Aattelin ottaa yhteyttä ex-avoanoppiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Sunnuntaina exältä kysyin asiaan mielipidettä ja exä näytti vihreää valoa. 3 vuotta sitten "anoppi" kävi pojanpoikansa rippijuhlissa. Sitä ennen oli yli 10 vuotta, kun ei vääräuskoista (= evankelisluterilainen ) pojanpoikaansa halunnut tavata lainkaan. Sillon rippijuhlissa tein selväksi, että mä en ole enää edes ev.lut. Ja tosi kaukana siitä, mitä "anoppi". Pyysi kuitenkin käymään ja pitämään yhteyttä.

Kai mä olen vähän pitkävihainen, kun en ole yhteyttä pitänyt :ashamed: En itseni takia vaan ton pojan takia.

Nyt mietin, että jos huomenna soittaisin ja kutsuisin itseni kuopuksen kanssa kylään sunnuntaiksi? Pää leijonan kitaan, mutta luultavasti maistun jo varsin pahalta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks tuppaat sinne kylään pyydä mielummin teille:tai sitte yleiseen kahvilaan neutraalille maaperälle.
Sen verran vanha ihminen, että ei varmaan ihan heti mökistään minnekään lähde. Jos mulla olisi auto ja ajokortti, kävisin hakemassa meille. Ehkä mun kannattaa oottaa syksyyn ja kun toi kuopus kortin saa, käy sitten heidät hakemassa meille.

Mä tulen takuulla hänen kanssaan hyvin toimeen. Tulin silloin aikoinaan, tulin kuopuksen rippijuhlissa ja uskon tulevani nytkin. Olen jo kauan sitten antanut hänelle anteeksi sen, että ei pojanpoikaansa halunnut tavata.

Yhteistyössä