Hae Anna.fi-sivustolta

Aasialaisista naisista. Piukat paikat

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä kertokaapa uteliaalle, 30.08.2007.

1. lanzarote Vierailija

Itse olen tyytyväinen vaimooni. Ehkä ei kuitenkaan tärkein asia. Varsinkin kun tulee 60v sylttärit ja vaimo vasta 4-kymppinen.

2. pikkuinen pippeli Vierailija

Mulla on pieni, miksen saisi etsiä onnea elämääni aasiasta?

3. Mortimeri Vierailija

Olin juuri pari viikkoa Filippiineillä ja ehdin tuona aikana hankkimaan kokemuksia 12 filippiiniläisnaisen (19-25 v.) värkeistä. Tämän otannan perusteella pieniä ovat, filippiinojen pimpit, mutta niin olivat tytötkin 37-49 kg painoksia ja 150 - 160 cm pituisia.

Vaalea, sinisilmäinen mies arvossaan!
    Rakastuin 3 tyttöön! Fiksuja, äärimmäisen siistejä, kielitaitoisia(englanti) ja hyviä sängyssä!

Elämänasenne keskimäärin hyvin positiivinen, vaikka köyhää ja kurjaa on.

Jossain muussa elämäntilanteessa myisin kaiken ja muuttaisin oitis Filippiineille. Ehkä sitten eläkkeelle päästessäni muutaman vuosikymmenen päästä.

Suomalaisia naisia en arvosta enää yhtään! Tyttö ystäviä minulla ollut monista maista ja monissa olen asunutkin 15 vuotta elämästäni, joten ihan vihreä en näissä asioissa ole!

Ensi kerralla keskityn yhteen tai ehkä kahteen noista kolmesta. Vietän laatuaikaa!

4. Lyhyt Vierailija

Mites nää Aasiassa matkailleet arvioisivat, voisiko nuori, mukava, tanssi-ja musiikkitaitoa omaava, normaalinäköinen, sinisilmäinen ja vaalea mutta lyhyt suomijamppa omata paremman markkina-arvon kuin Suomessa? Olisiko ero mikään merkittävä?

5. Böllis Vierailija

6. Sepeli Vierailija

Taidat bööna olla yksinäinen.

7. snarmat peemalle Vierailija

kuivana kakkoseen sanon minä , oi suuri kulli

8. järkeilijä Vierailija

Yhdellä panemallani thaikulla oli ainakin saatanan väljä. Avaajahan on näitä luusereita joilla ei tärppää kotikylässä. Jokainen järkevä ihminrn tietää, että kansallisuudella tai akan ruummiinrakenteella ei ole mitään tekemistä pillun koon kanssa.

9. Onnellinen mies Vierailija

Olen törmännyt isoihin tiukkapilluisiin ja pieniin väljäpilluisiin. Useimmiten lantion leveys kyllä korreloi pillun kanssa. Kokemusta noin 50-60 pillusta.

10. tuskinon Vierailija

HEH! Neljällä ja puolella miljardilla ihmisellä on siis kaikilla joko pieni pillu tai pieni muna. Jotenkin epäilen tuota väitettä pelkän logiikan perusteella. Bangokissa asuu enemmän ihmisiä kuin Suomessa yhteensä. Jos se aasialainen pillu on noin ylivertaista, niin miksi esimerkiksi Etelä-Koreassa, Taiwanissa ja Hong Kongissa on maailman alhaisin syntyvyys.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri