E
Edge
Vieras
Ehkäisypillerit ja jälkiehkäisy eivät toimineet...olen syönyt pillereitä n.3v , mutta nyt muutama unohtunut ja päätin vielä turvautua jälkiehkäisyyn , mutta kuinka ollakkaan se ei tehonnut ja tulin heti raskaaksi.. Mieheni ei halua lapsia kanssani, koska minulla on edellisesti avioliitosta 2 lasta. Yksin en lasta halua tehdä. Päädyin siis terveysasemalle ehkäisyneuvolaan ,josta minut tutkimuksien jälkeen lähetettiin sairaalaan lääkärin vastaanotolle , jossa ultraäänilaitteella vielä varmistetaan raskaus. Sen jälkeen lääkäri kysyin haluanko abortin lääkkeillä vai kaavinnalla. päädyin aborttiin lääkkkeillä. Sairaanhoitaja antoi minulle ensimmäisen tabletin sairaalassa (ns.kohtua valmisteleva) tabletti ja kotiin mukaan 2 emättimeen laitettavaa tablettia. Aikaa sairaanhoitajalla minulle oli, juttellimme ainakin tunnin. Olen erittäin tyytyväinen saamaani palveluun!
2päivää ja sitten varsinainen tyhjennys aloitetaan.
Laitoin 2 saamaani tablettia (cytotec) noin tunti sitten ja otin kunnon särkylääketujauksen (panacod) ja nyt sitten odottamaan, alkaako mitään tapahtumaan...
En missään nimessä olisi halunnut kokea tätä , joten ehkäisystä kannattaa todella huolehtia! Jälkiehkäisyillereihin ei ole luottamista! seuraavaksi ehkäisyksi hormoonikierukka.
Millaisia kokemuksia muilla on lääkkeillä tehtävästä abortista? onko luotettava? onko jollain kokemusta , että näin se ei onnistunut..?
2päivää ja sitten varsinainen tyhjennys aloitetaan.
Laitoin 2 saamaani tablettia (cytotec) noin tunti sitten ja otin kunnon särkylääketujauksen (panacod) ja nyt sitten odottamaan, alkaako mitään tapahtumaan...
En missään nimessä olisi halunnut kokea tätä , joten ehkäisystä kannattaa todella huolehtia! Jälkiehkäisyillereihin ei ole luottamista! seuraavaksi ehkäisyksi hormoonikierukka.
Millaisia kokemuksia muilla on lääkkeillä tehtävästä abortista? onko luotettava? onko jollain kokemusta , että näin se ei onnistunut..?