AB DOER TWIST kokemuksia kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsu 08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsu 08

Jäsen
03.09.2007
112
0
16
Onko jollain konkreettisia kokemuksia/tuloksia tolla laitteella?
Näytti niin hyvältä mainos et sorruin tilaamaan:ashamed:
En ole KOSKAAN treenannut vatsalihaksia mitenkään,niin ajattelin nyt 3 tenavan jälkeen,että josko sais tuota röllykkää vähän paremmaksi.

Mutta siis,niitä kokemuksia=)

Moi Nipsu!

Kerro mitkä kokemukset sulla on Ab-Doerista, koska oon ihan pikkusta vailla sortumassa tilaamaan tän vempeleen. Se kun näyttää niin pirun kivalta ja helpolta =) Keskivartalolle on tosiaan päässy kertymään ylimääräistä moskaa ja perinteiset vatsalihas yms. treenaukset on tervanjuontia minulle.

mää tilasin sen n. 2kk. sitten. käytinkin sitä aluksi joka pvä. ja kylläkin ihan sillä raskaimmalla vastukselle, vaikka mun kunto on nollassa. Tulihan siitä lihakset pikkasen kipiäksi, mutta sitten sen käyttäminen vain äi jotenkin...;/ Muttaen kyllä millään usko et siiinä mainoksessa ne ihmiset ovay saaneet ne mageet lihakset pelkästään tolla vempaimella...

Onkohan tämä keskustelu jo vanhentunut? Itseänikin kiinnostaisi tietää toimiiko tuo laite oikeasti ja pitääkö siihen ostaa kaikenmaailman lisävastukset, että saa edes vähän tehoa. NetAnttila myy myös kyseistä tuotetta, mutta en tietä kertooko se sen toimivuudesta silti mitään, vaikka laitteelle myönnetäänkin vuoden takuu..
Kokemukset olisi mukavia? Ja tieto siitä millainen teho laitteella todellisuudessa on?
Tv shopin mainokseen en kauheasti luota, koska siinä esiintyvät henkilöt ovat muutenkin treenatun oloisia ja tuon laitteenhan ei pitäisi treenata esim. käsilihaksia vaan keskittyä lähinnä keskivartaloon..

Ostin kyseisen laitteen netanttilasta, 3 viikkoa olen sillä nyt "treenannut", 4cm lähtenyt jenkka kahvoista. =D Olen itse ollut tyytyväinen. Ruokavaliotani en kyllä ole muuttanut millään lailla, ja tapanani ei ole syödä mitenkään terveellisesti. Noin 5 kertaa viikossa olen tehnyt n.20 min päivä.
Ja suosittelen skolioosio potilaille, itse olen ja selkäkään ei ole enään niin kipeä ja jumissa.

Varmaan sais paljon parempia tuloksia jos viitsisi Muuttaa ruokavaliota ja liikkua muutenkin enemmän. :)

Suosittelen kaikille.!!

En oo ihan varma kestääkö tuo hyvin sillä aika moni sanoo että joku hitsaussauma menee tossa rikki noin 4 kk. Mut voihan se olla kun varovaisesti käyttää niin kyl se varmaan kestää... tosin aika kallis ja tosta mä "salaa" haaveilen... :D

Hei toimiiko tää laite niinku pitää kun kaverilla on tuo ja aika hepposen olonen mut jos jollain on hyvä ja kestävä niin voisko kertoo :D :) telkassa mainostetaan tota ika usein ja hirveen monella tutulla tuo löytyy mut en kehtaa pyytää et saisinko kokeilla... :DDD mut joku kertoisi
??????????? tvinsin tavaroita on en sitä pelkää mut muuten vaan kysyn ettei hukkaostosta tuu tehtyä jos liikaa haaveilen. tää keskustelu on varmaan aiika vanha mut jos joku tietää(omistaa tai kokeillu jossain) :DD

Minulla oli se eka versio n.6-vuotta kunnes hommasin puolisen vuotta sitten tämän Twistin.
Omalta kohdaltani voin sanoa että TOIMII =)
Toki harrastan muutakin kuntoilua (lenkkeilyä ja punttitreenejä kotosalla) mutta keskivartalolle annan kyytiä vain tolla Ab Doerilla.
Siinä nousee syke hyvin.Cd tulee mukana,samoin pienellä summalla vastuskeppejä ym.mitä haluaa.Kärsin myös alaselkäkivuista aiemmin ja edelleen jos tulee pitempi tauko käytössä.

mulla myös kyseinen laitos ja ei toimi. ensin lähti 8cm vyötäröltä ja sit pysähtyi! ei ole lähtenyt enää muutamaan kuukauteen mitään. ja laite on ruvennu kolisemaan ja nirisemään jokapuolelta joten aion palauttaa koko paskan.

