukaan joitakin harvoja oikeitakin rakkaustarinoita. Mutta useimmat aasialais-suomalaisliitot ovat tosijunttien suomimiesten ja alistettujen elämäntason perässä mukaan lähteneiden naisten kesken.

Järkytys on monille aasialaisnaisille suuri, kun suomalaismiehen rahalla ei tässä maassa saakaan niin korkeaa elintasoa mitä samalla rahalla saisi heidän kotimaassaan.

Ja samalla voi ihmetellä, että miten onkin niin, että nämä aasialaispimppeihinsä niin tyytyväiset miehet ovat kaikkein katkerimpia suomalaisille naisille? Yleensähän jos ihminen on tyytyväinen, ei tarvitse lyödä lyttyyn muita. Ei edes silloin kun omaa onneaan hehkuttaa.
 
onnekainkaikista
Mistä sitten johtuu, että aasialaiset naiset ovat kaikkein tyytymättömimpiä suomimiehiinsä? On useita tutkimuksia ulkomaalaisten naisten ja suomalaisten miesten avioliitoista ja niistä onnettomimmat on nimenomaan näiden aasiasta tuotujen morsmaikkujen kanssa. Ja nimenomaan heidän omasta mielestään.

Pääsääntöisesti se on myös niin, että yleensä juuri sellaiset suomalaismiehet joutuvat hakemaan aasialaisen vaimon, jotka eivät länsimaalaista naista saa. Mahtuu mukaan joitakin harvoja oikeitakin rakkaustarinoita. Mutta useimmat aasialais-suomalaisliitot ovat tosijunttien suomimiesten ja alistettujen elämäntason perässä mukaan lähteneiden naisten kesken.

Järkytys on monille aasialaisnaisille suuri, kun suomalaismiehen rahalla ei tässä maassa saakaan niin korkeaa elintasoa mitä samalla rahalla saisi heidän kotimaassaan.

Ja samalla voi ihmetellä, että miten onkin niin, että nämä aasialaispimppeihinsä niin tyytyväiset miehet ovat kaikkein katkerimpia suomalaisille naisille? Yleensähän jos ihminen on tyytyväinen, ei tarvitse lyödä lyttyyn muita. Ei edes silloin kun omaa onneaan hehkuttaa.

XDXDXD PASKAPUHETTA :D EN TUNNE AINOATAKAAN LÄSKIÄ TAI RUMAA MIESTÄ JOLLA ON AASIALAINEN NAINEN :D Kerran näin yhen läskin jolla oli aasialainen nainen :D Komeimmat, parhaimmat ja vaativimmat miehet saa semmoisen pikku tehopakkauksen itselleen :D
 
Viimeksi muokattu:
onnekainkaikista
XDXDXD PASKAPUHETTA :D EN TUNNE AINOATAKAAN LÄSKIÄ TAI RUMAA MIESTÄ JOLLA ON AASIALAINEN NAINEN :D Kerran näin yhen läskin jolla oli aasialainen nainen :D Komeimmat, parhaimmat ja vaativimmat miehet saa semmoisen pikku tehopakkauksen itselleen :D

Niin, se katkeruus suomityttöjä kohtaan johtuu siitä että on vaan kohdannut niin monia huonoja suomalaisnaisia. Aasiattaret ovat paljon parempia ja kunnollisempia ja luotettavampia.

Niin se vain on.

Onneksi on olemassa Aasia..ahh..
 
Viimeksi muokattu:
onnekainkaikista
Mistä sitten johtuu, että aasialaiset naiset ovat kaikkein tyytymättömimpiä suomimiehiinsä? On useita tutkimuksia ulkomaalaisten naisten ja suomalaisten miesten avioliitoista ja niistä onnettomimmat on nimenomaan näiden aasiasta tuotujen morsmaikkujen kanssa. Ja nimenomaan heidän omasta mielestään.

