Aattelin nyt ku yksi kysyi ni kysyn minäkin eli mitä mieltä(talosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä

Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12325211158430&.pkg=12325211291470&.pkg=12325211157820&.pkg=12325211291450&list_id=12325211564920&itemcmd=move5&listSize=7&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.968652

iIkäköhän tossa maksaa noin vanha ja hirveen hintainen noin pieneksi. Vi onko alue jotenkin ihan keskustassa tai jotain? Meillä Jyväskylässä on kans tonhintaisia mut isompia ne sit on ja todella hienoja. Outoa et tonhintainen ja vuokratontti!Outoa todella...

Joo arvelinkin asumme itse vastaavalla alueella tosin aika lähellä Jyväskylän keskustaa. Onko kallis tontti, ostatte pois tingitte hinnasta sen verran, koska tossa on kuitenkin tingimisen varaa !Tarjoatte vähemmän ja sit tontti omaksi, ei tarvii sitä miettiä

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
Joo arvelinkin asumme itse vastaavalla alueella tosin aika lähellä Jyväskylän keskustaa. Onko kallis tontti, ostatte pois tingitte hinnasta sen verran, koska tossa on kuitenkin tingimisen varaa !Tarjoatte vähemmän ja sit tontti omaksi, ei tarvii sitä miettiä

Tontti taitaa Hirvensalossa maksaa kuusinumeroisen luvun... Tuskin tinkaavat ihan _niin_ paljoa.

Ja hyvää oli reilunkokoinen tontti! Onko siellä marmoria, parketit/kivilattiat yms kalliita materiaaleja käytetty? Täällä tollaisen hintaisessa talossa on jotain tosi luksusjuttuja ja normaalin omakotitalon saa noin alle kolmellasadallatonnilla...

Alkuperäinen kirjoittaja :

Tontti taitaa Hirvensalossa maksaa kuusinumeroisen luvun... Tuskin tinkaavat ihan _niin_ paljoa.

voih.. Jos teillä on varoja sithän ok mut jos paljon lainaa on ei ole kiva maksaa tontistakin. Kyl täälläkin tontit maksaa paikoitellen sen verran et yli satatonnia reippaasti. Mut kokeilkaa tinkiä ees vähän:)

Alkuperäinen kirjoittaja :

voih.. Jos teillä on varoja sithän ok mut jos paljon lainaa on ei ole kiva maksaa tontistakin. Kyl täälläkin tontit maksaa paikoitellen sen verran et yli satatonnia reippaasti. Mut kokeilkaa tinkiä ees vähän:)

En ollut ap, mutta muuten tiedän hintatasosta. Tiedänpä pariskunnan, joka maksaa Hirvensalossa vuokratontista 6000 euroa vuodessa. Kymmenen vuokravuoden jälkeen saa lunastaa halutessaan omaksi. Kuusinumeroisella summalla...

Yhteistyössä