Aasialaisista naisista. Piukat paikat

  • Viestiketjun aloittaja kertokaapa uteliaalle
  • Ensimmäinen viesti
Mortimeri
Olin juuri pari viikkoa Filippiineillä ja ehdin tuona aikana hankkimaan kokemuksia 12 filippiiniläisnaisen (19-25 v.) värkeistä. Tämän otannan perusteella pieniä ovat, filippiinojen pimpit, mutta niin olivat tytötkin 37-49 kg painoksia ja 150 - 160 cm pituisia.

Vaalea, sinisilmäinen mies arvossaan!
Rakastuin 3 tyttöön! Fiksuja, äärimmäisen siistejä, kielitaitoisia(englanti) ja hyviä sängyssä!

Elämänasenne keskimäärin hyvin positiivinen, vaikka köyhää ja kurjaa on.

Jossain muussa elämäntilanteessa myisin kaiken ja muuttaisin oitis Filippiineille. Ehkä sitten eläkkeelle päästessäni muutaman vuosikymmenen päästä.

Suomalaisia naisia en arvosta enää yhtään! Tyttö ystäviä minulla ollut monista maista ja monissa olen asunutkin 15 vuotta elämästäni, joten ihan vihreä en näissä asioissa ole!

Ensi kerralla keskityn yhteen tai ehkä kahteen noista kolmesta. Vietän laatuaikaa!
 
Lyhyt
Mites nää Aasiassa matkailleet arvioisivat, voisiko nuori, mukava, tanssi-ja musiikkitaitoa omaava, normaalinäköinen, sinisilmäinen ja vaalea mutta lyhyt suomijamppa omata paremman markkina-arvon kuin Suomessa? Olisiko ero mikään merkittävä?
 
Böllis
Ei aina tarvitse lähteä meren taakse saalistamaan, Suomessakin on laatuyksilöitä tarjolla. :D

Aito rakkaus saa itsenäisenkin naisen pitämään huolta miehestään. ;) Meillä on yhteiset rahat, kumpaakin hemmotellaan vuorollaan, kummallakin on tuloja. Päätökset tehdään yhdessä.

Hellin miestäni päivittäin. Rakastan hoitaa häntä: laitan hänet suihkussa jakkaralle istumaan, pesen hänen hiuksensa hellästi samalla kun hän lepuuttaa kasvojaan rinnoillani. Hän myös pesee minut huolella. Rakastelemme usein ja nautimme kumpikin toisistamme. Minulla on hyvin tiukka emätin, eikä sitä tarvitse seksin lisäksi jumpata mitenkään. Joskus ehdotan miehelleni peppuseksiä, vaikka hän ei siitä erityisesti innostukaan, varmaankaan siksi, kun seksi on muutenkin täysin tyydyttävää. Seksi on usein vähän rajua, kun innostumme niin kovasti. Suuseksiä on myös tarjolla, usein juuri ihanan kuumassa suihkussa. <3

Minua ei alisteta, enkä ole kotiorja. Meillä ei myöskään riidellä kotitöistä, vaan ne hoidetaan yhdessä. Nautin kuitenkin myös siitä, kun saan kokata miehelleni hänen mieliruokiaan ja tarjota hänelle kylmän juoman pitkän päivän päätteeksi. Vastaavasti sitten minua muistetaan ihan spontaanisti tuomalla kukkia tai ihan vaan ihanalla hieronnalla.


Mieheni on hellä, pitkä, leveäharteinen, komea, tummahiuksinen, rehellinen suomalainen uros. :D

Oijoi, taidanpa mennä sänkyyn odottamaan kultaani töistä kotiin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Sepeli
Oikeasti, säälin miehiä jotka joutuvat käymään huorissa. On se niin kova pala, kun suomalainen nainen on itsenäinen, koulutettu, kaunis, osaava, pärjää työelämässä, ja vaatii laatua eikä anna pillua kaiken maailman peräkammari- luusereille.

Onneksi meille löytyy myös ihania, komeita, luotettavia suomalaisia miehiä, jotka ovat tosi hyviä sängyssä.
Taidat bööna olla yksinäinen.
 
Viimeksi muokattu:
järkeilijä
Yhdellä panemallani thaikulla oli ainakin saatanan väljä. Avaajahan on näitä luusereita joilla ei tärppää kotikylässä. Jokainen järkevä ihminrn tietää, että kansallisuudella tai akan ruummiinrakenteella ei ole mitään tekemistä pillun koon kanssa.
 
tuskinon
HEH! Neljällä ja puolella miljardilla ihmisellä on siis kaikilla joko pieni pillu tai pieni muna. Jotenkin epäilen tuota väitettä pelkän logiikan perusteella. Bangokissa asuu enemmän ihmisiä kuin Suomessa yhteensä. Jos se aasialainen pillu on noin ylivertaista, niin miksi esimerkiksi Etelä-Koreassa, Taiwanissa ja Hong Kongissa on maailman alhaisin syntyvyys.
 
vierailija
^ kyllä oot tainnu kännipäissäs nylkyttää paikallisia maksullisia. Et vaan oo huomannu lompakostas hävinneitä seteleitä...

Rohkenen myös esittää vastalauseen ensimmäiseen lauseeseen. Suomalaisista naisista vain pieni osa antaa ulkomaalaisille miehille. Omasta laajasta kaveripiiristäni tunnen vain yhden, hekin naimisissa olivat.
Ja mitä pillun tiukkuuteen tulee, ehkä olet Suomessa päässyt (ehkä osin omien ulkoisten avujesi vuoksi?) tekemään lähempää tuttavuutta vain hieman rupsahtaneiden/synnyttäneiden ja vanhempien naisten kanssa. (en nyt tarkoita että jokainen synnyttänyt on löysä..)
Itse ainakin olen niin tiukka, että oma avomieheni (jolla ei mikään giganttinen varustus) on vehkeet todella hellänä minua n*ituaan. Ajoittain mennyt tiukkuuden vuoksi homman nautinnollisuus.
Joten lopettakaa miehet tuo paskapuhe suomalaisista löysäpilluista kiitos.
Kolmisenkymmentä vuotta ollut saman Suomalaisen naisenin kanssa ja edelleen mukavan tiukka.
 
vierailija
mun suomalainen vaimoni on ihana tiukka. Pakko sano että japanilainen nainen oli kiva kokemus.. pari tyttöystävät olivat japanista, Indonesiasta, Thaimaasta mutta japanilainen oli erikoista hyvää kokemusta, orgasmia tuli nopeasti ja se teki mitä sanotaan. Nyt, vaimoni on seksikästä ja ihanasta koko maailman.
 

Yhteistyössä