Pääsääntöisesti se on myös niin, että yleensä juuri sellaiset suomalaismiehet joutuvat hakemaan aasialaisen vaimon, jotka eivät länsimaalaista naista saa. Mahtuu mukaan joitakin harvoja oikeitakin rakkaustarinoita. Mutta useimmat aasialais-suomalaisliitot ovat tosijunttien suomimiesten ja alistettujen elämäntason perässä mukaan lähteneiden naisten kesken.

Järkytys on monille aasialaisnaisille suuri, kun suomalaismiehen rahalla ei tässä maassa saakaan niin korkeaa elintasoa mitä samalla rahalla saisi heidän kotimaassaan.

Ja samalla voi ihmetellä, että miten onkin niin, että nämä aasialaispimppeihinsä niin tyytyväiset miehet ovat kaikkein katkerimpia suomalaisille naisille? Yleensähän jos ihminen on tyytyväinen, ei tarvitse lyödä lyttyyn muita. Ei edes silloin kun omaa onneaan hehkuttaa.

Niin arvon suomineiti nimim."hehkutusta": mistä tietokannasta löydän sen gradun/väikkärin, jossa kerrotaan asiattarien olevan onnettomimmat ja tyytymättömimmät?? XD EN MISTÄÄN:D

Syy miksi ite provoan täällä suominaisia kohtaan, on että minusta olisi varmaan tullut joku suomityttöjen vihaaja, jos kaunis ja pieni aasiatar puolisoni ei koittaisi puolustella suomityttöjä minulle vähän väliä. En tiedä mitään typerämpää, kuin ylipainoinen suomalainen nuori nainen baarissa kännissä. Hyi helvetti.
 
Viimeksi muokattu:
hehkutusta
Aika useista yliopistoista löytyy noita graduja. Myös väikkäreitä aiheesta. Mene yliopiston tietokantaan penkomaan, sieltä löytyy.

Läskeistä miehistä en ole puhunut mitään. Juntti voi olla laihakin.

Ja edelleen: jos ihminen on tyytyväinen vaimoonsa, hänen ei todellakaan tarvitse haukkua muita naisia. Sitä keskittyy mieluummin ylistämään sitä omaansa - ilman toisten haukkumista.
 
kaneli..
Eipä tuo "onnekkainkaikista" tekstiensä perusteella kovin sivistyneeltä mieheltä vaikuta. Ei siis ihme, ettei kohdalle ole osunut muita kuin lihavia ja sivistymättömiä naisia täällä kotimaassa. Sehän menee niin näissä parisuhdekiemuroissa, että vakka valitsee kantensa.
 
Poikamies 30vee.
Terve! Ite en kyllä ymmärrä miks pitäis hakee vaimo Thaimaasta. Onhan ne tietty nättejä ja iloisia tummia tyttöjä, mut että nähä kaikki se vaiva saada se sieltä Thaimaasta Suomeen ja sit elättää hänet ja mahdollisesti mukana tuleva laps/lapset ja hoitaa niitten kaikki asiat ja sit yks päivä se tummasilmäinen tyttö lähteekin. Siinä voi tulla suru puseroon kyllä. Sitäpaitsi mua käy sääliks ne tytöt, kun ne lähtee kielitaidottomana tänne kylmään Suomeen sieltä lämpösestä kotoaan ja jättävät ystävät ja vanhemmat sinne. Ehkä mä oon vähän liian suomalainen, mut kyllä suomalainen nainen on sentään nainen. Ei voi muuta kun ihaiilla näitä meidän fiksuja ja kauniita naisia :)
 
Mersumies
....että ainakaan itse en voisi kuvitella eläväni suomitytön kanssa. en ole koskaan ollut kiinnostunut suomalaisista tytöistä. ensimmäinen tyttöystäväni oli Japanista, kun olin 15. seuraavat Koreasta ja Kiinasta. Naimisiin menin filippiiniläisen kaunottaren kanssa 2 vuotta sitten. minulle asia on itsestään selvyys. ei vain kiinnosta suomalaiset lihavat siideriä kittaavat känniääliöt, jotka ylpeilevät typerillä opinnoillaan. suurimmassa osassa kaukoidän maista naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin täällä, ja SEN LISÄKSI he ovat siroja, kauniita ja hyviä luonteeltaa. suomalaisille siiderinorsuille ei jää muuta kuin se koulutus.
 
onnekkainkaikista
Eipä tuo "onnekkainkaikista" tekstiensä perusteella kovin sivistyneeltä mieheltä vaikuta. Ei siis ihme, ettei kohdalle ole osunut muita kuin lihavia ja sivistymättömiä naisia täällä kotimaassa. Sehän menee niin näissä parisuhdekiemuroissa, että vakka valitsee kantensa.