Itse tilasin kyseisen laitteen tuossa vähän aikaa sitten, ja ensi viikolla sen pitäisi tulla postissa. Odotukset ovat hyvin korkealla. Kerron muutaman viikon kuluttua omakohtaiset kokemukseni tänne sitten.
Näköjään aika monella laite on hajonnut... Kootessa yritän sitten kiristää kaikki ruuvit niin kireälle kuin mahdollista, tosin tuskin se auttaa. No, sittenpähän nähdään!

Iloista kesää jokaiselle!

Kyseinen laitehan ei oikeastaan pakota ollenkaan käyttämään vatsalihaksia. Eli laite perustuu siihen että jännität itse niitä lihaksia ja sitte heilut. Ostin joku puoli vuotta sitte mutta käyttö pysähtyi 3 päivään. Nyt olen joku viikon tehnyt ja keskittynyt kunnolla liikkeisiin ja kyllä ainakin hiki tulee pintaan noita tehdessä. Se CD on hyvä. Siitä kannattaa katsoa mallia ja kuunnella mitä se äijä sanoo. Itse treenaan nyt sitä aloittelijasta seuraavaa tasoa ja käytän toisiksi jäykintä vastustankoa ja en ainakaan vielä ole valmis 3 viimiselle tasolle. Uskon että toimii.

Mua kiinnostas(jos joskus tilais tai ostas vaikka huuto.netistä :D)että miten paljon tuo Abdoer Twist painaa sillä jos se paketti on painava niin miten sen saa kannettuu :D tai oikeestaan miten paljon vempain painaa : ) kun ei netistäkään löydy....

Kyllä tuo vaatii ihan samalla lailla treeni-intoa kuin crosstrainerit, kuntopyörät, penkki+painot, lenkkikengät, hulavanne, kahvakuula ym. jotta tuloksia saa. Varmasti ihan toimiva laite jos sillä vaan jaksaa säännöllisesti pakertaa n. 20 minuuttia kerrallaan. Kuka jaksaa jos muillakaan laitteilla ei ole onnistunut?

[QUOTE="HEI";23858296]mulla myös kyseinen laitos ja ei toimi. ensin lähti 8cm vyötäröltä ja sit pysähtyi! ei ole lähtenyt enää muutamaan kuukauteen mitään. ja laite on ruvennu kolisemaan ja nirisemään jokapuolelta joten aion palauttaa koko paskan.[/QUOTE]

Onhan se toiminut jos lähti 8cm! :O

Noita saa nykyään anttiloistakin niin sieltä häviää hyvin nopeaa nuo AB DO-ERit. No kuitenkin, onko kellään kokemusta tuosta laitteesta. Kun nyt noi on alennuksessa myös siellä niin vois jopa uskaltaa ostaa :D Mut niin, niitä kokemuksia?

mä oon viikon säännöllisesti käyttäny ab doeria on vatsalihaksii tullu vähän näkyvii ja kiinteytyny mut jenkkakahvoihi mmitää muutost tullu :D kaipa tulee sit 4 viikos ken tietää..

[QUOTE="ÖÖÖÖ";23221144]Ostin kyseisen laitteen netanttilasta, 3 viikkoa olen sillä nyt "treenannut", 4cm lähtenyt jenkka kahvoista. =D Olen itse ollut tyytyväinen. Ruokavaliotani en kyllä ole muuttanut millään lailla, ja tapanani ei ole syödä mitenkään terveellisesti. Noin 5 kertaa viikossa olen tehnyt n.20 min päivä.
Ja suosittelen skolioosio potilaille, itse olen ja selkäkään ei ole enään niin kipeä ja jumissa.

Varmaan sais paljon parempia tuloksia jos viitsisi Muuttaa ruokavaliota ja liikkua muutenkin enemmän. :)

Suosittelen kaikille.!![/QUOTE]

Minulla ei toimi vieläkään

Ostin kyseisen laitteen netanttilasta, 3 viikkoa olen sillä nyt "treenannut", 4cm lähtenyt jenkka kahvoista. =D Olen itse ollut tyytyväinen. Ruokavaliotani en kyllä ole muuttanut millään lailla, ja tapanani ei ole syödä mitenkään terveellisesti. Noin 5 kertaa viikossa olen tehnyt n.20 min päivä.

Suosittelen kaikille.!!

Yhteistyössä