Nyt toista yliopistotutkintoa suorittamassa B]
 
Viimeksi muokattu:
espoolainen yrittäjä
ihan ensin pieni pohjustus tähän keskusteluun . jokainen meistä on erillainen sinä ja minä olemme erillaisia ja teemme päätöksemme ja mielipiteemme eri pohjilta , ihan sama se on näiden aasialaistenkin kohdalla . heidän kulttuurinsa pohjautuu ihan eri asioille ja mielipiteille kuin meidän tai sinun kulttuurisi. lähtököhtana on se että sinä pidät kaikkia asioita elämässäsi oikeuksinasi joiden ympärillä olet kasvanut koko elämäsi , kun taas tämä aasialainen on kasvanut ympäristössä missä hänen on täytynyt kovalla työllä kivuta sieltä pohjalta ylös ja hän on tottunut siihen pienestä pitäen jolloin hänen arvomailmansa on selviytyminen oli tilanne mikä tahansa ja hän näkee asian sillä tavalla että hän käyttää muita hyväkseen kun hän päättää tehä seksuaali palvelun jollekkin ja monesti hänen ei edes tarvitsisi tehdä tätä palvelua tälle henkilölle mutta hän näkee että seksuaali työntekijänä elämä on helppoa . ei tarvitse nousta työpaikalle joka aamu kello 6 ei tarvitse lainata kaverilta ikinä rahaa mikä on erittäin nöyryyttävää heidän mielestään .
monet näistä naisista tekevät tätä hommaa vaikka heillä on omat ukot kotona joilla ei ole aavistustakaan mitä nää puuhaa heidän selän takana . ja samalla he metsästävät rikkaita miehiä koska jokaisella näistä aasialaisilla on unelma rikkaasta komeasta miehestä joka takaisi helpon elämän heille, elämän missä ei tarttis ikinä miettii mihin sitä rahaa käyttää . ja kaikki vain sen takii koska jokainen heistä ei arvosta mitään muuta kuin rahaa... joten jos oikeesti haluatte auttaa näitä niin sanottuja seksityöläisiä niin ensin teidän pitäisi muuttaa heidän omaa arvomailmaa ennenkuin oikeasti pystytte tekemään asioille jotain . ja kiten näette miten vaikeaa on muuttaa teidän omia piinttyneitä käsityksiänne asioista niin toivon teille kaikille vain hyvin paljon onnea tulette tarvitsemaan sitä jos nyt ikinä teette elämässänne muuta ku arvostele muita ihmisiä tai heidän tapaansa elää ...
 
vierailija
ps . vaikka aasialainen on kaunis ja ihana kaikin puolin pitäkää mielessä kun otatte hänet omaksenne varmistakaa ensin että hän oikeasti ottaa sinut rakkaudesta eikä rahan takia
tai mahdollisuudesta päästä muuhun maahan vain sen takia että se on hänen tapansa päästä matkustamaan muualle.&#9824;
yhdyn tuohon mitä muutkin sanoo suomalainen nainen on hemmoteltu pilalle ja heidän arvomailmansa on ihan liian vääristynyt nykyisessa suomessa , käy ihan samoin kuin englannissakin nykyään kun sielä kulkee niin suurin osa nuorista naisista on rääväsuita
läskejä macdonalds faneja jotka eivät osaa kunnioittaa miestään kotona ja palvella tätä
ja sit ihmettelee miks ihmeessä egoistinen kusipää saa aina tämän pään pyörälle kun oma tossun alla oleva mies kotona ei edes enää kostuta tarpeeksi..
 

Yhteistyössä